![]() |
De mol die wilde weten wie er op zijn kop gepoept heeft
Wat is jouw favoriete prentenboek?
Voor mij: http://www.nnbh.com/base/32/images/9060696832.jpg Welterusten Kleine Beer van Martin Waddel, illustraties van Barbara Firth. Kleine Beer kan niet slapen omdat hij bang is in het donker. Grote Beer haalt daarom iedere keer een grotere lamp, maar niets helpt. Uiteindelijk laat ie Kleine Beer de maan zien, en dan valt Kleine Beer in slaap. Het is mijn favoriete boek omdat een lief verhaal is en het lief getekend is. Ik heb het boek zelf en nadat mijn vader het voorgelezen had ging ik de kunstjes doen die Kleine Beer in het boek doet. Alleen kon ik niet op mijn hoofd staan dus toen donderde ik uit bed :D |
Wie heeft er op mijn hoofd gepoept! :mad:
|
pietje prik
of bedoel je echt voorleesboekjes? |
Jip en Janneke, Pinkeltje(tot grote ergenis van mijn vader), De regenboogvis, Rupsje nooitgenoeg<3333
|
Jip en Janneke en Nijntje. Enne.... Hoe heten ze ook alweer...? Van Dagmar Stam geloof ik...Saartje en Tommie ofzo? <33
|
Poesje Nel, waardoor mijn vader die nu nog steeds uit zijn hoofd kent.
|
Kei- en keihard Jip en Janneke. Trauma's heb ik er aan overgehouden. Ik wilde aan tafel bij het eten vertellen wat voor verhaal ik nou weer had gelezen over hun en ik kwam niet uit m'n woorden omdat ik zo enthousiast was en mijn broer en zus deden me constant na op een treiterige manier wat mij nog gefrustreerder maakte.
|
Citaat:
Ik ken trouwens sommige boeken die genoemd worden helemaal niet |
Platvoetje, Grote en kleine beer oid, en iets met Monky het aapje - ik herinner me iets van een poppendokter
|
Citaat:
|
Eend op de pot! <3
|
Welterusten Kleine Beer (y), Nijntje <3, Pinkeltje, euhm... en vast nog heel veel meer. Dit schiet me meteen binnen. Ik ga nog eens nadenken.
|
Kikker <3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |