![]() |
Najaars programmeringen
Altijd wel handig, om leuke nieuwe programma's of series te bespreken, die na de zomer uitgezonden gaan worden.
Van de Net5 site: Citaat:
|
http://www.imdb.com/title/tt0475047/
http://www.tv.com/hotel-babylon/show...esults;title;0 Het zijn 8 afleveringen, en ze duren een uur.. ik hoop toch zo dat het dan na GA komt en niet ervoor.. |
Citaat:
Gelukkig ook nog steeds L&O SVU op zondag (y) |
Jammer dat ze law and order: criminal intent naar de zaterdag gooien. en waarom close to home twee keer in een week :s
|
Citaat:
en beetje rare avond voor CI...doe gewoon lekker de dinsdag avond,zoals altijd...op zaterdag vergeet ik toch te kijken :( |
Gatver, weer zo'n engelse schijtserie op de dinsdagavond.
|
Waarom nou toch al die series op dinsdagavond en niet gewoon elke avond om 20.30 een leuke serie?
|
Citaat:
Het lijkt me niet zo boeiend eigenlijk. Vraag me ook af waarom ze t gaan uitzenden :s |
ik heb zo half half het voorstukje van die nieuwe serie gezien, maar vond het niet erg boeiend..
|
dan begin ik niet aan die serie iig :o
en omg :eek: waar is Desperate Housewives :( |
dat zal wel een voorjaarsserie worden denk ik. Was het dit jaar toch ook?
|
en charmed???
|
Ik dacht dat ik had gelezen dat ze nog niet weten wanneer ze daar mee verder gaan..
|
Er komt ook weer een nieuwe serie Gooische Vrouwen op Talpa, vanaf september!
|
en vanaf 17 augustus komt House op SBS6!
|
Citaat:
saai seizoen :o |
Citaat:
|
Ik hoop eigenlijk weer op een nieuw seizoen 24 op rtl 5 op zondagavond op een normale tijd (niet net zoals vorig jaar soms pas om half twaalf), maar heb er nog niets van gehoord:(.
|
Hier staan van de zenders de programma's die op prime time worden uitgezonden.
Vanaf aanstaande maandag nieuwe afleveringen van CSI. Weet iemand wanneer de nieuwe afleveringen van CSI Miami en NY beginnen? |
Citaat:
|
Vanaf begin september is het weer zover. Dan kan je genieten van de achtste Expeditie Robinson. Geen strijd der Titanen, maar een reguliere expeditie. Wel op een geheel nieuwe locatie met nieuwe gezichten. Op een eilandgroep bij Panama zullen kandidaten uit Nederland en België moeten zien te overleven.
Dit wordt een serie met de vrouwen tegen de mannen ofzo toch? Heb er iig zin in (y) Zowel in ER als PE :) |
leuk!
die Hotel Babylon serie begint al op 22 augustus volgens de gids. Van 22.30 tot 23.30. |
Citaat:
|
DH komt trouwens weer in het voorjaar, net als Lost.
Lost gaat wel herhaald worden binnenkort, op maandag en woensdag om 22.30 |
lost herhaald?? beter! ik heb zoveel epi's gemist dat ik er niets meer van snap...
|
Inderdaad, dat Lost herhaald wordt is goed nieuws. :)
|
die gemiste lost eps had ik ingehaald, dus die heb ik allemaal gezien, iig seizoen 2
van 1 mis ik nog altijd een paar :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb op de BBC wel een stukjes van Hotel Babylon gekeken, verder niet gevolgd ofzo. Maar wat ik zag vond ik wel erg tof?
Ik ga het in ieder geval kijken, nou ja de 1e aflevering op z'n minst. Evelien heb ik niet gekeken en ga dat ook niet doen, wat een pprserie. |
Citaat:
Weet iemand of de aflevering van Medium van volgende week een herhaling is, of een nieuwe aflevering? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52. |