Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   ff mededeling (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=145158)

Yertle the Turtle 30-06-2002 21:08

ff mededeling

8 juli nieuw Red Hot Chili Peppers album, By The Way, allemaal kopen, ik heb het al gehoord, het is een rustige en mooie cd maar verder zitten er ook wat relaxe funky pepper nummers tussen zoals Can't Stop en By The Way zelf (y)

Jerommeke 30-06-2002 21:18

leuk icoontje

maar ik koop m niet

Yertle the Turtle 30-06-2002 21:21

suit yourself, if you want to destroy the music world, the peppers are the last resort and you know it (sorry voor da engels, da benk gewend)

konflict 30-06-2002 21:34

Citaat:

Yertle the Turtle schreef:
suit yourself, if you want to destroy the music world, the peppers are the last resort and you know it (sorry voor da engels, da benk gewend)
:rolleyes:

battlestar 30-06-2002 21:36

Citaat:

konflict schreef:

:rolleyes:

idd, maar kheb de cd oowk al gedeeltelijk gehoord en hijs idd super
venice queen en this is the place zijn :cool:
kga m zeker kopen

bam 30-06-2002 21:40

Ik denk dat iedereen hem al gehoord heeft ondertussen.
(legaal dan) bij planet.nl kon je elke dag een nummer luisteren +het commetaar van de band over het nummer zelf...
Maar of ik m gaat kopen is nog maar de vraag. Ze zijn euhm "veranderd"

Yertle the Turtle 30-06-2002 21:41

Citaat:

bambix schreef:
Ik denk dat iedereen hem al gehoord heeft ondertussen.
(legaal dan) bij planet.nl kon je elke dag een nummer luisteren +het commetaar van de band over het nummer zelf...
Maar of ik m gaat kopen is nog maar de vraag. Ze zijn euhm "veranderd"

niet alleen op planet.nl, ook op de main site en VH1, verder kun jem al downen van internet, had mn broer dus gedaan :( dus benk em maar gaan luistren ;) ik kon het niet volhouden om tot 8 juli te wachten, ik lig al 2 jaar te wachten

battlestar 30-06-2002 21:43

Citaat:

Yertle the Turtle schreef:

niet alleen op planet.nl, ook op de main site en VH1, verder kun jem al downen van internet, had mn broer dus gedaan :( dus benk em maar gaan luistren ;) ik kon het niet volhouden om tot 8 juli te wachten, ik lig al 2 jaar te wachten

ga je de cd niet kopen dan?

hairsprayqueen 30-06-2002 21:44

Mijn vriendje gaat hem sowieso kopen, dus dan kan ik hem lekker vaak luisteren :) Ik ben er echt súúúúperbenieuwd naar!!!!! De single 'By the Way' beloofd iig veel goeds!

Yertle the Turtle 30-06-2002 21:45

ja, maar naast BTW zijn er maar 2 andere snellere, funkiere nummers en da zijn Can't Stop en Throw Away Your Television, de rest is heel rustig zoals Don't Forget Me en The Zeph(e/y)r Song

J-roen 30-06-2002 21:46

Citaat:

*BattleStar* schreef:

idd, maar kheb de cd oowk al gedeeltelijk gehoord en hijs idd super
venice queen en this is the place zijn :cool:
kga m zeker kopen

fucking hero 30-06-2002 22:40

ik zal em aan mn lijstje 'cds/lps die ik wil hebben' toevoegen..
um, 276ste plaats. met mijn budget zal ik em wel in 2004 ongeveer hebben (y)

Yertle the Turtle 01-07-2002 10:01

hehe, zolang jem maar koopt he ;)

jnieuwelaar 01-07-2002 10:45

kopieer hem wel van iemand.

Inf3sted Funk 01-07-2002 11:15

Ik vind em niet cool, alleen the funky nummers als cant stop and by the way zijn wel cool, maar op de rest klinken ze met al dat te zuivere gebleer en achtergrond gejank toch echt verschrikkelijk. Ik ga echt voor de oude cd's zoals de uplift mofo party plan en mother milk. Maar misschien is deze cd te begrijpen. Die gasten zijn allemaal dik 40 (behalve john dan) en dan is zoon relaxte cd als deze misschien wel een te begrijpen stap (jammer voor mij dan moet ik mezelf maar behelpen met de oude cds), toch is deze cd wel nuttig om samen met je vriendin op je kamer te luisteren ;) .

Yertle the Turtle 01-07-2002 11:22

hehe, idd, het is nogal een erg rustige cd, maar zoals je zei, ze zijn best oud, om op je 40ste nog met alleen een sok om je lul op het podium te springen is ook zoiets ;)
de cd klinkt ook heel anders, maar als je nogal d-pressed bent zoals ikke nu dan wil et wel es werken

jnieuwelaar 01-07-2002 11:32

Nah kijk naar metallica en slayer en constateer dat leeftijd geen grote rol speelt.

Inf3sted Funk 01-07-2002 21:36

Mmm K denk dat dat voor iedereen anders is

substantial 02-07-2002 09:31

jahh kvind ze zeker wel goed
en ik heb het idee dat ze alleen maar beter en beter worden

dussem, jah mischien koop ik die cd wel

battlestar 11-07-2002 21:51

mjah hijs inmiddels dus een paar dagen uit..
en...wie heeft em gekocht?
nja ikke dus..en hijs goed..veel nummers maar een aantal hadden ze er echt wel af mogen laten zoals cabron en universally speaking
maar der staan oowk weer juweeltjes op zoals this is the place, dosed, don't forget me, minor thing, venice queen

wat vinden jullie?

p33r 11-07-2002 21:58

Kheb hem nog niet gehoord maar kben ni echt een fan van de nieuwe rhchp

Rocksaan 11-07-2002 22:01

Die Gast van Red Hot Chillie Peppers kan niet zinge...live heh..DAMNNN vreselijk!!

J-roen 11-07-2002 22:06

Citaat:

p33r schreef:
Kheb hem nog niet gehoord maar kben ni echt een fan van de nieuwe rhchp
:eek:
is er een nieuwe?

Thutshui 11-07-2002 22:08

Citaat:

J-roen schreef:

is er een nieuwe?

:D

battlestar 11-07-2002 22:09

Citaat:

J-roen schreef:

is er een nieuwe?

jah, hij ligt nu bij de groenteafdeling van je supermarkt :rolleyes: ;)

jnieuwelaar 11-07-2002 22:38

Citaat:

J-roen schreef:

is er een nieuwe?

bij 3 streepjescodes van de cola :D

Vriend van me heeft hem al, ik ga hem morgen horen.

LeRatLuciano 11-07-2002 23:18

ok mag wel gesloten worden,laatste keer dat ik een mededeling deed over iets werd hij gelijk dichtgegooit

Rat

Demiurge 12-07-2002 10:14

ik heb hem eergister gekocht (orgineel) .. mooi album.. :)

Sikamikanico 12-07-2002 11:34

Ik heb hem ook, en net als iedereen had ik alles al gehoord op internet. Ik vind het geen goede cd (op By the way, This is the place, Dosed, The zepher song en Can't stop na). Het is geen tegenvaller, dit was wel te verwachten..maar toch...Uplif mofo&Mother's milk vind ik nog steeds de beste albums.

LeRatLuciano 12-07-2002 17:27

Citaat:

Sikamikanico schreef:
Ik heb hem ook, en net als iedereen had ik alles al gehoord op internet. Ik vind het geen goede cd (op By the way, This is the place, Dosed, The zepher song en Can't stop na). Het is geen tegenvaller, dit was wel te verwachten..maar toch...Uplif mofo&Mother's milk vind ik nog steeds de beste albums.

shit wat een discriminatie hier, als ik hier wat over hiphop te melden heb is het gelijk dicht

damn

Rat

Infaustus 12-07-2002 19:00

Citaat:

LeRatLuciano schreef:
ok mag wel gesloten worden,laatste keer dat ik een mededeling deed over iets werd hij gelijk dichtgegooit

Rat

ja maar dat ging over hiphop ;):P

Sikamikanico 12-07-2002 19:03

Citaat:

LeRatLuciano schreef:

shit wat een discriminatie hier, als ik hier wat over hiphop te melden heb is het gelijk dicht

damn

Rat

Hoezo discriminatie? Ik post hier gewoon hoor, en kan verder niks sluiten, dus waarom reageer je dan op mijn bericht???

Loco 12-07-2002 19:07

Meer drinken.

Infaustus 12-07-2002 19:15

Citaat:

birthmark schreef:
arghhhh....... k begin nuchter tw wrorden!!

on topic!! :mad:

PaulSimon 12-07-2002 21:09

rhcp vinnik altijd wel vet
ook t nwe rustigere werk
k denk zeker wel dat ik m ga halen
als ik geld over heb na de vakantie :rolleyes:

fruitmand 12-07-2002 21:16

ik heb hem gekocht
ik vind hem net zo goed, misschien wel beter dan hun albums hiervoor, die rustige nummers zijn echt prachtig...

Sikamikanico 16-07-2002 13:24

Ik heb het album nu elke dag minstens 1x beluisterd, het is geen Californication-kloon zoals ik dacht. Het is wel wat rustiger allemaal, zeker ook vernieuwend, maar toch had ik liever de oude stijl (Uplift mofo party plan). Anthony vindt dat ze nog steeds punk-rockers zijn, omdat hij vindt dat dat niet van de muzieksoort afhangt, maar van de manier van nummers schrijven enzo.. (of zoiets..)

clubje 19-07-2002 20:49

Ik vind het de cd van het jaar. Punt.
16 songs, 68 minuten muziek, en GEEN opvullertjes, wie doet het hen na?
Echt 16 prachtige songs. Sommigen zeggen dat het te soft is maar als je van metal houdt is het idd te soft, en er zitten echt wel hardere en snellere stukken in.
Flea geeft het beste van zichzelf en de bas is echt goed aanwezig, iets wat niet van veel bands kan gezegd worden.
Californication had prachtige singles maar voor de rest....deze cd is helemaal geen kloon, hij is veel experimenteler, en simpelweg mooier.
Ik ben er totaal weg van.

Het valt me trouwens op dat veel mensen het altijd leuk vinden om te zeggen dat ze de 'oude stijl' en cd's mooier vinden maar ik vind nauwelijks mensen die de oude cd's hebben, laat staan kennen. Die vorige cd's zijn heel goed hoor, maar "by the way" is echt klasse. Het lied "by the way" is trouwens één van de mindere songs op het album.

Live vind ik ze ook niet goed, maar de cd is....oh my f*cking god!

Iboeboe 21-07-2002 14:52

Ik had hem al meteen de eerste dag dat hij uit kwam.
s´ochtends vroeg.
De CD is wicked!!! Don´t forget me is cool!

Iboeboe 21-07-2002 14:56

Citaat:

clubje schreef:
Ik vind het de cd van het jaar. Punt.
16 songs, 68 minuten muziek, en GEEN opvullertjes, wie doet het hen na?
Echt 16 prachtige songs. Sommigen zeggen dat het te soft is maar als je van metal houdt is het idd te soft, en er zitten echt wel hardere en snellere stukken in.
Flea geeft het beste van zichzelf en de bas is echt goed aanwezig, iets wat niet van veel bands kan gezegd worden.
Californication had prachtige singles maar voor de rest....deze cd is helemaal geen kloon, hij is veel experimenteler, en simpelweg mooier.
Ik ben er totaal weg van.

Het valt me trouwens op dat veel mensen het altijd leuk vinden om te zeggen dat ze de 'oude stijl' en cd's mooier vinden maar ik vind nauwelijks mensen die de oude cd's hebben, laat staan kennen. Die vorige cd's zijn heel goed hoor, maar "by the way" is echt klasse. Het lied "by the way" is trouwens één van de mindere songs op het album.

Live vind ik ze ook niet goed, maar de cd is....oh my f*cking god!

Ik vind de nieuwe echt heel cool, ik heb alle oude ook van the red hot chili peppers tot californication.
De oude nummers zijn ook heel goed! (vooral Me and My Friends)
:D :D :D :D

Ce-El-Wan 21-07-2002 15:01

higher ground is een koel nummer :)

battlestar 21-07-2002 16:03

Citaat:

Ce-El-Wan schreef:
higher ground is een koel nummer :)
eens

Breaking The Girl is mooi

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.