![]() |
Zomerparkfeest venlo
Om een of andere reden heb ik nog nooit van dit -gratis- festival gehoord, maar het klinkt niet onaardig
3, 4, 5, 6 augustus Kid 606, opgezwolle, spinvis, kubus, geigercounting, theater workshop, wat jazz acts die ik niet ken... en waarschijnlijk nog wel andere leuke acts... Wat denken jullie? www.zomerparkfeest.nl |
omg dat was 2 meter van mn huis, best groot opgezet achter het limburgs museum. Was altijd wel leuk
|
Volgend jaar woon ik daar ook :(.
Damm moet werken, dag thypoon en opgezwolle :( |
guillemots en robocop kraus zijn leuk, misschien dat ik ga ofzo.
|
beetje te ver weg denk ik. kid 606 en opgezwolle (y)
|
ja leuk festival idd
|
Zondag; Kid606, spinvis en dj magda. (y)
Gaat hem wel worden denk ik. |
Citaat:
|
22:30 White Cowbell Oklahoma :cool: :cool: :cool: :cool:
|
vanavond typhoon en kubus
white cowbell is naar vanavond verplaatst |
Ik ga al jaren, echt te gek. Muziek boeit niet eens zo, ga meer voor de gezelligheid, en je komt (als Venlonaar) zoveel bekenden tegen, altijd lachen! Behoorlijk druk bezocht altijd, 80.000 man vorig jaar!
|
Zondag.
|
White Cowbell Oklahoma was te gek!!
|
white cowbell oklahoma is vreselijke camp
|
Ik vond het wel ruig :D
|
Was idd wel vet, Typhoon was wel kicken, alleen wat een figuren liepen er rond :| en kut publiek, zuid limburgers dansen meer.
|
Wat voor figuren dan?
Morgen Kid606, siked. |
Opgepompte lijpo's die je vuil aankeken toen je tegen ze aan sprong.
Ga dan ook niet voorraan staan, homo's! |
Zolang het bij aankijken blijft. ;)
|
Nou als blikken konden doden, was ik dus al 800x dood geweest :D
Maar hoe was opgezwolle? |
wco is echt een tegekke band. zelfs met stroomuitval blijft die band rocken :o
|
Hoe cool was die vieze El Bandida oid
|
Elle Bandita? Laatst in het paard vond ik daar niks aan.
|
Elle Bandita is een ranzig wief, met nasty pubes in haar strakke broekje. Bahbah.
Maar ze zat ooit eens tegenover me in de trein (toen ik nog geen idee had wie ze was.) en ze is best wel tof. Gezellig mens wel. Alleen vond ze het volgens mij maar niks dat ik naar Rufus Wainwright luisterde, want zij is van de Le Tigre en dat soort zooi. Waar ze haar sound van heeft offgeript, maar dat terzijde. |
Citaat:
|
Hoe vet was de meneer uit Arabie met zijn printerverkoop en zijn zuid oostse moves!
|
Citaat:
|
kid606 anyone?
|
ja was wel tof, beetje standaard breakcore. tenminste het laatste half uur, toen ik er was
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36. |