![]() |
Trivium - The crusade
|
had het nummer al een tijdje. Nou ja. misschien nemen ze 'de nieuwe metallica' wel erg letterlijk.
|
Ja dat dacht ik ook al.
|
Klopt.
Klinkt toch boven verwachting wel lekker, had het nummer live al wel 2 of 3 keer gehoord. Ik trek de zang trouwens totaal niet live. |
Ze klinken inderdaad heel anders dan op de cd.
|
beetje jammer van zijn zing ik vond het juist erg cool die afwisselende zang
(ps het klinkt idd net als metallica) |
Metallica heeft de afgelopen 10 jaar niet zo'n nummer weten te maken helaas.
|
Niet luisteren, blind kopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is zeker wel tof. Als ze een cd volzetten met dit soort tracks dan klaag ik niet.
Vette solo ook. |
Idd, zelfs het catchy refreintje trek ik deze keer. Vet nummer.
|
Citaat:
Trivium blijft leuk, zelfs zoals gezegd, de catchy refreintjes. En live zijn ze geweldig, doch arrogant. |
Nieuwe metallica wannabes. Best ok. Zanger is niet super.
|
Ik vind het wel ok, het klinkt iets minder gelikt dan de voorgaande dingen.. hoewel 1 nummer niet met een album te vergelijken is.
|
Citaat:
"So, you worked with some of the greatest icons in metal during the Roadrunner United project, what are your feelings about that?" "It was Cool." "..." ".." "ok.." |
Er staat weer een nieuw nummer van Trivium op de myspace, entrance of the conflagration..
Het is echt niet normaal, het nieuwe album gaat dus een regelrechte metallica kloon worden.. http://www.myspace.com/trivium |
mwah. Op de ene track wat meer dan de ander.
|
Ja dat wel, maar ze klinken echt zo ontzettend anders dan op hun vorige CD..
|
nou ja. Volgens Matt in mn interview vorige week is het "schreeuwwerk" op Ascendancy het gevolg dat hij gewoon niet fatsoenlijk kon zingen.
Op From Ember to Inferno zingt hij ook meer, maar alleen niet echt goed. |
Nou nog niet van de roadrunner shit af Carn?
|
die shit achtervolgd me in mijn dromen.
|
Trivium = zupah
Ik vind ieder nummer eigenlijk wel goed. Wat maakt het uit dat het op Metallica lijkt of op wie dan ook, het gaat toch om de muziek :S |
goeie en enorm toevoegende up, harry!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06. |