![]() |
TV out probleem!
Ik kocht vandaag een S-Video > Scart aansluiting (Inclusief 3.5mm audio plug) en heb hem aangesloten. In eerste instantie werkte het goed, ik heb gewoon beeld op mijn TV en al, maar als ik een x-vid/divx/whatever video afspeel zie ik op de plaats waar hij speelt alleen maar zwart..
Dus ik zie op mijn monitor gewoon de film spelen in mijn Windows Media Player of VLC, maar op de TV zie ik niks.... Ik heb hem aangesloten op een "gewone" tv in mijn slaapkamer, dus geen breedbeeld 100hz of whatever. Help? |
Oh! Probleem opgelost! Moest even TV als primary instellen... Nu heb ik geen video beeld op mijn PC though, moet ik blijven switchen of kan ik iets eraan doen:?
|
yup. Lees je eens in op Google over het onderwerp "overlay"
staat o.a. dat dat over het algemeen alleen op je primaire monitor werkt. Dus: films, spelletjes, enz. |
Wat voor videokaart heb je?
|
Leadtek Winfast 7900 GT.
|
Als je je monitor op de VGA poort hebt aangesloten, kun je eens proberen om hem (evt middels meegeleverd DVI->VGA stekkertje) aan te sluiten op DVI. Bij mijn weten hebben sommige kaartjes er problemen mee om een overlay signaal te sturen naar VGA én Tv-out, terwijl DVI en Tv-out geen probleem is.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |