![]() |
Hoesten
Ik ben sinds afgelopen week verkouden en daarbij moet ik ook vaak hard en langdurig hoesten. Als dit gebeurd, telkens zo lang hoesten, krijg ik op een gegeven moment kokhalsneigingen. Net alsof je het gevoel hebt dat je moet overgeven.
Mijn vraag is: als je lang genoeg hoest (je kan er op dat moment niet mee ophouden) moet je dan inderdaad overgeven of hoe zit dat? Bij voorbaat dank. |
uit ervaring kan ik je vertellen: het is mogelijk helaas
hoe het komt weet ik niet |
Citaat:
|
gewoon je er aan overgeven
en de woorspeling was niet expres |
Als je van die buien hebt dat je er echt in blijft hangen zou ik even langs de huisarts gaan, ik heb ooit eens een (variant op) kinkhoest gehad, dat had redelijk makkelijk over kunnen gaan met medicijnen als ik niet zo lang gewacht had om naar de huisarts te gaan. Toen ik ging was het al te laat en moest ik het gewoon 'uitzieken', toen heb ik dus heel lang van die hoestbuien-kokhalsneigingen rondgelopen.
|
'k Ben ook al de hele week ziek geweest en ook enkele keren kokhalsneigingen gekregen door het hoesten, maar gelukkig nooit moeten overgeven dus.
|
Citaat:
Ik probeer koste wat het kost het hoesten dan te onderdrukken, tot nu toe is het me gelukt. |
Citaat:
|
Ja, ok, maar als je het hoesten niet onderdrukt, dan mag je om het half uur gaan overgeven...Ook niet zo gezond denk ik. :rolleyes:
|
Gelukkig merk ik dat het hoesten nu steeds minder wordt. Ook deze nachtmerrie is tot een eind gekomen voor een onbepaalde tijd. :p
In ieder geval, heel erg bedankt voor jullie antwoorden. :) |
Ja dat heb ik nu ook. En ja je kunt er van overgeven (n)
Het is niet goed om je hoest 'in te houden', dus probeer toch goed op te hoesten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |