![]() |
Red Hot Chili Peppers
kmoest een apart topic maken...
iedereen die peppers goed vind, allemaal een (Y) tekentje maken ;) |
(y)
|
vind je twee topics niet een btje overdreven?
|
(y)
Dit bewijst maar weer eens dat ik een randdebiel ben.. Normale mensen doen hier niet aan mee.. |
ochjeh, kheb niks te doen enk moe mn totale posts omhoog halen, trouwens in 3 topics spammen over peppers maakt wat reclame vind je nie?
|
Citaat:
((y)) |
Citaat:
|
nee, da hebben ze nie nodig, maar zoals ik zei, kheb niks te doen, zijn nie veel mensen online...
|
Red Hot Chili Peppers zijn opzich niet zo supercool eigenlijk, maar dat is mijn mening. Tis was rustig he!
|
peppers zijn nu wat rustiger ja, maar als je bv naar The Uplift Mofo Party Plan of Mother's Milk cd's luistert dan ga je wel anders denken, download anders het nummer Fight Like A Brave maar es, lekker ouwerwetse punk rock waar ze zo goed in zijn
|
sommige ouwe nummers zyn goed.
maar de nieuwe cd is net aan hoor (n) (y) |
ieder zn eige mening he, en da respecteer ik ook, ik moet ook toegeven dat ik de oude muziek beter vind
|
ik heb altijd naar de RHCP kunnen luisteren. de 'oude' en californication en die nieuwe nu dus ook. Zit goed in elkaar. Meesterlijke bassist natuurlijk.
|
pefecte bassist, goeie drummer, gitarist gaat mischien nieuwe jimmy hendrix worden ;) maar de zanger... das een beetje minder, teminste qua stem, voor de rest is ie kewl :)
|
(y)
|
(y) bonk
|
(y)
|
ik ken alles van RHCP, maar vroeger vond ik het al niet iets hebben dat mij raakt, als ik muziek leuk moet vinden moet het zeg maar net de juiste snaar raken, en bij RHCP is dat nog nooit gebeurt, terwijl die ouwe cd's best aardig zijn, maarja, toch te rustig.......raar maar waar.
|
ken ze eigenlijk alleen goed van jaaaaren geleden toen ik BSSM kocht...toen was ik nog wel weg van ze maar nu trekt het me niet meer zo erg
en ik heb nog een verzame cassette van ze (y) Rat |
(y)
*doet yertle smserren dattie nieuwe cd voor me moe branden* :o |
Citaat:
de peppers koop je gewoon. (y) :D :( |
Ik heb alleen Californication.. dies wel koel.. kweenie of ik de nieuwe ga kopen.. eerst maar een luisteren.. :)
Conclusie: (y) |
Citaat:
trouwens, melis, ge hebt me helemaal nie gesmsert, mejeh, kzal em toch kopieren voor u |
(n) oeps, foutje (y) :D
|
(y)
Wat een meeloper ben ik weer |
(y)
niet slecht (bloodsugarsexmagic blijft nog altijd de gaafste ceejdeej) :p |
bloodsugarsexmagic is bestuh cd vind ik ook
(y) ga wel de nieuwe cd kopen denk ik |
hmz ik vind de RHCP wel kewlz dus (y) alle liedjes hebben wel een herkenbare RHCP-sound.
Nieuwe cd weet ik nog niet, want heb tot nog toe alleen maar By The Way gehoord.. wel een leuk nummer.. Clip drbij vind ik ook wel geinig.. Denk niet dat ik de cd ga kopen of branden want zo'n pepper-fan ben ik niet.. hoogstens dat er wat liedjes op de comp staan, maar dan houdt het eigenlijk een beetje op.. Zo af en toe is leuk om aan te horen, niks mis met de Peppers.. |
(y) Peppers kicken ass, zeker de oude cd's, k speel zelf bas dus er licht in veel van die nummers wel een lekkere uitdaging. Helaas worden ze steeds minder funky en dat vink jammer :(
|
ja, maar micheal word wel steeds ouder he....
|
Hehe yup, maar ik zie hem er nog wel voor an om de vaagste, funky dingen te doen
|
(y) (y) (y) (y) (y)
rhcp heerschen!!!!! :D :cool: :D :cool: |
nieuwe cd is erg langzaam...
iemand uit mn klas is naar werchter geweest en vond ze erg tegenvallen |
kheb de cd al, tis heel rustig en mooi eiglek
|
Citaat:
|
Soms is het leuk. Nieuwe rhcp zuigt btw.
|
Citaat:
|
waren iig zalig op werchter.
john frusciante is GOD!!! |
Citaat:
Ik vind ze ook goed, dus: (y) Is ook wel te verwachten als je mn naam ziet, net als Yertle the Turtle's naam... De oudere cd's vind ik trouwens ook een heel stuk beter dan het nieuwe werk.. |
ja, das waar, ik vind naast BSSM natuurlek Mother's Milk gwoon fantastisch, mejeh, die tijd komt nie meer trug
|
Denk het ook niet nee :( , maarre wat vinden jullie eigenlijk van de eerste paar cd's self-titled, freakey styley en de uplift mofo party plan??? met Hillel Slovak en Jack Irons, k vind die cd's best wel kikke eigenlijk
|
(y)
|
(y)
|
(y)
|
(n)
ff een relletje creeëren |
Psst.. Waarom zit hier geen slotje op?
|
(y) (y) (y) (y) (y) (y)
ze waren wel sympathiek vooral den bassist was tof op werchter: " bbbbbbbbbbbbbbbbbb belgium we love you ! " maar den zanger zit soms op het randje van vals zingen, maar ja 't is live en da is geen studiokwaliteit den drummer is wel grappig live |
Citaat:
en die cd's roelen gwoon, gezellige ouwerwetse fatsoenleke normale punk/funk, maar hebben jullie het nie gemerkt dat op een paar nummers na elk nummer van de eerste 3 cd's op sex slaat?;) |
Citaat:
|
Citaat:
valt het zo op ??? ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46. |