![]() |
Pittige Tijden komt uit op DVD
in december dit jaar komen alle 99 afleveringen uit op dvd.
yeah :cool: wie is hier nog meer blij mee? ;) |
:cool: (y)
|
haha :D
|
Yessss. :)
Dat is pas jeugdsentiment. Even quoten: "Het is mij, ROBERT!" "Wat een TOESTAND!" "Ik ben Meta, Ik ben een man." "Jij sloerie uit de sloppen!" "Ik ben La-La-La-La-Laura." "Ik ben Rik en ik ga op m'n moter rijjjjen!" "Hoe kan dat nou?!" "Oh jeetje, A.J.'tje!" "Haha, Ik ben de Frans Bauer kabouter!" etc. |
:(
|
Maar ik hoef het niet te hebben.
|
Ik zit er niet echt om te springen. Alleen de het eerste seizoen was echt leuk en daarna werd het flauw. En nu zal ik het wel helemáál flauwe rommel vinden.
|
Citaat:
Oh http://www.geocities.com/TelevisionCity/7408/ Kijk bij downloads --> geluiden. |
Het lijkt mij serieus best gaaf.
Vroeger vond ik het altijd al erg leuke series. Een videorecorder gebruik ik nu niet meer, dus wel fijn als ze op dvd komen:) |
cool :cool: denk alleen niet dat ik het ga kopen :D
|
yeah! echt vette shit. weet iemand al wat het gaat kosten?
|
Jeugdsentiment :D (Y) Van wat ik me kan herinneren van toen ik 8 (?) was, was dat het vet cool was. Die dvd ga ik kopen (Y)
|
haha
die ga ik echt kopen ! |
Pittige tijden is zoooo <3 :D
|
die ga ik écht kope ! ik wil ze allang op video, echter dvd.
blijft gewoon (Y)> |
Ik vond die aflevering geweldig dat de echte Sally Spectra ineens langskwam. :D
|
OMG serieus? :| Hoe vet :D
Ik heb een tijdje geleden nog ongeveer 3u lang pittige tijden gekeken met een vriendinnetje. Wad echt te grappig gewoon. Jeugdsentiment *zucht* :) |
waar staat dat eigenlijk dat er een dvd komt...
( iets officieels.. ) |
Oooooh, wat heb ik daar toch eeuwen op zitten wachten zeg.
Je kunt er werkelijk donder op zeggen dat ik als eerste in de rij sta om die dvd in te slaan als het dan eindelijk zover is. Ik vind Carlo en Irene stom. |
Pittige tijden, het leven is een zure bom. :cool:
|
Ga het denk ik niet kopen, maar het is wel pure nostalgie! :cool:
|
heb de videobanden al omgezet :bloos:
|
Misschien ga ik daar wel voor sparen. Elke maand 5 euro van m'n zakgeld apart, dan moet ik het in december kunnen kopen. Of ik vraag het aan Sinterklaas.
|
Hier de link naar het nieuws:http://www.nieuws.nl/248666/Pittige_...schijnt_op_dvd
|
die fransbauer kabouter was wel de shit hoor (Y)
|
ik heb net een paar maanden geleden alle afleveringen via internetgekocht :'(
maar er missen er nog een paar, dus ik ga hem zeker halen (y) |
soap, soap we willen soap!
het mooiste wat bestaat. soap, soap we willen soap het houdt je van de straat. gtst, de bold en ook de rest, maar pittige tijden is het, maar pittige tijden is het best! (heeft cassettebandje met liedjes ergens.. :)) |
mijn naam is meta.. afgeleid van metamorphosa.. ( ofzoiets toch??
lol |
http://img.2dehands.nl/f/normal/15225426.jpg
Jessica en Rik :D |
Echt geweldig!! Ik verheug me er nu al op! :D :D :D
Zijn het dan ook echt ALLE afleveringen? |
Citaat:
|
Citaat:
zo iets geloofk |
Vroeger vond ik dat echt geweldig!
Ik wil de dvd misschien ook wel kopen, maar ben wel bang dat ik er nu niks meer aan vind, dat zou toch zonde zijn. (Zelfde had ik met de dvd van Boes die ik laatst heb gekocht, viel ook een beetje tegen :o) |
Citaat:
mja, misschien moet je zoiets niet te vaak zien... maar ik wil pittige tijden wel hebben. en later aan de kinderen laten zien ;) 'kijk, dat vond je moeder vroeger leuk' en dan hard uitgelachen worden :p |
Ik wou dat ik dit niet had gelezen... dan had ik er geen weet van gehad. Nu ga ik het zelfs misschien wel kopen. Grrr... weer een aanslag op m'n bankrekening :p
|
Citaat:
oh en inderdaad jeugdsentiment!! vond ik echt zooo ontzettend grappig altijd, en motorrrrijden (met die kak 'r') zeg ik nu zelfs af en toe nog, en de meeste mensen weten dan ook precies wat ik bedoel :p |
jaaa supertof
|
Geweldig :) Ik heb goede herinneringen aan die dikke onzin :D Telkens nog als ik Reinout Oerlemans op tv zie, kan ik even niks anders denken dan "Ik ben Arnie van de Postcodeloterij!"
|
ďk ben rick en ik heb een mortorrrrr" :|
Als je het terugkijkt is het wel heel nep, maar dat was het vroeger al, met instortend decor en dat soort dingen. Maar het blijft geweldig, er zit echt leuke humor in (niet echt voor kinderen though..) |
tof! (y)
|
Die wil ik hebben!! :)
xx |
Citaat:
|
Hm het blijft jeugdsentiment, maar als ik het nu ga kijken zal het alleen maar teleurstellen ben ik bang.
Sowieso vind ik het echt niet te moeite waard om echt op dvd te kopen. |
(y)
Ohh dat ga ik vragen aan Sinterklaas! ;) |
kan niet wachten :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33. |