![]() |
passie
heb jij een passie en wat voor? of heb je een grote droom? hoe beïnvloedt het jouw lifestyle en ben je bereid er alles voor aan de kant te zetten?
|
|
Films en ja ik wil later betrokken zijn bij het tot stand komen van mooie films (y) Het liefst een eigen productiebedrijf maar mocht dat niet lukken dan wil ik wel een filmblad op de markt brengen haha ja dromen zijn fijn :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn passie is rood staan als ik mijn bankrekening moet geloven.
Maar mijn echte passie betreft de eerste wereldoorlog en zingen. de ww1geschiedenis beinvloed mijn lifestyle in zoverre dat ik er regelmatig over lees, programma's /films erover kijk en plaatsen ezoek die ermee te maken hebben. helaas laat mijn financiele situatie het niet echt toe om er meer mee bezig te zijn, cd's > boeken over ww1. zingen beinvloed mijn lifestyle niet meer zo dat ik er een ander leefpatroon van krijg, maar toen ik nog zangles had was ik er redelijk intensief mee bezig en dat merk ik nu ook wel want ik zing qua techniek lang niet meer zo goed en getraind als een jaar geleden. Op zich is het natuurlijk gaaf als ik er ooit mijn brood mee zou kunnen verdienen maar ik moet eerst maar eens mijn diploma halen, dan ben ik van plan weer les te nemen. ohja vroegah was paardrijden een passie van me maar nu is mijn pony zo afhankelijk van mij dat mijn planning afhankelijk is geworden van haar en dat is teh sux, en dat bederft mijn plezier erin. |
Citaat:
hoe vet is die kreatief met kurk aflevering over pierots:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
hehehe
|
oh wacht dat was de aflevering passie!
|
ohja hoe films mijn lifestyle beinvloeden:
ik kijk regelmatig films, koop teveel dvd's en ben steeds op zoek naar geweldige aanwinsten voor weinig geld. Ohja en mensen die niet verder komen dan Lord of the Rings en Titanic wil ik niet kennen! |
bier en tieten
|
Citaat:
|
eindhoveeeeeeuuuh eindhoveeuuuhhh eindhoveeuuhhhh eindhoveeuuhhhh
|
:confused:
|
:eek:
|
Theo!
|
:cool:
|
ik ken een theo uit ehv :eek:
|
ik ga in het giunness book of records komen
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ontopic: mijn leven draait om muziek. ik zorg altijd dat ik muziek bij me heb, koop allemaal LP's en CD's zodat ik altijd (nieuwe) muziek kan luisteren. en zelf speel ik ook de hele dag gitaar, totdat iemand schreeuwt of ik niet ff wil kappen met spelen omdat het half drie 's nachts is. |
Een passie, goh :).
Ik hou van films & dvd's, ga vaak naar de bios en koop nog veel en veel waker dvd's ook al heb ik geen geld. verder? mijn inhoudloze bestaan uit zich in dit topique :( |
Nee. Nee. Oh. Nee.
|
Citaat:
|
Passie, euhm..
Zeilen, daar ben ik soms wel ziekelijk erg mee bezig, maar ik heb er niet meer veel tijd voor (n).. Muziek natuurlijk ook, ik luister bijna 24/7 per dag muziek.. |
Ik heb er geen geloof ik als ik dit allemaal zo lees.
|
Citaat:
|
cola light en oksels
|
Citaat:
|
rose ook goed?
|
rose en ruggenmerg
|
Toneel! Acteren! Ik hou van het gevoel om op een podium te zijn, iemand anders en toch helemaal mijzelf, en het publiek in vervoering brengen (ik weet niet of ik dat kan, maar ik maak het mezelf alsinds wijs) en zinnen uitspreken en woorden en eindeloos veel woorden begrijpen.
Dansen! Ballet! Muziek! Gewoon laten gaan op de muziek en rondjes dansen en pirouettes maken en kriebels in de buik hebben. Schrijven, mijn grootste passie. Woorden over mijn vingers, of mijn lippen laten vloeien en soms dingen begrijpen door wat ik verzin, een wereldje creeëren, heerlijk heerlijk heerlijk. |
tevens een passie van me is het in de spiegel kijken en mijn bovenlip over mijn onderlip heen doen en appelwangen trekken als audrey tautou en dan concluderen dat ik een kuthoofd heb.
|
Films kijken/kopen en drama en muziek.
|
drama? dus als je huisdier dood gaat vind je dat echt heel vet enzo?
|
ehnee, drama alsin acteren en lesgeven daarin
wat ik nu natuurlijk nog niet kan want ik ben nog maar een n00b maar dat wil ik wel gaan doen later (Y) |
om drama docent te worden moet je lijkt me een drama docent opleiding hebben gedaan !
|
ja dat lijkt me ook heh!
daarom doe ik nu een voorbereidende opleiding zodat ik daarna zoiets op HBO kan gaan doen http://images.scholieren.com/images/icons/icon3.gif |
het is een zware opleiding op het hbo, de auditie alleen al (n) het is niet zo dat als je een beetje kunt acteren wordt aangenomen. alvast succes ;) !
|
dat weet ik :) maar ik wil 't toch heel erg graag gaan proberen en anders iets euh wat er op lijkt ofzo
|
Ik heb geen echte passie en ik vind het vervelend dat veel mensen denken een passie te hebben terwijl ze dan gewoon over hun hobby beginnen.
Mijns.; twee mensen van mijn jaar zijn sowieso toegelaten aan de docent drama nog tijdens de opleiding. (y) |
Dat geeft iig goede hoop ;).
Jij gaat journalistiek doen nu toch? |
Citaat:
&ja. (y) Samen met Rachel/Olijf weer. :D |
Citaat:
wanneer is iets dan een passie volgens jou? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
voor mij is een tijdlang zowel paardrijden als zingen een passie geweest, ik wilde verder in de paardensport maar ook met zingen, dus het is mogelijk. dat is uiteindelijk wel afgezwakt omdat ik eenvoudigweg niet in de financiele toestand zat om echt de wedstrijdsport in te gaan. passies zijn niet altijd te bekostigen, en soms kun je natuurlijk niet alles aan de kant zetten voor die passie, je moet wel realistisch blijven. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00. |