![]() |
Lamaspel. De slechtste....
Oke, en dan iedere pagina een nieuwe en max 3 per pagina , ofzo:)
Oke, ik kom met de eerste: Het slechtste kassameisje.. |
Gaan jullie maar voor
die bejaarde schiet toch niet op huhuhu ik neem aan dat je zoiets bedoeld? |
Zoiets ja.
Mevrouw, graag op iedere bosbes 1 bonnetje Dan doen we uit veiligheidsoverwegingen, want er zijn nog wel eens mensen die er nog etenswaren ingooien na het wegen.. Loopt u er maar even mee terug. * gaat smsen en ziet boze klanten* \"Zo, de bosbessen met ieder een bon\" . Dankuwel mevrouw. Dan kan deze kassa na u gelijk dicht. |
|
Citaat:
''uw moet 5 euro betalen en ik kreeg 10 euro dan krijgt u dus..euh...ff wachten...'' |
Citaat:
|
Jammer dat dit nu ook al gedegradeerd wordt tot 'lamaspel'.
|
ach, jammer... een beetje onwetend. Theatersport is nu eenmaal algemeen bekend geworden door de Lama's, dan is het niet vreemd dat mensen het sterk met elkaar associeren. En omdat dit spel op internet niets meer te maken heeft met expressie of met improviseren, heeft het ook niets meer met theater te maken.
|
Citaat:
|
"Zijn dit bananen of sinaasappels?"
|
"wach ff mevrau... ik gaat ff pissuh"
|
"Wat doet die roze klont op die banaan? Wtf, waar is mijn kauwgom heen?!"
:( |
"nee mevrouw ik neem alleen briefgeld aan, die muntjes zijn zo ingewikkeld"
|
:(
|
|
|
ik ben al oud moet je weten
|
"Dat is dan v-vij... vij.. v.. v-vij-vij-VIJ... vf... vij-vij... ... ... v-vij ... VIJ-vij... vij-v ... vij-vij-vij... vijf ... VIJ! ... vvij... VIJ-vij-vij! ... vij ... drie euro zestig, astublieft."
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
|
hoi
|
;)
|
hoi bob
|
Hee Master, alles goed?
|
Ja prima, met jou?
|
Citaat:
|
;) ;)
Bobbie!! |
Prima ;)
Hoi fractuur :o |
Ghegheghe
Ik heb mijn boekenlijst binnengekregen. Ik dacht dat ie voor twee blokken was, maar hij was voor één periode. :o |
He bah, net mijn 13500 posts gemist. :mad:
|
Ehm. 13500ste natuurlijk. :o
|
Prima, kom even naar onzin maar ;)
Voor de mensen die dachten dat er net heel vaak dezelfde post stond: Verbeelding. |
:o
*loopt toch maar naar onzin* |
Stormlooptopic.
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder: kuttopic. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha slotje
|
Citaat:
|
bob alles goed?
|
Bericht:
Bekijk de forumregels (onderaan) voor meer informatie omtrent welke codes je mag gebruiken in je posts. |
Schakel smilies uit
|
Emailnotificatie: zodra er gereageerd wordt op jouw bericht ontvang je een mailtje. Alleen voor leden.
|
Je mag nieuwe topics openen. Je mag reacties posten.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48. |