![]() |
Studentenlook.
Ik vroeg me af wat er nou eigenlijk vooral bij een student past.
Iedereen draagt natuurlijk wat hij mooi vind, maar er word bij het woord student vaak een styling geasocieerd. Doen jullie hieraan mee? En wat past er precies bij een student? |
Ranzige leefruimtes, en daar doe ik aan mee.
|
uhm ja wat je zelf leuk vindt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een styling aso(?)ciëren, dat zou ik ook vaker moeten doen :)
|
:D
Alcohol. En colleges missen vanwege katers of geen zin... |
Vandaar dat studenten als dom worden gezien. :D
|
Ik vind het juist slim, nog steeds met voldoening afstuderen terwijl je niet naar college bent geweest, best een prestatie hoor ^^.
|
het is ook altijd een goed gevoel als je geopereerd moet worden door iemand die zijn volledige studie niet nuchter geweest is (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Hehe, nouja. Ik denk dat je op universitair gebied wel wat MOET doen aan je studie wil je het halen. Zeker als je voor chirurg studeert. Die opleidingen zijn niet zo laks als elke andere gemiddelde opleiding. |
De koffie en de Red Bull :cool:
|
http://www.cs.purdue.edu/homes/dec/internet.student.gif
nou de bakkenbaarden heb ik in elk geval |
Internet in boekvorm. Praktisch.
|
scheelt ruimte in de 2 bij 3 kamers
|
Groot abercrombie en scapa sports op je polo , ugh.
|
Ik woon in een gipsplatenhuis waar je je huisgenoten seks kunt horen hebben, ik mis wel eens college's door nachtelijk alcoholgebruik, ik heb een oude afgeragde fiets (alleen die gebruik ik bij mn ouders, mn goede fiets staat bij mn kamer :confused: ), ik heb nooit geld
maar ik heb geen jaarrrrrclub (met natuurlijk bijbehorende polo's, truien en pyamabroeken!), ik neuk niet alles wat los en vast zit, ik loop zo goed als nooit lallend over straat en ik doe mn afwas elke dag |
Een polo. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik grinnik en hou wijs mijn mond.
|
kraagjes en matjes met veel gel maar dat zijn toch vaak de corpsballen. (en voordat we gaan zeuren: stereotypen zijn toch ergens op gebasseerd)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En hier doen ze ook niet zo aan kleding eigenlijk... Weinig polo's. |
Citaat:
|
Citaat:
|
IEME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!$!$!$!!!!!!!!!!!1111~~~~~~~**~**~*~*~ *~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*!!
|
Citaat:
en wie bent u? |
uitgescheurde brasjasjes van het zooien, lijkt me duidelijk
en doorweekte kleding omdat iemand opeens begint met bier te gooien waarna de rest het al gauw overneemt |
Citaat:
En Wageningen is volgens mij inderdaad niet de meest representatieve stad, maar aan de andere kant zijn we ook bezig met extreme stereotypering, ik ken ook genoeg corpsballen die niet roeien en niet-corpsballen die roeien |
Scapa, Lacoste, Jensen-kapsel, gore leefruimtes, alcohol, slap ouwehoeren.
|
RL en Lacoste polo's.
|
Citaat:
|
Koffie (y)
|
Citaat:
|
Ik dacht dat de studentenlook vooral afgedragen H&M kledij was, omdat ze iets duurders niet kunnen betalen(arme studenten he, achgossiewossie).
En natuurlijk de eeuwige alcohol walm. En daarmee in een trein gaan zitten en heel lang en hard discussieren over dingen die eigenlijk nergens over gaan, maar dan wel met 'moeilijke' woorden en een bekakte errrr zodat iedereen in de gehele trein kan horen dat je studeert. |
^ inderdeed.
Verder wel een ( afgeragd ) colbert, oude afgetrapte aesics ( tigers ) een polo, en een sjaaltje tegen de winter aan. Bier drinken in de societeit hoor er ook bij, en altijd klagen hoe duur alles is en in het weekend lekker hockeyen of zeilen :) |
Asics of all stars inderdaad haha. Vanuit DE kroeg naar college gaan of te vroege colleges (9 uur 's ochtends) gewoon skippen. Verder gebruiken ze vaak woorden als regelen, kaal zijn, arbeiderrrr, irreëel en supermooi.
|
Citaat:
|
Haha, inderdaad. Toen ik met wat studenten vrienden uit was moesten we ergens de weg vragen ofzo, en toen zei eentje (serieus bedoeld) 'Kom, we vragen het aan een arbeider'. :D
Wtf, ik ben ook een arbeider hoor. Ik betaal mijn eigen dingetjes en teer niet (geheel) op de zak van pappie en mammie. Als dat dan zo slecht is... |
Waar blijft Nare Man?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
all stars, half lang haar, streepjestrui, baggy broek, en het liefst in de schutkleuren beige, bruin of donkergroen:(
|
studentenmeisjes zien er gelukkig niet allemaal hetzelfde uit(y)
|
Citaat:
Citaat:
|
moet ik blij zijn dat ik in een "alternatief studentenhuis" woon zoals mn beheerder zei?
en volgens mn meeloopdagbegeleiders is slapen in de collegezaal erg hip :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12. |