![]() |
ben jij de vakantie al zat?
Pff, ik verveel me nu de laatste weken wel.
Gelukkig werk ik extra in de supermarkt. Maarja, nieuwe school, nieuwe studie,introductieweek,lowlands. Heb er wel zin in:) |
ik heb niet echt vakantie.. nee dus.
|
Welke vakantie? :confused:
|
Mwah, eerst ruim een maand rustig thuis geweest, toen twee weken op vakantie, en nu heb ik een relaxed vakantiebaantje voor 3 weken waarvan ik nu op de helft zit. Dus nee, ik verveel me niet.
|
Neen, absoluut niet.
|
kut topic :( :( :(
|
Natuurlijk niet. Vakantie is het mooiste wat er is.
Ik begrijp mensen die zich vervelen nooit. |
Ik wordt er gewoon verdrietig van als ik me besef dat ik nog maar anderhalve week heb :(
|
Citaat:
|
Ik wil naar school. Om mijn klasgenoten te zien, niet om les te krijgen.
Ik heb nog tot 28 augustus. |
ik heb net een halve week vakantie.. (tsja.. dat vakantiewerk ook altijd..)
|
Nee, voorlopig nog niet.
|
Nee, nog lang niet :)
|
Ik heb net 3 dagen vakantie en ik baal er van dat het zulk slecht weer is. Met de hitte gewoon fulltime gewerkt en dan ben je vrij en dan is 't van dat baggerweer. Er is niets aan te doen maar leuk is anders.
Maargoed...ik heb nog 2,5 week...en ben 't ook nog láng niet zat. Daarna weer werken en na nog 'n paar weken weer naar school en dat is wel 't laatste waar ik weer zin in heb. Vakantie mag nog wel heeeeeeeel lang gaan duren. |
Nee... Heb net een nieuw interessant persoon ontmoet dus ik vermaak me prima. Heb zelfs tijd te kort. :)
|
een beetje wel moet tot eind augustus elke dag werken
|
Citaat:
|
Nee, ik vermaak mij wel met werken, vakantie en dergelijke.
|
Werken is toch geen vakantie :nono:
|
nee maar werk in de vakantie :rolleyes:
|
Nee, maar ik heb pas 3,5 van de 8,5 weken gehad :p
'gelukkig' ga ik nu 2 weken leren voor een herkansing, en heb ik daarna nog 3 weken vakantie, 2 keer 3 weken vind ik fijner dan 1 keer 8 weken. |
ik ben blij als de vakantie weer voorbij is :)
|
Wat zijn jullie toch ook een stel kansloze knakkers bij elkaar, met jullie gewerk in de vakantie. Ga nu eens lui doen!
|
Citaat:
|
Nee.
|
vakantie.....eee....vanaf 4 augustus en dan lekker 3 weken lang vrijwilligerswerk in Duitsland ^^
|
nee, jij ketter!
|
Bleh, ik heb al maanden vakantie met af en toe werk tussendoor. Ik ben wel weer toe aan wat structurele boeiende bezigheden. Verheug me dus al enorm op m'n komende studie.
|
het voelt nauwelijks als vakantie aan wanneer dit sub-forum niet het terras heet
|
Nee en dat is maar goed ook want ik heb nog een dikke maand te gaan (y)
Kheb Lowlands nog op de planning staan, verder alleen maar werken. |
Mjah.. stiekem heb ik wel zin om te gaan studeren, maar dan moet ik eerst weer introweken gaan lopen. (n) En het uitzicht om helemaal nergens in het jaar een een paar dagen vrij te hebben zoals ik nu vrij heb (lees: met alleen maar onboeiende zaken aan mijn hoofd) komt er gewoon niet van. Dus eigenlijk ook weer niet. Al heb ik wel weer zin in het nieuwe roeiseizoen. :cool:
|
nee hoor, geniet er wel van (y)
|
Citaat:
|
Ja.
|
Zat? :o Joh, ik heb net vakantie gekregen, omdat ik de hele maand juli aan mijn scriptie heb gewerkt (tijdens die tropische weken, dus nog geen zwembad of iets dergelijks gezien :( ). Nu is die scriptie eindelijk af, dus voor mij is het deze week pas begonnen.
Vanmiddag vertrek ik voor 11 dagen naar Griekenland. :cool: Dus bij deze neem al ff afscheid van DK. ;):p http://images.fok.nl/s/bye.gif |
Ik heb vanaf maandag twee weken vakantie. Twee weken lang op m'n gat zitten. (y) Ik ga me iig. niet vervelen.
Oh, doei Oizo. Veel plezier. |
Twee en een halve week gehad, komende maandag weer werken.
Heb ik niet echt veel behoefte aan, behalve dat ik me wel wat vitaler voel onder de fysieke inspanning die ik daar moet leveren (en ik ben te lui om dat in de vakantie te doen). |
Citaat:
|
ik vond het wel lekker eigenlijk.. heb 2 weken gewerkt, 2 weken vrij gehad.. maar nu gaat volgende week mn vriendin op vakantie, voor 2,5 week.. en de vrienden die een beetje in de buurt wonen gaan ook nu pas allemaal weg :eek: dus van de 3 weken heb ik er 2 niks te doen, de andere werk ik.. maarja in principe ben ik het nog niet zat, neej :P maar ik heb zo het gevoel dat dat volgende week wel gaat komen
|
Weekje gewerkt, maar nu verveel ik me de pleuris...
|
Mijn vakantie is echt fucking snel gegaan, ik heb nog een weekje of 4, maar ik had nog wel 4 weken extra gewild.
|
ik heb nog niet eens vakantie gehad, dus kan ik het ook nog niet zat zijn :o 21 augustus is mijn eerste vak dag (y)
|
nope helemaal niet, want dan zie ik mn vriendin weer veel minder :(:(
|
Ik ben het vanaf dag twee al zat. Klote vakantie!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
/haphap |
Citaat:
*Shifty* |
Citaat: