![]() |
Oldsch00lmeet
Tijd voor een nostalgische Oldsch00lmeet! Tijd om iedereen 'van toen' weer op te sporen en te stalken.
Newsch00l mag natuurlijk ook komen. :p Lijstje: * Electriq (Marije) * Grandmommy (Lies) * Mr. Ed ( Tim ) * Ieme (Ieme) * Paranoide (Masha) * Eleanor Rigby (Alies) |
wie weet heb ik op die oldschoolmeet wel oldskoolmeetverantwoorde gothicnepdreads :cool:
iemand ideeeen voor een datum? |
ik ben iets té newsch00l :)
|
ik ben al lang lid en als t in de buurt is kom ik jullie wel lastigvallen :x
|
zondag 3 september in Amsterdam
|
klinkt als een plan.
|
september 19th (Y)
|
wie kan er nou op een dinsdag :confused:
|
september 19th be ITLAPD! Yarrrrrr!
|
Citaat:
|
Citaat:
enne sjoerd, niemand is Te newsch00l, hoe word je anders oldskool? |
Citaat:
|
sjoerd voelt zich gewoon te hip denk ik
|
Citaat:
|
Ik ben niet oldschool. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Mss kom ik ook. Als ik niet hoef te werken dan, en anders moeten jullie maar met z'n allen afspreken voor de CDP op R'dam CS. Dan kan ik naar jullie zwaaien. Ik ben heel goed in zwaaien.
|
Citaat:
|
nu krijg je weer allemaal van die mensen die heel graag willen komen, maar niet zeker weten of ze gewenst zijn en dan gaan zeggen 'ik ben niet oldschool genoeg' weeeeel jij wel hoor jij MOET komen! of ze dekken zich in met de woorden 'misschien kom ik jullie lastigvallen' voor als mocht blijken dat ze inderdaad een last op ieders schouder zijn.
enzo :( |
oh nou ik ben kenkeroldskool en retegewenst dus ik kom in elk geval(Y)
|
Ik ben zeker down! Post niet veel meer, maar was vroeger toch met enige regelmaat bij meetings!
Count me in! Lijstje: * Electriq (Marije) * Grandmommy (Lies) * Mr. Ed (Tim) * Ieme (Ieme) * Paranoide (Masha) * Eleanor Rigby (Alies) * STP (Martin) |
Lijstje:
* Electriq (Marije) * Grandmommy (Lies) * Mr. Ed (Tim) * Ieme (Ieme) * Paranoide (Masha) * Eleanor Rigby (Alies) * STP (Martin) * EPD (Kaps) tralalalala En misschien kan ik Bart en Kel ook wel meekrijgen (y) |
oh ga je dan je broek weer uit doen :eek:
|
Oeh, Oeh, dan ben ik erbij!
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik nooit zonder broek ergens te zien ben geweest, maar dat is volgens mij nooit op meetings geweest... |
Citaat:
:D |
ik kom ook wel als het me uitkomt, ik stem amsterdam!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee dat van die dinsdag was volgens mij niet serieus, maar 3 september is op een zondag geloof ik en dat is denk ik een beter plan anders komt niemand opdagen
|
Lang niet oldsch00l genoeg en eigenlijk ook geen interesse.
|
waarom post je dan :confused:
|
Lijstje:
* Electriq (Marije) * Grandmommy (Lies) * Mr. Ed (Tim) * Ieme (Ieme) * Paranoide (Masha) * Eleanor Rigby (Alies) * STP (Martin) * EPD (Kaps) Zondag 3 September, Amsterdam Kom je wel, kom je niet, komt gewoon het boeit ons niet (8) |
* Kkowboy
|
Citaat:
|
Ik kom alleen als Michael Jackson ook komt.
|
Ik wil wel komen hoor (y)
|
als e rnog mensen hier zijn die mij kennen dan wil ik wel weer enes komen
|
Citaat:
ja dan wil ik met je op de foto (y) |
Hehe grappig dit. Marijke komt vast ook!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als iedereen die nou serieus van plan is te weten te denken dat ie komt dat even aan het lijstje toevoegd, anders krijgen we weer allemaal van die vage leute :p Lijstje: Zondag 3 September, Amsterdam * Electriq (Marije) * Grandmommy (Lies) * Mr. Ed (Tim) * Ieme (Ieme) * Paranoide (Masha) * Eleanor Rigby (Alies) * STP (Martin) * EPD (Kaps) * Jules (Marijke) * Firefly (Manon) * Kkowboy () * White Trash () * The Exploding Boy (Olga) |
Lijstje:
Zondag 3 September, Amsterdam * Electriq (Marije) * Grandmommy (Lies) * Mr. Ed (Tim) * Ieme (Ieme) * Paranoide (Masha) * Eleanor Rigby (Alies) * STP (Martin) * EPD (Kaps) * Marijke * Manon * Kkowboy () * White Trash () * The Exploding Boy (Olga) * NyteWolf (Roelof) |
Citaat:
|
ik wel
|
@grandmommy: Alleen als jij je senseo meeneemt.
@Mephisto: Kom jij ook maar gewoon. Bieren of niet. @Nytewolf: Jaaaa, gezellie! @Ieme: Welke Manon? Freakjuh of Firefly? |
ik weet niet of ik het enige puntje burgerlijkheid wat mijn vader bezit zomaar mee mag nemen :(
|
Firefly. Ik heb dr net gemaild, maar ze komt vast :p
Nieuw Lijstje: Zondag 3 September, Amsterdam * Electriq (Marije) * Grandmommy (Lies) * Mr. Ed (Tim) * Ieme (Ieme) * Paranoide (Masha) * Eleanor Rigby (Alies) * STP (Martin) * EPD (Kaps) * Jules (Marijke) * Firefly (Manon) * Kkowboy () * White Trash () * The Exploding Boy (Olga) * NyteWolf (Roelof) Ik ben dol op lijstjes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17. |