![]() |
muziek voor als je... in love bent
weet iemand hele aangename muziek voor hoe ik me nu voel? :D sinds gister is het liefste meisje ter wereld mn vriendin, en ik wil muziek die daar bij past :P ik luister nu racoon.. en da's wel redelijk.. weet iemand iets leukers? :)
|
cannibal corpse - fucked with a knife
|
Incubus- Here in my room
|
rammstein - bück dich
|
Chain of Strength - True 'till Death
Burzum - Jesus' Tod |
Wordt met de dag leuker hier, 4 van de 5 tips zijn niet eens grappig. Proficiat!
|
Anal Blast - Honey / Bloody Hole / Suck The Shit Off My Dick
|
Citaat:
|
Citaat:
|
architecture in helsinki,
belachelijk vrolijk (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
massive attack & portishead - teardrop
dat is een dromerig verliefd liedje vind ik zelf. of : The cardigans - kiss me tsjaah meer weet ik echt niet te bedenken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is die zangeres op teardrop niet van portishead?
|
Citaat:
-wiki- ja dus. |
Citaat:
hail discogs |
Elizabeth Fraser inderdaad.
De zangeres van Portishead is Beth Gibbons. |
Citaat:
Wie weet heeft de persoon die de CD voor me gebrand heeft de titel verkeerd, het nummer begint in ieder geval met gave bas en de woorden 'Stay with me forever and the day if I could be near you'. |
probeer de band Love, heerlijke 70s psychedelic.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je liegt, mijn meissie is het liefste mokkel van de wereld.
|
Citaat:
|
Citaat:
Lamb- Gold |
Verliefd zijn is voor flikkers joh.
|
En voor mensen die denken dat de wereld een lollig plekje is.
|
Citaat:
|
beste liefdes liedje ooit
Poison the well - Nerdy Why do your eyes paralyze me? What makes me feel this way? Carry me away with silence and heartbeats as rapid Thinking about your embrace And how it makes me feel I just want to feel this way forever Sleep on portraits painted as perfect as you Why have I been given the chance to fly When I'm not with you I feel lesser alone Why have I been given the chance to fly, away? I remember your face imprinted on angels Your voice as beautiful as the sounds of waves Crashing against my heart Time slows down when you look at me I'm infatuated with this / infatuated with you I remember your face imprinted on angels It's so hard for me to understand Why I hadn't found you before Don’t dull away, Hold my hand |
ach dat is een mening
-ot als ik verliefd ben luister ik zoetsappige popmuziek. |
Jack Johnson!
|
Als ik verliefd ben luister ik Sunn O))) om die zoetsappige gevoelens er langzaam uit te dronen.
|
Citaat:
OT Glen Mereidos - Nothing gonna change my love |
Lee Greenwood - Proud to be an American wil ook wel eens helpen.
|
Dntel- dream of Evan and Chan
vind ik eigenlijk wel een leuk plaatje om te draaien als ik verliefd ben. en verder natuurlijk de hele reut van sigur ros maar volgens mij antwoord ik ook altijd sigur ros bij 'wat draai je als je dood wil'-topics etcetera. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Blur - You're so great
|
Citaat:
John Mayer - Only heart, Your body is a wonderland, Hummingbird Phantom Planet - Always on my mind Joss Stone - Jet Lag Corinne Bailey Rae - Breathless, Call me when you get this ^Dit zou ik dan draaien. :) Tot zover ^^ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Soul doet het bij mij wel goed, Sam Cooke of Otis Redding ofzo.
Als je er depressief van wil worden; Nick Cave & the Bad Seeds. |
Nick Cave, wat een held.
|
yeahhhhhh youuuuuuuuuuu shook me aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallniiiiiiiiiiiight loooonnggg
kloar. slot. basta. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04. |