![]() |
jaloers ???
zijn jullie ook jaloers op mensen die al , jareennn samen zijn en het alleen nog maar met elkaar gedaan hebben ??? ik ben dr best jaloers op want ik zou het best alleen met mijn huidige vriendin gedaan willen hebben !! julli meningen ??????
|
ik heb het alleen nog maar met mijn vriendin gedaan. dat vind ik best speciaal en ik kan er niet aan denken dat zij of ik het met een andere doen later. Ik weet dat dat erg naief is en dat dat waarschijnlijk niet te halen is maar het is toch wel iets speciaals dat van jullie 2en was en dat 'geef' je weg aan een andere
|
Nou ik moet er eigenlijk niet aan denken al jarenlang aan iemand vast te zitten op deze leeftijd. Ik wil eens iets anders proberen.
Wel is het zo dat wanneer het net uit is en je ex-vriendin heeft haar volgende sexrelatie alweer te pakken dat dat best klote voelt.. |
ik heb het alleen nog maar gedaan met mijn vriend, en ik ben er eigenlijk ook best trots op!
|
nou, nee... ikzelf ben nu ook al 14 maanden met mn vriend samen en wij zijn ook elkaars enigen. Dus jah...
|
Neuj....
|
ik ben jaloers op elk koppelke dak zie, die zijn allemaal zo koetsjie!!!gvd, ik wil een lief!!!!!!!!!!!!!
|
Ik ben jaloers op élk persoon met een leuke vriendin, want zij kunnen neuken en ik niet.
|
Citaat:
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- nare man schreef: Ik ben jaloers op élk persoon met een leuke vriendin, want zij kunnen neuken en ik niet. -------------------------------------------------------------------------------- (y) Goed gebruld! (y) Ik ben zelfs jaloers op elk persoon met een willekeurige vriendin! Zij wel en ik niet... :( |
doe er wat aan mensen:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|