Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   jaloers ??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=145409)

tortelduif 01-07-2002 02:06

jaloers ???

zijn jullie ook jaloers op mensen die al , jareennn samen zijn en het alleen nog maar met elkaar gedaan hebben ??? ik ben dr best jaloers op want ik zou het best alleen met mijn huidige vriendin gedaan willen hebben !! julli meningen ??????

skyscraper 01-07-2002 02:08

ik heb het alleen nog maar met mijn vriendin gedaan. dat vind ik best speciaal en ik kan er niet aan denken dat zij of ik het met een andere doen later. Ik weet dat dat erg naief is en dat dat waarschijnlijk niet te halen is maar het is toch wel iets speciaals dat van jullie 2en was en dat 'geef' je weg aan een andere

jnieuwelaar 01-07-2002 10:51

Nou ik moet er eigenlijk niet aan denken al jarenlang aan iemand vast te zitten op deze leeftijd. Ik wil eens iets anders proberen.

Wel is het zo dat wanneer het net uit is en je ex-vriendin heeft haar volgende sexrelatie alweer te pakken dat dat best klote voelt..

sparkling star 01-07-2002 13:46

ik heb het alleen nog maar gedaan met mijn vriend, en ik ben er eigenlijk ook best trots op!

sas_andrea 01-07-2002 14:09

nou, nee... ikzelf ben nu ook al 14 maanden met mn vriend samen en wij zijn ook elkaars enigen. Dus jah...

Freyja 01-07-2002 15:44

Neuj....

Poepeke 01-07-2002 15:49

ik ben jaloers op elk koppelke dak zie, die zijn allemaal zo koetsjie!!!gvd, ik wil een lief!!!!!!!!!!!!!

nare man 01-07-2002 16:49

Ik ben jaloers op élk persoon met een leuke vriendin, want zij kunnen neuken en ik niet.

Poepeke 01-07-2002 21:31

Citaat:

nare man schreef:
Ik ben jaloers op élk persoon met een leuke vriendin, want zij kunnen neuken en ik niet.
denkte gij daar alleen aan, das ni tbelangrijkste in een relatie zenne :rolleyes:

Dminor 01-07-2002 21:53

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
nare man schreef:
--------------------------------------------------------------------------------

(y) Goed gebruld! (y)

Ik ben zelfs jaloers op elk persoon met een willekeurige vriendin!
Zij wel en ik niet... :(

muckymouse 01-07-2002 23:06

doe er wat aan mensen:)

nare man 02-07-2002 05:58

Citaat:

Poepeke schreef:

denkte gij daar alleen aan, das ni tbelangrijkste in een relatie zenne :rolleyes:

Mja, en een 14-jarige snotneus kan mij ook echt iets vertellen wat ik nog niet wist.

sas_andrea 02-07-2002 06:12

Citaat:

nare man schreef:
so what? Gaat t je alleen maar daar om? Al zou jij een relatie aangaan met een leuke meid, wil je alleen maar neuken? Niet andere dingen? (ff geen andere vormen van sex bedoeld)

Poepeke 02-07-2002 09:52

Citaat:

nare man schreef:

Mja, en een 14-jarige snotneus kan mij ook echt iets vertellen wat ik nog niet wist.

tja, ge weet het dan toch, ge moet ons ni onderschatten zenne :D

'I'he Prophet 02-07-2002 10:49

Citaat:

sas_andrea schreef:

so what? Gaat t je alleen maar daar om? Al zou jij een relatie aangaan met een leuke meid, wil je alleen maar neuken? Niet andere dingen? (ff geen andere vormen van sex bedoeld)

Sjemig, ga allemaal ff letterlijk serieus nemen wat nare man zei zeg...:rolleyes:

sead-nbm 02-07-2002 11:19

Citaat:

tortelduif schreef:
zijn jullie ook jaloers op mensen die al , jareennn samen zijn en het alleen nog maar met elkaar gedaan hebben ??? ik ben dr best jaloers op want ik zou het best alleen met mijn huidige vriendin gedaan willen hebben !! julli meningen ??????
nou ik ben nog niet jaren samen met mijn vriendin maar ik had het wel leuk gevonden als zij mijn enige was. maar aan de andere kant weet je wel hoe het bij een ander meisje gaat en dat is ook wel weer leuk.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08.