![]() |
Breng WWE Smackdown en WWE RAW weer op tv!
Wie stemt er voor?
De kijkcijfers gaan omhoog, het is een succes in Canada en in America en in vele andere landen! |
Neuj laat maar van de buis... Iedereen hier weet dat die zooi te fake is voor woorden. Daar in Amerika houden ze ervan, maar hier niet.
|
Geen sportdiscussie, misschien iets voor Films en tv?
|
Lekker objectief weer, ik kan alleen "voor" of "weet het niet" stemmen :rolleyes:
|
Ik ben zeker voor.
Ik volg het nu nog steeds op wwe.com (y) |
Ik heb me er altijd kostelijk mee vermaakt, terug op tv! (y)
|
Wij bestellen altijd vcd's of dvd's van iemand en kijken ze dan, maar ik zou er geen bezwaar tegen hebben als ze het weer uitzenden op tv, al ben ik bang dat het gewoon niet genoeg aanslaat hier.
|
Dat zenden ze toch ook uit op eurosport??
Ik heb het laatst iig nog gekeken met mijn huisgenoten. Erg grappig voor één keer, maar veel vaker hoeft voor mij niet :p |
Ik vond het altijd dikke humor om te zien. Die maffe outfits en personages, van mij mag het echt wel weer terug komen. Boeie dat die shit fake it, vet is het zeker (y)
|
Ik heb laatst 2 'documantaires' gezien op SBS6 over worstelen. Dat was geen pretje.
|
Heb beiden gezien ja. Vrij trieste (niet in de zin van 'wat een kneus') dingen in die 1e. ZOals die kinderen die zien hoe hoe vader als een bloedend varken de ring uitkomt etc.
Die 2e met die rednecks en hun backyard wrestling deed me twijfelen over hun denkvermogen. |
Wij hebben het over Professioneel showworstelen, dus niet van die achtertuin-idioten.
En wat op eurosport is te zien, is TNA, het kleine veel minder goede broertje van WWE. Ik ben voor WWE terug op TV, ik denk dat er toch wel aardig wat kijkers zullen zijn. Het is eerder niet van de buis gehaald door een tekort aan kijkcijfers, maar doordat de licenties om het uit te zenden een tijdje heel duur werden. Het is daarna gewoon niet meer teruggehaald. |
Belachelijke kinderachtige bullshit wat duidelijk bestemd is voor de wat lagere sociale lagen.
|
Citaat:
het is eigenlijk gewoon een soap, en het aantal mensen dat geen soap kijkt is bijzonder laag. De "hogere sociale lagen" kijken ook soaps. |
Tegen. Maar omdat je daar niet op kan stemmen want van show-worstelen moet je wel houden, blijkbaar :rolleyes: heb ik maar niet gestemd.
Dat was altijd zo ontzettend mongolisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iets anders:
-Voor -Weet het niet Tegenstemmen mag niet? Fijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het worstelen is slechts een onderdeel, maar de matches worden in een heel verhaal geweven. Er zijn altijd duidelijke good-guys en Bad-guys, met vele switches van kant, eer en wraak, familiedrama's en er gaat altijd veel getreiter vooraf aan een match. en als er dan mensen zijn die komen vertellen dat Ludo vermoord is of dat een van de zusters het heeft gedaan met de dokter die eigenlijk haar halfbroer is van een overleden stiefmoeder, dan is WWE ook gewoon een soap. En jullie zijn zo dol op "hogere sociale lagen": bij WWE zijn regelmatig mensen te zien als Chris Rock, Adam Sandler, Micheal Jordan, Myke Tyson (deed vroeger zelfs mee), Billy F Gibbons van ZZ TOP en zelfs een van die dames van Destiny's Child. En dat zijn er nog maar een paar. En de worstelaars zelf: er zitten een boel mensen bij die al in films hebben gespeeld, een aantal dames die in de playboy hebben gestaan en zelfs een olympische medaillewinnaar. De aantal van beste worstelaars zijn ook al miljonair, waardoor er best een vergelijking met voetbal getrokken zou kunnen worden, maar dan met een zeer duidelijk verschil: Bij voetbal kun je 90 minuten naar een slechte 0-0wedstrijd kijken, maar bij WWE ben je er altijd zeker van dat er iets gebeurt. Ik snap niet dat er zo negatief gedaan wordt over WWE. Wat maakt het nou uit dat het nep is, is K1 of boksen dan beter? Ik vind WWE goed, en ik hoop dat het terugkomt. |
ik kijk het wel eens op spike tv.. maar OMG wat is het nep
hahaha tis meer een comedy dan iets anders... |
Ik heb er gewoon geen behoefte aan dikke, zweterige, vrijwel naakte, harige mannen te zien schreeuwen.
|
Wat een godverdomde kutpoll.
Tegen. |
Wat een trieste vertoning is dat zeg, beter zenden ze gewoon K-1, UFC en andere grote shit live uit als voetbal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind er werkelijk geen flikker aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: