![]() |
Red Orchestra
vanaf heden tot maandag gratis te downloaden van steam om te proberen. vanaf maandag...of dinsdag dus gewoon 30 euro dokken.
Ik heb het net een aantal uren gespeeld en ik vind het vet. misschien niet 30 euro-vet, maar het is weer eens wat anders. het is overigens een WW2 ostfront-spel, ultra-realisme. zoals : met een kar-98 na elk schot doorladen, geen crosshair, en 3 man in een tank ( ok het waren er doorgaans 4 maar om loader te spelen is wel erg zaai). mensen die geen tankcrew zijn kunnen ook niet een tank in, je ziet niet hoeveel kogels er nog in je magazijn zitten, dat soort dingen. Ik ga morgen wel weer spelen, mijn nick is Dr. Aep |
Your point being....
|
Citaat:
|
Klinkt erg goed. Hopen dat ik voor maandag thuis ben om het even te testen.
|
Citaat:
het is echt verslavend. alleen heb ik dus geen creditcard en ik vind 45 euro ook weer een beetje veel. Het is namelijk heel erg afhankelijk van je team hoe leuk het spel is. |
Ik heb hem als UT2K4 mod gespeeld maar ik vind het nogal onspeelbaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb hem gekocht via Steam, beter te spelen dan CoD2 of andere WOII-shooters (online althans).
Helaas komt het na een tijdje gewoon weer neer op Battlefield-praktijken...niet veel nieuws dus. Wél leuk om te spelen :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |