![]() |
Bepaald jouw uiterlijk hoe jij je voelt op een dag?
Als je een keer overhaast wat aandoet, ben je de rest van de dag dan ook minder vrolijk?
|
Met kleding heb ik dat niet zo, maar als ik bijvoorbeeld een dag met vet haar rondloop, voel ik me toch een stuk minder happy.
|
ehm, niet zozeer kleding maar ik heb 6 dagen per week een kuthoofd en uitgerekend net voor ik ga slapen verandert dat dan in een hoofd wat er wel mee door kan. en soms heb ik niet echt spannende kleren aan maar dan val ik tenminste ook niet zo op als ik weer eens de dag moet doorkomen met een kop die me tegenstaat.
|
hm ja heb ik wel...
|
absoluut niet
|
ik kreeg net commentaar van een beschonken, door acne geplaagde bredase ICT'er van een jaar of dertig en dat raakte me toch wel diep :(
|
Citaat:
|
Nee.
|
Nee, of ik moet om welke reden dan ook echt voor schut lopen, maar dat is me nog niet overkomen.
|
Dat niet, maar als ik me echt uitgebreid optut en dat ik dan ook nog tevreden ben over het resultaat voel ik me soms wel wat blijer
|
Nee, behalve als ik mijn haar bijv al vier dagen niet gewassen heb ofzo. Want dat voelt vies.
|
Ja hoor, zeker als ik een compliment krijg van het vrouwelijk geslacht dan ben ik niet meer te stuiten :bloos:
|
hoe ik me voel op een dag bepaald mijn uiterlijk.
|
Het werkt bij mij visa versa..
|
Ik voel me beter als ik de indruk heb dat m'n kapsel goed zit... :s
|
niet heel erg maar wel een beetje want soms heb ik van die dagen dat ik allemaal rode vlekken in mn gezicht krijg. :confused: en dat heb ik vandaag dus ook en dat is kut want dan voel ik me stukken lelijker en dan denk ik dat andere mensen ook zo naar mij kijken zeg maar. haha, dat is waarschijnlijk ook zo. :( maar goed. en mn haar zit eigenlijk de helft van de tijd niet en dan denk ik ook dat mensen de hele tijd alleen maar daar op letten ipv op mijn SPRANKELENDE persoonlijkheid. :(
|
Citaat:
|
ja, als ik ongesteld ben zijn mn dagen altijd klote want dan voel ik me een gedrocht. zoals vandaag bijvoorbeeld :)
uiterlijk bepaald wel degelijk mijn dag, heel erg zelfs nu ik erover nadenk. |
Citaat:
|
Ik doe nooit overhaast wat aan. Niet dat dat me aan te zien is, maar goed :)!
|
nee, want voel me op een dag op verschillende momenten heel verschillend terwijl k dezelfde kleren aan heb, wat k ook aan heb..
|
Ja, want als ik een bijvoorbeeld een dikke pukkel heb of een broek aan heb die me voor geen meter staat, voel ik me de hele dag lelijk :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe ik me voel is meer een reflectie van hoe ik eruit zal zien/eruit zie maar andersom komt ook wel eens voor.
|
het geeft wel enigzins zelfvertrouwen als ik er goed gekleed bij loop, of als m'n haar goed zit.
ik denk dat dat bij de meeste mensen wel van toepassing is. |
Citaat:
|
^
|
Je kan moeilijk zeggen: oneens. Dus echt nuttig is dit topic niet.
|
naja, tenzij je echt helemaal niets om je uiterlijk geeft...
|
Ja tuurlijk dat is hetzelfde: 'Het kan me totaal niet schelen wat men over mij denkt' en vervolgens op je teentjes zijn getrapt.
|
ik zie er altijd goed uit.
|
zz
|
kom nou.
|
Nja als ik 's ochtends echt moet haasten ofzo en snel iets uit de kast moet trekken baal ik daar wel van ja, en dat duurt dan ook wel de hele dag. Verder heb ik een haar complex, als mijn haar niet zit ben ik chagerijnig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, verder ben ik wel gewend om er kut uit te zien, dus zoveel boeit het me al niet meer. M'n innerlijke alto vind het juist fijn om er kut uit te zien, want dan ben ik tenminste mezelluf. En het beinvloed m'n stemming echt vrijwel nooit. Alleen als iemand een kutopmerking maakt, maar die mensen krijgen een keiharde sarcastische rolleye van me. |
bepaalt
|
Citaat:
|
Ja. Als ik stomme kleren aan heb voel ik me minder, omdat ik bang ben dat mensen mij inschatten op mijn kleren.
|
nee, ik kan wel chagerijnig zijn als er vlekken op mijn kleding is gekomen en niet de gelegenheid heb om iets anders te trekken
|
wat voor een vlekken? ik geef zelf niet zo erg om vlekken. een vlek is eigenlijk een soort finsihing touche voor je kleding want als mensen die vlekken zien denken ze, 'ja die jongen weet tenminste wat leven is'. zonder vlekken denkt iedereen dat je heel de dag binnen zit en sowieso geen geld hebt voor eten.
|
Citaat:
|
ja, ik werk in een slachthuis, daar doen ze sowieso niet moeilijk over :D. het was zo grappig, een collega van mij, wildrik, ken je hem, die jongen met zijn waterhoofd, ging een keer in driedelig pak naar het werk terwil hij net een koe moest slachten. en hij was bloedserieus, zo tof.
|
Hobby's Mijn scooter, karaoke, schaatsen.
|
shoarm, mag ik je msn of zo, ik heb precies dezelfde hobbies! dat is echt tof.
|
Nee.
|
hoezo niet? ik denk dat we goed kunnen praten. eigenlijk kan ik wel met iedereen praten alleen mensen die doof zijn heb ik het lastig mee want ik kan niet zo goed van die gebarentaal. ik was eerst in de grote stad, amsterdam, ligt ergens links van winschoten en daar waren allemaal bruine mensen en zo af en toe een verdwaalde blanke rakker en die maakten steeds handgebaren. echt overal. maar ik wilde er op antwoorden, maar ik wist helemaal niet wat die gebaren betekende. zo erg niet tof!
|
Als ik rotdag heb,
besteed ik nergens tijd aan. trek ik snel kleren aan hupklaar. als ik vrolijk uit bed stap ga ik eerst zoeken wat ik aan moet endan nog verdr alls hippy achtig doen. voel ik me toch beter dan in dom broek +shirt. logisch toch> |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46. |