![]() |
Bijnaam
Hoe worden jullie door je vrienden of vriendinnen ook wel eens genoemd? Waarom?
De mijne is 'Vleermuisje' , omdat ik vaak overdag slaap en 's nachts wakker ben ;) |
De mijne is 'Lui mormel' omdat het gewoon zo is.
|
Godin van de Sirene, omdat daarom.
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat ik er een heb.
|
Mijn vriendinnen noemen me yv-chan of Yvoortje als ze me willen irriteren. :)
|
Kroel, Tommyboy, skattie, etc :o
|
Dit is waarschinlijk zeer vaag:
ik woord door me maten Toxic of Tox genoemd |
ie-riek omdat ik dat irritant vind
'eric' (met overdreven britse uitspraak) en krullieee krijg ik wel eens naar mijn hoofd geslingerd |
Saar. Omdat dat minder lettergrepen is.
|
Er is iemand die me standaard 'maal' noemt, er is iemand die me 'meel' noemt, er is iemand die me 'turbo' noemt, er is iemand die me 'anala' noemt en zo zijn er vast nog wel meer. Ik heb in iedergeval niet één nick die iedereen handhaaft.
|
mwah... alleen de standaarddingen:
Mar, Marjo, Majo etc. M'n vriend heeft wel een aantal gekke namen voor me, maar ik geloof niet dat dat heel bijzonder is ;) |
zopje.
|
Vrijwel niemand (enkel nieuwkomers) noemt mij daadwerkelijk Kelly, het is vrijwel altijd 'Kelz'. En veel goede vrienden noemen mij regelmatig 'Sue' of hebben een andere originele uitspatting. Eén vriend noemt me regelmatig Lief meisje 'Lief meisje luister nou's'.
|
Mijn trainer noemt me Titty Twister
Een jongetje op het zwemmen noemt me tintin Voor de rest gewoon Tine |
Master
|
tra
|
altijd arP
|
Hé
|
Murt, omdat iemand eens in een dronken bui mijn naam wilde zeggen..
|
taartje, omdat ik tara heet (doh).
|
JW.
En toen ik nog bij de jeugd wielrende werd ik door de speaker altijd "De Beer van de Noordwesthoek" genoemd. :p |
Kamper tja zal wel duidelijk zijn hoe ik aan die bijnaam kom.
|
Vrienden en familie noemen me wel eens 'An', want dat is kort. En mijn zus zegt ook wel eens 'Pan'.
|
nijn
konijn |
Lau of Lauwie en Spoonie :D
|
Mirmir, Elies, Isa, Trutje, Meisje, Kakteef.
Maar meestal toch gewoon Hé. |
Kimmu is het enige wat bij mij opkomt eigenlijk...
|
Op mijn werk : U en Mevrouw
En verder: Kate, Drama, Trut |
Mevrouw
Omdat ik af en toe te serieus ben. Corin omdat dat korter is :) |
Ali, Lexy, SexyLexy, Lex zijn de meest gebruikte.
|
Bij mij begonnen ze nogal eens over langharig werkschuw tuig... Werkschuw ben ik nooit geweest en langharig sinds een week ook niet meer. Tijd voor iets nieuws!
|
Doosje, natuurlijk. En over het algemeen noem ik mezelf een arrogante egoïstische bitch, maar dat telt niet echt mee, denk ik.
Edit: En mijn papa noemt me de bolle, maar dat is een afkorting van bolleboos en stamt uit de tijd dat ik nog vier was. En als iemand anders dan mijn papa het zegt word ik boos. |
Mijn vroegere klas noemde mij allemaal Caro, omdat dat makkelijker is. Verder is het veel rooie of trut ofzo. Mijn moeder noemt me wel eens Puck, een overblijfsel van vroeger. We hebben allemaal bijnamen, en die van mij is Puck. Mijn zus is Sieske, mijn zusjes zijn Speknek en Mollie. Niet dat die veel gebruikt worden, maar als we bijvoorbeeld een dip hebben, word dat veel door mijn moeder gebruikt.
|
Carl met dank aan Carl Huybreghts (y)
|
Bil of Frits
|
timmy
|
Mars. Da's korter.
|
Owl-triena
:D (n) tjsa, ik heb t niet bedacht hoor |
ik heet Sacha.
word wel vaak Sas genoemd :rolleyes: |
- Kita (Omdat iedereen elkaar Russische namen ging geven en ik Nikita heette :confused:)
- Krullebol - Pleunie (Dat haat ik) - the Malibu Queen (enkel in de Stoep, lokale kroegbaas vond dat ik teveel Malibu dronk/bestelde :p) |
lau :rolleyes:
|
sjo
sjoerdjehoertje beroemdheid |
Sas.
|
Ik heb er geen zover ik weet.
|
Devi door mn ex, Daaf door verschillende mensen (volgens mij allemaal vrouwen), Davidoff door mn pa, dude door vrienden, pap door één vriend.
|
Varkentje, omdat ik knor als ik lach
|
Citaat:
door m'n zus pien, komt omdat wij een keer een film aan het kijken waren waar in een hondje geloof ik pienschen heette, en vanaf toen noemde ze mij pien ;)) door m'n ouders vaak jel (dit komt dan weer van mn naam af, danielle), of jane :s en door m'n zwager trutje als ik hem weer eens betrap op een foutje :p verder gewoon daantje of daan. |
Voornamelijk mijn naam maar dan afgekort en/of veranderd.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25. |