![]() |
[tk] 2 gothic jurken
Omdat ze eigenlijk hier alleen stof happen doe ik deze twee jurken weg.
Jurk 1 weer in de verkoop! ;) Merk: Laughing Vampire Maat: L/XL http://i21.photobucket.com/albums/b2..._lilygt321.jpg Jurk 2 Merk: Raven Maat: XL (mijn jurk is ietsje anders dan die op de foto, de mouwen zijn ietsje anders) http://i21.photobucket.com/albums/b295/ikke345/Rw87.jpg Voor een redelijk bod mogen ze weg. |
Ik weet dat het niet netjes is om te uppen, maar ik dacht dat het misschien wel slim was om te vermelden wat ik minimaal voor de jurken zou willen hebben..
Jurk 1: 35 euro Jurk 2: 45 euro |
Wow! Ik ben zeker wel geintreseerd, precies mijn maat! Ik ga es effe overleggen :)
|
Citaat:
Ik hoor het graag van je. |
oeww verss:D alleen ik weet zeker dat ik hem niet pas :(
|
Citaat:
|
Die eerste jurk, ik vraag me af of ik die pas. Heb in "gewone" maten best een grote maat namelijk. Heb je enig idee tot welke maat je er in zou passen? Want L/XL is wel erg ruim.
|
Ik heb er met 46/48 ingepast.
|
Heb je misschien een foto waarop je hem zelf aan hebt?
|
Oei.. fotootjes van mezelf tonen.. :| Uhm.. Wat wil je er dan aan zien?
Maar zou eventueel wel een nieuwe foto kunnen maken |
Nou, dat plaatje wat jij hebt gepost is ten eerste niet jouw jurk, en ten tweede zo'n fijn slank model, ben gewoon benieuwt hoe zo'n jurk staat bij een wat... voller persoon :bloos: Misschien kan je me pm'en?
|
Ik zocht op gothic en toen kwam ik dit tegen. Zo ziet een dikke gothic er dus uit?
Maarree.. een vriendin van me is wel geinteresseerd in de onderste jurk,.. Zij heeft normaal maat M/L. Denk je dat het zou passen? |
Citaat:
Ik zal eens kijken.. of ik er een kan maken en mailen. Ik moet er nog een hebben maar weet zo gauw even niet waar zo lang die foto dan maar niet op internet gaat circuleren. De jurk op foto 1 is overigens wel gewoon het model dat ik ook heb. Er is alleen in het midden een soort inhammetje te zien, maar dat zit er in het echt niet. De jurk op foto 2 weet ik niet zeker van of het overeenkomt met het model dat ik heb, omdat de mouwen langer uitlopen dan hier te zien lijkt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05. |