![]() |
Nog steeds verliefd
Nog steeds verliefd
Ik hou van jou Alleen jij niet van mij. Jij vind iemand anders leuk. Ik zei wel, dat doet me geen zeuk. Maar ik wil je nog steeds terug. En dat zeg ik achter je rug. Anders krijgen we ruzie. En daar word ik puzie van. Onze eerste x-en blijven door mijn hoofd gaan. Ik weet nog hoe we in het gangetje staan. Dicht bij elkaar. Beetje krimpen. En wat we nog meer hadden gedaan. Nu werd verteld over iemand die dingen deden Wat wij niet hadden gedaan. Als wij misschien iets langer hadden. Hadden we dat wel gedaan. Ik wil dat graag doen, vooral met jou. Maar jij niet met mij, jij hebt iemand anders. Ik wil eigenlijk nog geen eens weten wat je daarmee doet. Enige dat ik wil. Jou terug, maar dat kan niet. |
|
Hoe oud ben je? Om eerlijk te zijn had ik dezelfde kinderlijke schrijfstijl aan mijn 10 jaar. Er zijn woorden bij die nergens op slaan, jouw rijmschema is wat teveel nageleefd, zo wordt het saai en vervelend. Jouw woordkeuze is geen cliché omdat die daar eigenlijk te saai voor is.
Eigenlijk vind ik het stiekem niets:). |
Citaat:
:) Hmmm, is het de bedoeling dat je hier kritiek op krijgt om jezelf te verbeteren of wil je gewoon je gevoelens kwijt? In het laatste geval raad ik je het psych topic aan. In het eerste geval. Wat vind je er zelf van en heb je hier al eens rondgekeken en wat vind je er dan van? |
En puzie????
|
Geforceerd in de volledige betekenis van het woord. Zeuk? Puzie? Grappig voor een tienjarige maar in jouw geval helaas niet.
|
Het is ook altijd teveel moeite om eerst eens te lezen voor je iets post :rolleyes:.
|
Goed voor een lach.
Verder - de groetjes. |
vindt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |