![]() |
Als jij 'moeder natuur' was...
... Wat zou je dan anders hebben gedaan? Wat zou je mensen laten kunnen wat ze nu niet kunnen of niet laten kunnen wat ze nu wel kunnen? Zou je diersoorten laten uitsterven of diersoorten erbij verzinnen?
Ik zou om te beginnen nooit muggen hebben 'bedacht', die beesten zijn nergens goed voor en zijn alleen maar irritant. Hetzelfde geldt ook voor luizen. En het schijnt ook in de natuur van de vrouw te zitten om subtiele hints te geven in plaats van te zeggen wat ze wil, in de natuur van de man om die hints niet te snappen, dus blijft de vrouw hints geven waardoor ze gaat zeuren. Dan zou ik dat uit de natuur van de vrouw halen. En er moet toch een andere manier zijn om vruchtbaar te zijn als vrouw dan om een keer per maand te menstrueren. ;) En, jullie nog ideeën? |
Een manier van verdere bevolkingsbeperking voor de mens inbouwen. Vast in de vorm van ziektes, maar dat klinkt onmiddellijk zo akelig.
|
Muggen, inderdaad.
|
Ik zou mensen monogaam maken. Ik bedoel: we hebben nou niet bepaald veel voortplanting nodig met alle overbevolking...
|
Citaat:
ik zou mensen zeer waarschijnlijk weglaten of hun (potentiele) hersencapaciteit danig inperken tot het niveau brulaap |
Citaat:
|
Dat het gehoor niet slechter wordt. Of zichzelf zo snel herstelt dat je niet merkt dat het achteruit ging.
|
Citaat:
Oh, wacht. Als nagels nou gewoon onbreekbaar waren was dat ook weer opgelost. |
Muggen en menstruatie. (y)
Verder zou ik mensen niet zo ingewikkeld maken. Ja is ja en nee is nee. Er zijn nog altijd mensen die daar het verschil niet tussen kennen, en als ze het dan kennen, weten ze niet hoe ze het moeten gebruiken. Of in ieder geval het verschil tussen de beredenering van mannen en vrouwen kleiner maken. Zodat mannen voor de vrouwen makkelijker te begrijpen zijn, en andersom ook. Nagels mogen best groeien, maar teennagels niet. En de intelligentie van de mens mag ook best minder, we gaan allemaal leven als tarzan. |
Citaat:
|
ik dacht altijd dat muggen wel ergens goed voor waren?
|
Citaat:
|
Ik zou alle insecten van de wereld afhelpen (y)
En de spinnen ook. En al die andere ranzige beesten waar je toch niets aan hebt. En meer zon :cool:! |
Citaat:
Ok, dan zou ik zorgen dat muggen geen bloed meer hoeven te prikken. |
Ik zou vieze beesten vn mensen weghouden..
en het Nederlandse klimaat lekker warm (maar niet vochtig) maken het gehele jaar door. |
Dat je na je twintigste niet meer ouder wordt :p
|
Ik had de mens nooit zo succesvol laten worden. Wat een triest dier, zeg. En als ze zichzelf nou eens fatsoenlijk afknalden, maar néé, zelfs daar vinden ze wat op. (n)
|
Citaat:
Ik zou als Vader Natuur alle domme mensen acuut laten uitsterven. |
Ik zou als Moeder Natuur de mensen uitroeien en vervolgens de katachtigen de wereldheersers laten worden. (y) :o :D
|
Ik zou ervoor zorgen dat er zo veel wiet overal was dat iedereen te high was om te vechten en iedereen gewoon aardig tegen elkaar zou zijn :cool:
(misschien moet er nog wat aan het concept gesleuteld worden maar het is een begin :o ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als jij dat nutteloos wil noemen |
Citaat:
|
Ik zou zorgen dat droge gebieden vruchtbaar zouden worden.
|
ik zou Amerika niet gemaakt hebben :)
|
Citaat:
|
Wat is dit voor hippietopic? http://images.scholieren.com/images/icons/icon8.gif
|
Hippie-topic?
http://www.beefyness.com/images/ohnoescat.jpg |
Citaat:
Ik zou een gigantische oliebron onder een volkstuintje leggen en het dan claimen en multimiljardair worden. (y) |
Wat een kuttopic, vol met mensen die er niets van snappen.
|
Citaat:
en het grappige is dat daar er heel veel van uit europa afstammen (y) |
Citaat:
En die weer uit Afrika waar alle mensen vandaan komen. Afrikanen zijn de schuld van alles! |
Citaat:
|
Ik geloof niet in 'moeder natuur'. :nono:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ik zou hetzelfde als 'Moeder Natuur' doen.
|
Citaat:
Maargoed, om even OT te gaan: ik zou regenwolken niet grijs, maar een andere kleur geven. Hoewel, nu ik er over nadenk zou ik ook niks beters weten. :o Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eerst mezelf super aantrekkelijk en onweerstaanbaar maken ofc. dan amerikanen uitroeien fransen en alle kutbeesten OWJA en apen die al ons werk doen zodat we alleen nog moeten ontspannen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier en daar wat extra natuurrampen om de overbevolking wat in te perken. En ik zou of de mensheid het iq geven van een bosaap zodat het natuurlijk evenwicht tussen alle dierensoorten veel beter verdeeld is, of ik zou de mens extreem slim maken zodat ze het heelal kunnen gaan kolonialiseren.
Oh, en ik zou 'jaloersheid' nooit hebben uitgevonden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |