![]() |
Icepick
Icepick, het nieuwe project van Jamey 'Hatebreed' Jasta, heeft een nieuw album uit. De band, niet te verwarren met de Friese opener van Waldrock vorig jaar, is opgericht door Jamey omdat hij naar eigen zeggen een band wou die minder serieus over moest komen en "zijn liefde voor pure hardcore te uiten". Jasta wordt bijgestaan door Lord Ezec (Skarhead, Crown Of Thornz), Zeuss (Pushbutton Warfare) & Frank 3 Gun (Terror, Ringworm). Ze werken op 'Violent Epiphany' o.a. samen met Ice T, Roger Miret (Agnostic Front), Paul Bearer (Sheer Terror) en Al Barr (Dropkick Murphys). Icepick heeft invloeden van Cro-Mags, Leeway, Agnostic Front, Sheer Terror, Killing Time, Bad Brains, Murphy's Law, Slayer & Madball. Al met al fijn plaatje, heb hem sinds gisteren binnen en bevalt goed (Y)
http://myspace-193.vo.llnwd.net/0027...75795193_l.jpg ICEPICK GEEN SIDEPROJECT Jamey Hatebreed is een drukbezet man. Hij is vooral bekend als zanger van Hatebreed, maar runt ook het platenlabel Stillborn Records en is presentator van Headbangers Ball op MTV in Amerika. Hij produceerde het laatste Agnostic Front-album, en is sinds kort ook frontman van de nieuwe band Icepick, een positie die hij overigens deelt met Lord Ezec, zanger van Skarhead en Crown Of Thornz. Tijdens de opnames van het nieuwe Hatebreed-album, dat in augustus verschijnt, heeft de workaholic tijd om ‘zijn’ Icepick te promoten. De debuut-CD ‘Violent Epiphany’ is namelijk onlangs verschenen. Aldus Aardschok Juli. Empeedrie Bitter Twisted Memory + Real Recognizes Real (Myspace) Born to Crush You Site Myspace Homepage |
harde poep!!
|
Vraag me af of die vent bij deze band wel enkele seconden z'n bakkes kan houden ipv non stop te brullen.
|
Het nummer met Ice T is echt hilarisch.
|
Hehehe ik ga t checken.
|
|
Citaat:
|
Ja, de 4 keer dat ik ze live heb gezien waren erg relaxt, die demo klonk ook goed.
|
Citaat:
|
Ja, hoewel de Friese band al langer bezig is gelovig ;).
Maarja, ze klinken allebei heeeeel anders, Icepick USA klinkt ook leuk van tijd tot tijd, maar Icepick NL is gewoon wat orgineler :) |
Citaat:
|
Nederlandse Icepick is (y)
USA-Icepick is too boring, maar wel hapklaar voor de massa. |
Vind ze beide megakut. De nederlandse icepick origineel noemen....
die vat ik echt niet hoor. |
Citaat:
|
Vergeleken met Icepick USA? Heel orgineel.
|
Citaat:
|
Haha, de Nederlandse Icepick is echt alles behalve origineel. Misschien moet je eens de band True Blue checken. Of de plaat 'Best Wishes' van de Cro-Mags.
Neemt niet weg dat ik het altijd een prima band gevonden heb, zowel de demo als Goldrush. Ben nog met ze naar de UK geweest twee jaar terug ofzo, was ook erg cool. Van de US Icepick moet Jan met de pet behoorlijk huilen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59. |