![]() |
Te snel klaar.
Hi :]
Ik heb een probleempje en ik hoop dat iemand hier er ervaring mee heeft mij kan vertellen wat ik moet doen. Ik heb sinds een jaar een heel goed vriend, L. We zijn elkaar ongeveer 5 weken geleden leuk gaan vinden en na 5 weken om elkaar heen draaien hebben we dan toch iets gekregen. We hebben nu sinds donderdag iets. Vannacht sliep hij bij me en vanmorgen werd het ineens heel gezellig. We hadden een voorspel van zo'n 2 uur lang, en toen ik uiteindelijk hem af begon te trekken kwam hij na ongeveer 2 seconden klaar (en dat is niet overdreven). Hij heeft eerder een vriendin gehad, Q. Q heeft hem ontmaagd, ze hebben het n keer gedaan en toen had hij precies hetzelfde probleem. Ze heeft het toen gelijk uitgemaakt. Dit is anderhalf jaar geleden, sindsdien heeft ie nooit meer iets anders met een meisje gedaan met zoenen, tot vanmorgen. Ik zit er best mee want ik ben iemand die graag seks heeft en dat ook heel belangrijk vind in een relatie. Heeft iemand tips waardoor hij minder snel klaarkomt, hoe ik kan zorgen dat hij zich op zijn gemak voelt en niet meer zo onzeker is (dat is hij heel erg daarover). Delen van ervaringen hierover zou ook fijn zijn. Ben benieuwd :] |
Hallo het was z'n eerste keer dat ie wat met jou deed, logisch toch dat ie dan nog wat zenuwachtig is en snel klaarkomt? Gewoon meer oefenen ;) na een aantal keer, als de spanning er wat af is, duurt het echt wel langer hoor!
[edit] Wel een beetje ziek van z'n ex dat ze het om zo'n reden uitmaakt [/edit] |
Het is nieuw, hij vind je geweldig en hij is ongelofelijk geil. Na zo'n voorspel komt het wel vaker voor dat een jongen zich door al deze factoren niet meer kan inhouden. Zo te lezen heeft ie nog weinig ervaring, dus grote kans dat het steeds minder wordt. Heb geduld.
|
Had ik inderdaad ook al bedacht, dat het gewoon kwam doordat ie weinig ervaring had. Ik heb hem ook verteld dat het niet zo heel gek is voor de eerste keer.
Maar toch; heeft iemand tips waarmee ik zijn orgasme toch wat uit kan stellen? |
Als ie al een keer gekomen is even wachten en dan lekker doorgaan, tweede keer duurt het meestal veel langer. Maar ik snap niet waar je je nu al druk om maakt
|
Ik maak me niet zo ontzettend druk om dat het gebeurd is, maar hij vind het wel ontzettend vervelend. Ik wil hem er graag bij helpen het langer te laten duren.
|
Helemaal niet raar voor de eerste keer hoor. Dus maak je er ook vooral geen zorgen om (en zeker niet uit maken hierom).
Zoals deurbel al zegt kun je hem in het begin van het voorspel laten klaarkomen, hij heeft dan even tijd nodig om weer 'bij te komen' dus gaan jullie verder met het voorspel. Daarna duurt het vrij lang voordat hij weer klaarkomt. Verder maakt het een groot verschil hoelang het geleden is tot zijn laatste orgasme. Als dat lang geleden is dan zal hij veel sneller komen dan als het kort geleden is, maar dat spreekt voor zich he ;) |
Citaat:
|
Gewoon oefenen? Hij heeft al nauwelijks ervaring en helemaal niet met jou, hoe moet hij dan vanaf het begin een seksgod zijn?
|
Citaat:
Citaat:
Wat een kutwijf, die ex. Citaat:
Ik zou daar niet al teveel de nadruk op leggen, dat werkt best als stressfactor voor je vriend. Citaat:
Een condoom - of wellicht twee - helpt voor sommige jongens ook. Maar goed, dan voel je dus wel minder (daarom helpt t natuurlijk ook). En ach, de meeste jongens kunnen wel twee keer komen hoor, binnen een uur of zo. Tweede keer duurt dan sowieso langer, maar dan 'went' hij misschien wel aan het een en ander. |
Bij seks (lees -> penetratie) nóóit 2 condooms over elkaar! (bij aftrekken is dat geen probleem, maar 2 over elkaar kan een scheuring veroorzaken)
|
Citaat:
Geen comfortabele of wenselijke optie overigens. :confused: |
cockring?
|
:')
|
Citaat:
Maar ik denk vooral dat de TS en haar vriendje gewoon vaker moeten oefenen :P |
Citaat:
|
na 2uur voorspel zou ik zulke blauwe ballen hebben dat het niet raar is dat je na 2 seconden al klaar komt of ligt dit nou aan mij ?:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doe dan in het voorspel eerst hij en dan dat hij jou vingerd,beft en dan neuken, duurt denk ik dan veel langer
|
Volges mij heb je toch van die condooms die het allemaal een beetje langer doen duren? Weet alleen niet hoe ze heten enzo maar volges mij zijn ze gewoon van Durex en stellen ze het orgasme uit?
|
Er is wel verdovende zalf in de handel, smeer dat op zn eikel en hij kan gegarrandeerd lang doorgaan. (dat spul levert overigens prachtige taferelen als mensen de tube zalf verwarren met tandpasta, dan zit je 3 uur lang te kwijlen :D)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tuurlijk komt die zo snel klaar het was de eerste keer met jou..
Maar stel dat het vaker gebeurt.. laat het voorspel dan niet zolang duren.. Mischien duurt het dan wat langer.. Nou veel succes Kusjes KellY |
Ik raad je niet aan om performa-condooms te gebruiken, die werken iets té goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
Na 2 uur voorspel zou zelfs ik (de eerste keer) binnen 2 sec klaarkomen ;)... Ik vind het helemaal niet zo'n raar verhaal hoor. Ik denk dat wanneer jullie vaker seks hebben het allemaal vanzelf wat minder snel gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wel dat't toch minder op prijs gesteld zal worden als je met die clitoris rare dingen gaat doen dan andersom. |
zijn voorhuid opstropen en er een elastiekje omdoen zodat hij de hele dag met een ontblote eikel in zijn broek lopt. Voorkeur gaat ook uit naar het niet dragen van ondergoed, en een stugge spijkerbroek.
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19. |