![]() |
Witte blaasjes op lip
Hooi,
Weet of heeft iemand hier of ken je iemand die witte blaasjes op zijn/haar lip heeft zitten ? Nee, het is geen koortslip.. Ik heb het minimaal al een jaar. Ik moet dus er mee naar de dokter. Ik ga deze week eindelijk echt een afspraak maken! Maar ik d8 mss weet iemand hier al wat je er aan kan doen ???? Het ziet er niet uit! En het heeft zich ook verspreid, er zit boven en ook onder wat. Dus op de lip niet van binnen ofzo. En ik heb er ook voor de rest geen last van, het doet geen pijn of iets dergelijks. Ik hoop wat te horen! |
Witte blaasjes? Dus geen witte puntjes zoals mee-eters? Hoe kan je nou een jaar met zoiets rond lopen zonder naar de dokter te gaan :eek:
Kan het een SOA zijn? |
Klinkt idd als een soort SOA....
|
Citaat:
|
Zit het echt op je lippen of meer om je mond heen? Een SOA lijkt mij niet echt waarschijnlijk.
|
Het zit er echt op. En JA ik weet dat ik al veel eerder naar de dokter had moeten gaan. Maar ik denk altijd het gaat wel weer over uit zich zelf. Ik zeur niet zo gauw om dingetjes, en denk het komt wel weer goed. Maar dit duurt te lang! En nee het zijn absoluut geen mee eters :rolleyes:
Bedankt voor jullie reacties. Ik bel morgen meteen voor een afspraak met de huisarts. Jullie horen het nog wel wat het is, een SOA is het niet, absoluut niet :p |
Oja, en dat het er niet uit ziet vind ik. Het valt niet heel erg op, vooral niet van een afstandje, de meeste weten het niet eens. Dan zien ze het pas als je het er over hebt. Maar niemand zou er blij mee zijn! (n) whaaaa, ik ga echt een afspraak maken!...eindelijk :bloos:
|
ik wil bij zulk soort mensen altijd naar hun fotoboek maar net die mensen hebben er nooit een :(
|
humm, fotoboek. nee dat heb ik idd niet..Maar wat bedoel je, die blaasjes zou je echt niet zien hoor ! :rolleyes:
|
is het geen krentenbaard ofzo?
|
Citaat:
Citaat:
Als je de blaasjes niet ziet zitten, moet je ook niet zeggen "dat het er echt niet uit ziet!!!" |
je ziet ze wel en ieder ander had het bij zich zelf ook niet mooi gevonden, logisch. Maar ik bedoel het is niet heeeeel opvallend, maar je ziet het wel.
|
ik bedoel trouwens met 'je kan het niet zien'.....dat ik toch geen foto's in een fotoboek zou doen met mijn hoofd erop, want dan zie je het wel degelijk
|
Citaat:
Maar bedankt voor meedenken, ik had nog nooit van krentenbaard gehoord! |
Citaat:
oh en indien je creme erop smeert ( bijvoorbeeld omdat het droog is): koop nieuwe creme, de bacterien van je blaasjes zitten ongetwijfeld ook in de creme indien je die gebruikt. dus koop een nieuw potje, was goed je handen voordat je het erop smeert en smeer ook maar 1 keer, anders komen er weer baterien in. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49. |