![]() |
Meeting?
Omdat het viel in het fototopic en ik plotseling actief genoeg ben om een topic te openen.
|
Jaaah! (en nu kom ik wel, mits ik niet in mn INKOM, eerste lesweek, eerste weekend weer thuis of whatever zit.)
|
Als het op een leuke afstand zit en niet in een een of ander ver gehucht. Daarbij moet ik ook nog kunnen natuurlijk :)
|
Jaaa! Maar niet te ver weg alsjeblieft.
|
Ik kom alleen als het in Nijmegen is. :o
|
Aan de herfstvakantie vastgeplakt, op zo'n manier dat iedereen die weggaat in die vakantie, ook nog mee kan? :o
Ik vind het natuurlijk ook een tof idee, Wolter moet ik ook nog trakteren. :P |
Tweeëntwintig oktober, nostalgie. (y) Maar ik geloof dat ik dan al iets met mijn vriendje heb afgesproken, al ben ik vergeten wat.
Herfstvakantie lijkt me wel een goed idee trouwens. |
Herfstvakantie klinkt goed voor mij :o
|
Wanneer is de herfstvakantie?
Momenteel kan ik in theorie altijd, omdat ik op mijn bijbaan na werk- en studieloos ben, maar ik heb geen idee wanneer ik een echte, grote mensenbaan ga krijgen en hoe dat dan weer gaat lopen. Ik heb ook geen OV-kaart, dus Sneek is voor mij wel iets aan de verre kant. Nijmegen zou voor mij ook goed te combineren zijn met een bezoek aan mijn babe, maar zie maar wat het wordt. Het lijkt me wel weer eens leuk. LUH-3417 |
Ik heb geen herfstvakantie, dus dan wel zo danig dat ik kan graag. Nijmegen ben ik ook wel voor.
|
Nijmegen zou wel oké zijn. Maar lopen de herfstvakanties tegelijk (noord/midden/zuid)? Ik geloof van niet.
|
Herfstvakanties lopen gelijk, dacht ik, even kijken.
Zuid, 14-10 tot 22-10 Midden en Noord, 21-10 tot 29-10 Graag Eindhoven, Den Bosch, Utrecht of Nijmegen, anders kom ik niet :P |
Nijmegen vind ik ook leuk. (y) In Noord is de vakantie van 21-29 oktober, maar ik weet niet of Noord tegelijk met Midden of Zuid heeft of alleen. De andere herfstvakantie is iig van 14-22 oktober.
Edit: Grimm, niet tegelijk met mij posten. :nono: |
Citaat:
|
Woehoe, Midden en Noord samen. :cool: Maar het overlappende weekend zou dan het beste uitkomen..?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk kom ik niet.
|
Ik kom wel, als daar prijs op gesteld wordt.
|
22 oktober zou wel een gave dag zijn stiekem :o
En volgens mij waren er voor die dag nog geen plannen :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Quis en Orpheus, jullie moeten allebei komen want ik ken jullie niet. :o
|
Citaat:
Maar nieuwe mensen zijn altijd leuk!! |
Citaat:
|
Citaat:
Tsja, als ik kan en het is in een van de plaatsen die Grimm noemde, kom ik wel:) |
Ik vind Nijmegen wel tof, dan kunnen/komen veel mensen. Maar op 22 oktober ga ik naar de Efteling geloof ik. Hè vriendje?
|
Ik post nooit in Letteren maar lees wel, en vind meetings leuk... :o
|
Citaat:
MIROIR HINT NAAMZOEK :p |
Ik wil wel komen, heb in de herfstvakantie ook OV <3, maar het ligt er wel een beetje aan of ik kan :o Maar ik houd het topic in de gaten.
|
Krummeltje naamzoek.
|
Kristoph en mikmak naamzoek
BeertjeColargol? |
Hehe, ik licht Kristoph alias Christof zelf wel in, die doet niet (meer) aan naam- of internetzoek. :P Al betwijfel ik of ie naar een andere stad dan Utrecht wil komen.
|
Citaat:
:cool: |
Voor je verjaardag over twee maanden. :D
|
Ja precies! :p Als een vervroegd verjaardagcadeau. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmm ben ik gewenst als ik alleen meedoe aan verhalenwedstrijden en gewoon alleen lees? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Utrecht vind ik de beste optie :o :evil: Enne, in de weekenden is mijn OV niet geldig hè... |
Citaat:
|
Citaat:
En de 22e zitten Roos en ik misschien in de Efteling, dus als daar meer animo voor is?:p |
Citaat:
Edit: En ik ben ook tegen de Efteling om te meeten. Weettoch! :) |
Citaat:
Ennum, de Efteling vind ik op zijn zachts gezegd stom. Dus nee, daar ga ik geen geld aan uitgeven. |
Hm, ik ben nog nooit geweest in de efteling, maar ik denk dat het een leuk gesprek wel in de weg zit als we met zijn allen verspreid door de efteling gaan ronddwalen en attracties bezoeken.
|
Citaat:
|
In de Efteling zijn geen boekwinkels :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56. |