![]() |
Welk vervoermiddel zou jij willen besturen?
Welke vervoermiddelen zou jij willen kunnen besturen?
Ik zou mijn motor- en vrachtwagenrijbewijs later wel willen halen :o lijkt me allebei gaaf (y) Auto en bromfiets mag ik al, dus :) |
Het lijkt me heel gaaf om alle rijbewijzen te hebben (A/B/C/D + bij alles (op A na) E).
Vliegtuig en helikopter lijkt me ook heel vet, maar dat zal er wel nooit van komen :p |
als ik de guts en het geld had gehad, zou ik wel een motorrijbewijs willen hebben :o En dan bij een motorclub horen \o/
|
alles in je rijtje wel, maar helikopter en vliegtuig spreken t meeste tot mijn verbeelding.
|
Auto natuurlijk. En een sportieve motor lijkt mij wel gaaf.
De rest doet mij weinig. |
Vliegtuig, trein, maglev.
|
ik zou ze allemaal wel is willen besturen :)
auto, bromfiets en vliegtuig heb ik al |
Allemaal behalve vliegtuig lijkt me n/p. Vliegtuig zal wel ingewikkeld zijn en bovendien onpractisch om daar geld en tijd in te gaan steken.
|
Citaat:
kleine vliegtuigjes zijn btw helemaal niet moeilijk om in te vliegen, maar wel lastiger dan een fiets natuurlijk. En duurder. |
Vliegtuig :)
|
auto, auto + aanhanger, bus, helikopter, motor, schip, trein, vliegtuig,
|
auto heb ik al, vrachtwagen lijkt me wel leuk
de rest hoef ik niet |
Persoonlijk net zoals die verzamelgek in Londen een Chieftain tank, maar zolang de stufi dat niet toelaat ben ik met minder tevreden.
|
E rijbewijs wil ik er heel graag bij... maar die kosten he.
Vrachtwagen of bus zou ik ook nog wel een keer een rondje mee willen rijden, gewoon om te kijken hoe dat nou is. |
Auto nu + aanhanger. Zodadelijk lessen met vrachtwagen. :)
|
Citaat:
|
Motor....alleen heb ik die al.
Verder geen rijbewijs, op een bromfietsdingetje na dan. Allemaal groot, lomp en traag!! ;) (oke alles wat vliegt is gewoon buiten mijn bereik helaas) |
Auto, dan ben ik al heel tevreden.
|
Straaljager ;)
|
een klein vliegtuigje besturen kost helemaal neit veel geld hoor :) ik heb ooit een keer proefles gedaan van 20 minuten.. is wel grappig voor een keertje, en helemaal niet zo moeilijk
|
Laten we maar beginnen met een auto.
Aanhanger erachter lijkt me ook wel fijn, bus en vrachtwagen heb ik aangeklikt omdat het me super grappig lijkt een keer met zo'n groot geval ergens heen (of tegen :bloos: ) te rijden |
Tot nu toe heb ik wel wat ervaring, al heb ik niet voor alles de papiertjes.
Ik mag qua papieren rijden met bromfiets, auto, aanhangwagen, paard en wagen, tractor :) Maar heb ook ervaring met: touringcar, vrachtwagen (+ oplegger), plezierjacht, sportvliegtuig, vorkheftruck, shovel, graafmachine, motorfiets, trike, jetski, rijdende winkel, enz. Ben van plan binnenkort mijn vliegbrevet te halen, daarna achtereenvolgens rijbewijs C en D, en vaarbewijs. Motorrijbewijs hoef ik niet, want dan rij ik mezelf dood ;) |
Citaat:
|
ik mis de optie: Tankwagen
|
Een tankwagen is in mijn ogen gewoon een vrachtwagen...
Anders kun je alle soorten vrachtwagens wel apart noemen, want dan mis ik ook containerwagens, zeilenwagens, meubelbakken, wipkarren, betonmixers, open bakken, kiepwagens, en zo kan ik nog wel een half uur doorgaan. Of bedoel je soms een tank? ;) |
vliegtuig (y) :o
|
laten we maar beginnen met een auto..! :)
|
Panzer
|
Helikopter, vliegtuig zou ik denk ik niet durven.
Helaas heb ik een cilinder (in mn bril) dus helikopter zit er ook niet in. |
Citaat:
:( dan hou ik t wel bij 'laagvliegen' ;) |
Motor, en een klein vliegtuigje
|
monster truck
|
Ik zat in eerste instantie te denken aan een vliegtuig omdat me het opstijgen en landen bij zoiets gewoon gaaf lijkt, maar bij nader inzien denk ik dat de rest van de vlucht ook maar saai is met alleen maar lucht en wolken in je zicht. Een zicht waarop meer gebeurt lijkt me veel leuker. Daarom heb ik maar voor de tram gekozen. Waarom juist de tram? Je hebt ook nog eens het voordeel dat je (bijna) altijd voorrang hebt. :p Toch blijft het natuurlijk uitkijken met mensen die geen voorrang willen geven aan je. ;)
|
van dat rijtje de vrachtwagen. Enigsinds veelvoorkomend en toch bizar groot soms.
Wat ik nóg liever zo willen: een leopard tank. Of in elk geval zo'n heeeele grote. :o |
een TANK
|
n marslander
|
Misschien een motor, maar eigenlijk vind ik de fiets en auto al wel genoeg :o
|
motor en 'anders...nml' ambulance.
|
Een helikopter. Wendbaar, maar toch in de lucht.
En als je het helemaal onrealistisch wil maken: één van de auto's die meedoet aan de 24 uur van Le Mans...maakt me weinig uit welke. |
Ik bestuur het liefst de wat zakelijkere auto's. Voor de doorsnee kilometervreter is dat absoluut een pré.
|
Motor. (y)
|
Trein, bus en vrachtwagen :cool:
Vooral omdat je dan hoog zit en in een groot iets zit denk ik. :o |
Koets, auto+aanhanger en motor.
Koets wordt als het goed is deze maand haalbaar. Dan wordt het tijd om te gaan sparen voor E achter B. En dan ooit wil ik mijn motorrijbewijs halen. Zelf rijden lijkt me dus echt wel leuker dan achterop. |
Een helikopter lijkt me wel tof.
|
Citaat:
Ik zou al blij zijn als ik het rijbewijs B zou kunnen halen, maar zelfs dat lukt (na 5 keer zakken) waarschijnlijk niet meer. :confused: |
Citaat:
http://www.wma-minelife.com/coal/graphics/Truck004.JPG |
Citaat:
|
Alleen auto eigenlijk, maar dat mag ik al..
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |