![]() |
[gez] 50 cl bierglazen hoegaarden
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar bierglazen met een inhoud van een halve liter van hoegaarden. Weet iemand toevallig waar ik deze kan kopen?
|
Heb je al eens gevraagd bij de drankhandel/slijter in de buurt? Die bij ons kan die glazen bestellen namelijk.
|
Ik heb bij de Mitra wel gevraagd ja, maar die hadden ze niet en zeiden ook niks over bestellen. Het gaat overigens om die zes-hoekige glazen.
|
Makro?
Daguitstapje naar België ? ( kan niet zien vanwaar je bent sorry pc wilt geen links meer openen) of inderdaad laten bestellen |
Bij de kringloop (bij onze in elk geval) hebben ze ook altijd ongelooflijk veel van datsoort glazen, maar dan zijn het vast geen vijftig identieke. Scheelt wel in geld.
|
Citaat:
|
o nee. daar ging ik vanuit.
|
Kringloop winkel inderdaad, hier staan er ook ontzettend veel! En als je er geen in de buurt hebt, probeer het eens via Marktplaats of Speurders ofzo...
En psst, de TS is een zij ;) |
Citaat:
(tnx daydream-ster) Maar ik hoef inderdaad geen 50 identieke, maar wil wel graag nieuwe glazen, geen tweede hands. |
Je kan het misschien ook proberen bij je stamkroeg, mits je die hebt. Wie weet dat je met hen iets kan regelen, dat zij ze bestellen bij de brouwer?
Of misschien zijn ze wel bij Sligro / Makro / ander groothandel te bestellen. Al zijn ze daar altijd duurder als bij de kringloop natuurlijk ;) |
paar rommelmarkten aflopen ;)
|
Bij de makro kan ik zonder makropas toch niks bestellen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij bestaan die glazen niet, tenminste voor zover ikw et niet.
|
Citaat:
|
Ze bestaan inderdaad wel, in een frans restaurant hadden ze ze en ik zie ze op internet ook wel, alleen dan op sites van verzamelaars, maar niet op sites waar je ze kunt bestellen. Grr.
|
|
In een beverly hills café in Praag kreeg je je cocktail in zo'n glas :D
maar verder lijkt een slijterij ofzo me ook het meest logisch |
Citaat:
Toen ik jonger was hadden we zulke glazen altijd thuis - je kon ze toen krijgen bij hoegearden ofzo. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |