![]() |
devins gedichtjuhs
AM
inktvlekken op mn blad waar eerst nog woorden stonden de woorden zijn vervaagd maar gebleven zijn de zonden t'is best wel triest tranen vermengd met bloed tot dat je je beseft dat het er allemaal niet toe doet het heeft zo ook zijn redenen het bloed dat geeft me rust het verlamt me tot het bloed de aarde teder kust het mes hier in mn handen kent geen enkele rem tis eigenlijk een ziekte die bekendstaat als AM |
contradictio in terminis
contradictio in terminis weet je wat dat is dat is een latijnse term het betekend echt goed mis nou eigenlijk dat is het niet t'is eigenlijk latijn voor tegenspraak in termen dat is wat ik schijn te zijn een karakter als het mijne spreekt zichzelf tegen want vanbuiten is het zon maar vanbinnen is het regen dan vraag je hoe het is dan zeg ik;o best goed vanbinnen is het zuur maar van buiten dan weer zoet de glimlach die je ziet die tover ik meteen dan doe ik weer onaardig maar men hart is niet van steen dan doe ik weer heel gek en doe ik weer heel druk maar na een klein minuutje is men zelfvertrouwen stuk dan schuil ik achter angst of gewoon diep in men ziel diegene die eerst groot was word nu plots zeer bang en schriel dan scheld ik me weer uit voor domme egoist want daar gingen weer wat tranen waar eerst niemand over wist heb ik het over mezelf dan zeg ik altijd MIJ das eigenlijk verkeerd want eigenlijk is het WIJ |
Dansen op papier ;)
|
oeps
bedankt had ik niet gezien |
Citaat:
|
verwijder deze anders maar
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54. |