![]() |
In welke maand zou jij het liefst jarig zijn?
Ik ben zelf jarig in Februari en hoewel ik het erg fijn vind om een Watermannetje te zijn staat de gemiddelde temperatuur me op mijn verjaardag niet zo aan.
Het liefst zou ik in Juni jarig zijn. Een redelijke kans op mooi weer en in tegenstelling tot Juli en Augustus zijn de meeste mensen dan niet op vakantie. Ben jij tevreden met je verjaardagsmaand of niet? Dat is de grote vraag die me bezig houd. ;) |
Toevallig ben ik tevreden over mijn verjaardagsmaand, maar dat komt ook door de precieze datum. ;)
De lente vind ik ook wel geschikt voor verjaardagen. |
April, en da's niet ideaal: het kan supermooi weer zijn, maar het heeft ook wel eens gesneeuwd. Maar eigenlijk boeit het me niet zoveel, ik vier het toch niet echt.. :o
|
Juli, ik vind het wel best hoor. :)
|
augustus, altijd fijn (y) (volgende week woensdag jarig :D)
|
Ik ben tevreden met mei :) .
|
Augustus vind ik wel oké.
|
Citaat:
|
Ik ben eind april jarig en daar heb ik geen problemen mee :)
|
Citaat:
kwibus` Al Sophietjes? |
Februari is (y)
Alleen is de datum wat minder omdat ik niet precies weet welk sterrebeeld ik ben.. Toch ben ik tevreden hoor |
Warme chocomel op mijn verjaardag is ook lekker. (y) En het valt altijd in de kerstvakantie.
|
Ben in november jarig, op zich wel stoer omdat ik schorpioen ben, niet zo stoer dat het altijd heeeeel slecht weer is op m'n verjaardag, dus wat dat betreft, liever Juli.
De mensen uit Juni/Juli zijn ook veel vrolijkere, aardigere mensen dan wintermensen. :) |
Mei ;)
|
Ik ben tevreden met Juni.
|
Ik vind december wel oké. Anders had ik ook wel augustus gewild.
|
Citaat:
Ik ben ook wel tevreden met september, is meestal nog wel mooi weer. |
Ik verjaar in oktober, en ben daar best tevreden mee...
|
Ben tevreden met December :cool:
|
September is het, en daar is ook niks mis mee. (y)
|
Toen ik 8 was wilde ik in november jarig zijn zodat ik ook een spookfeestje kon geven. :bloos:
Nu vind ik april wel best, eigenlijk. |
Ben in december jarig. Dat komt niet zo goed uit, omdat er in die week 4 mensen van mijn familie (incl. m'n vader en ik) jarig zijn en ook kerst valt.
Ik heb liever mei of november. |
Juni of Juli, en het is in Juli.
|
Februari vind ik dik oké. (y)
|
Ik ben 26 juli jarig, en dan is IEDEREEN dus op vakantie, en je bent altijd de jongste van de klas enzo.
Ik zou liever in mei jarig zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Vanwaar ben jij hier weer te vinden? |
Augustus, en dat is prima hoewel ik wel altijd een jonge leerling was.
Marrokaanse vriend van me is op 11 September jarig. Dat is wel een beetje lullig. |
Ik was het liefst in juli of augustus jarig geweest, dan is de temperatuur tenminste aangenaam. :p
Nou ja, ik kan ook wel leven met januari. |
Augustus en Leeuw klinkt stoer vergeleken bij Weegschaal of Tweelingen.
|
29 mei. Het is feitelijk altijd mooi weer op mijn verjaardag, mijn moeder verbaast zich daar ieder jaar weer over. Ik ben tevreden ermee. (y)
|
Ik ben in augustus jarig en ben daar blij mee. :) Het is dan vaak warm en het sterrebeeld leeuw vind ik ook leuk. :o En ik heb er ook geen problemen mee de jongste te zijn, dat vind ik juist leuk volgens mij.
Alhoewel ik ook geen problemen had gehad met februari, mei of juli, die maanden klinken wel mooi. :o |
Ik ben in Februari jarig en dat vind ik prima, maar ik zou een warme maand ook niet vervelend hebben gevonden ivm bijbehorende feestjes.
|
maart ftw
|
Ik ben in augustus jarig, en dat vind ik prima. Meestal mooi weer =). Al had ik juli ook wel fijn gevonden.
|
Ik ben in juni jarig en dat is prima. Meestal warm, maar nooit te.
+ dat mensen die op 24 juni zijn geboren hun eigen geboorteboom hebben. :cool: |
Juli, en daar ben ik heel blij mee:) Mijn broer bv. verjaart in juni en dat is balen (examens..)
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: ik ben blij met augustus! (op 6 augustus jarig) |
Januari. God wát toevallig zeg!
Lekker binnen zitten, vreten op tafel en ouwehoeren maar. En het is leuk om een waterman te zijn met de trekjes van een steenbok (y) |
misschien in mei, omdat je dan lekker buiten kunt zitten, of iets later in november, omdat je dan lekker binnen kunt zitten bij de open haard met warme choco...
maar opzich ben ik tevreden met mn verjaardag en bijpassende sterrenbeeld... als was kreeft ook leuk geweest... |
Citaat:
|
Ik ben 7 mei jarig en vind het wel okee. Al denken veel mensen dat het dan mooi weer is maar het is eigenlijk altijd slecht weer (koud, regen) met mijn verjaardag. Toch vind ik het wel best. September zou ik ook nog wel goed vinden. Ik wil niet in de winter jarig zijn en liefst ook niet in de zomervakantie want dan is iedereen weg.
|
Citaat:
|
In in de lente jarig maart. Doe mij maar december. :D
|
Ergens in de winter want ik hou van boerenkool op mijn verjaardag en dat doen ze in de zomer niet :o :mad:
|
November is prima, hoewel ik nooit aardbeientaart op mijn verjaardag kan eten.
|
Ik ben jarig in april en dat vind ik wel oke, eigenlijk :)
|
Ik ben in mei jarig en dat bevalt me prima. Vrijwel altijd vier ik mijn verjaardag in de tuin, in de zon. Lekker warm, niet té, en er zijn geen mensen op vakantie ofzo.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33. |