![]() |
Ziekenfonds
Voor welk ziekenfonds heb jij gekozen?
Waarom? En wat vind je van de kosten |
Ziekenfonds bestaat al sinds januari niet meer, het is nou een ziektekostenverzekering (oftewel, basisverzekering eventueel met aanvullende pakketten).
|
:D
Ik heb de CZ jongerenpolis (en uiteraard CZ basis verzekering), de kosten bedragen per maand 97 euro. Ik heb gekozen voor deze polis omdat: - de tandarts (deels) vergoed wordt - indien je een bril koopt, 95 euro kunt declareren - Het één van de goedkoopste verzekeringen was - Ik, in vergelijking met mijn oude polis, er niet op achteruit ging (welke kosten al dan niet onder de polis vallen). :p |
Ik heb de basisverzekering+av standaard van DSW voor € 101,45 per maand.
Waarom? Ik weet het eigenlijk niet, ik had DSW al vóór de infameuze hervormingen en ik had geen zin om over te stappen. :p |
mightymarcel dat bedoelde ik ;)
|
Citaat:
|
Oz, ik krijg korting via mijn werk.
91 euro basisverzekering,aanvullende verzekering en tandverzekering. |
Ik heb VGZ basis + jongeren xtra, tandarts en fysiotherapie (Y) betaal 102 euro.
vroeger had ik CZ, maar heb t mn ouders een beetje laten uitzoeken. |
Ik heb een zorgverzekering van Zilveren Kruis Achmea twee sterren aanvullend en twee sterren tandarts. Ik zit in een collectief via de Hogeschool en betaal 95,48 per maand.
Ik heb hiervoor gekozen omdat het me 15 euro scheelde per maand met mijn oude zorgverzekering en de dekking voor die prijs wel redelijk okee is. Alles wat ik vergoed wil hebben wordt vergoed behalven mijn steunzolen maar daar zou ik anders maar 35 euro voor krijgen per twee jaar en vijf euro meer premie gaan betalen per maand dus dat betaal ik dan zelf wel. |
Ik ben verzekerd bij National Academic (van Menzis), basis + tandarts, waarom precies weet ik niet eens meer, zal wel met de kosten en de dekking te maken hebben (collectief voor ingenieurs/hbo en academici - via het werk van mijn man). We betalen 187 euro voor twee personen. Volgend jaar wil ik ook een aanvullende verzekering, dit jaar niet gedaan omdat we het dan allebei moesten doen (ik wilde de tandarts er al per se bij hebben ;)).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |