![]() |
Hoe had jij graag willen heten?
Hoe had je willen heten als je zelf je naam mocht uitkiezen? :)
Ik vind Lynn wel mooi. :o |
Ik ben dik tevreden met mijn huidige naam (Lucille). Ik had niet anders willen heten. :)
|
Ik ben ook tevreden:)
|
Ik ben niet ontevreden.. dus laat maar lekker zitten :)
Zown gedoe ook, iedereen vertellen dat je anders heet enzo.. :o |
Ik vind dat m'n naam bij me past (of iig hoort :p) dus ik wil geen andere naam. En ik vind Hanneke op zich ook wel een leuke naam. Alleen m'n doopnaam vind ik totaal niet bij me passen, en ook niet leuk. :o
Ik heb wel een nicht die heeft heel vaak 'gewisseld' van naam. Dan wilde ze weer Roos genoemd worden, en dan weer Roosmarijn (haar echte naam). Maar dan blijft je naam ongeveer hetzelfde dus dan maakt het minder uit denk ik. |
Citaat:
|
'Martin' klinkt een beetje boers, ik zou tevredener geweest zijn met Martijn denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Martin vind ik een leuke naam, Martijn vind ik juist boers klinken :p |
Citaat:
|
Sterre of Lynn vind ik mooi, ik heb nu zo'n standaard naam :s
|
Ik weet niet hoe ik zou willen heten, maar ik vond laatst de andere namen die mijn ouders mij eventueel wilden geven:
Annika, Serena, Tamar, of Helena ( :|) Dus ik ben toch wel blij met mijn eigen naam. (Sorry voor alle mensen die wel zo heten! :o ) |
Luke of net als mike hannigan uit friends crap bag, maar toch liever Luke
|
Elmer! Dat is pas een mooie naam!
|
Mijn nichtje heet Lynn. :cool:
Ik weet niet of ik anders zou willen heten...er zijn een hele hoop namen die ik (veel) mooier vind dan Leonie, maar als ik anders had geheten, dan had ik dat vast ook gevonden...de namen die ik zelf wel had willen hebben bewaar ik nu maar voor een eventuele dochter. ;) |
Iets korts, maar krachtigs. Misschien dat ik genoegen zou nemen met de eerste drie letters van de naam die ik nu heb :)
|
iets dat mensen wel in een keer goed schrijven of uitspreken.. en als dat niet lukt iig na 10 keer verbeteren het WEL goed doen :)
|
Citaat:
Lilly vind ik trouwens een mooie naam. Ja, zo wil ik wel heten. :) |
Ik ben blij met met mijn naam :)
|
ben erg blij met mn naam, maar "anderios necrofilia pyrokleptonia" is ook wel geinig
|
Iets Brits :D
|
Ik vind mijn officiele naam (Danielle) steeds vaker mooier dan mijn roepnaam (Dana) maar ik heb nu al zo vreselijk vaak gelazer omdat het verkeerd geschreven wordt (zonder puntjes of met een ipv twee l'en) dus eigenlijk is Dana ook wel goed :)
|
Citaat:
http://www2.warnerbros.com/spacejam/...mg/c-elmer.jpg |
Ik heb belangrijkere dingen om ontevreden over te zijn ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben blij met me huidige naam. Gianelli vind ik wel een mooie naam.
|
jw1985.
|
Citaat:
Ik wilde vroeger dat mijn naam Rosemarijn zou zijn, maar nu vind ik dat echt niet bij me passen. Andrea past bij me :) |
Geheim.
|
Zao of Gregor :)
|
Vroeger vond ik mij naam echt lelijk. Tegenwoordig boeit het me niet zo.
Citaat:
|
Ik had liever mn tweede naam gehad; Sarranne.
|
Ik ben tevreden met m'n huidige naam. Alleen jammer dat er al zo veel Wendy's zijn, dat wel. (n)
|
Citaat:
|
Allah :cool: ;)
|
Achilles :cool:
|
Ik had liever bas geheten i.p.v sebastiaan, maar dat maakt op zich ook niet zo heel veel uit..
|
Ik vind Louis een leuke naam :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het in eerste instantie iig altijd zo schrijven. Dana vind ik op z'n Nederlands uitgesproken veel mooier dan op z'n Engels, kwestie van smaak (zoals het hele naamgebeuren ;)). :) |
Ik ben wel tevreden met Daan, eigenlijk. Pjotr is ook wel tof though.
|
Vroeger wilde ik Jasmijn heten (:o), nu vind ik mijn naam nog steeds een beetje jammer, maar ik zou niks anders kunnen bedenken, en het is in ieder geval geen Truus of Destiny, dus ik kan me er niet druk om maken.
|
Citaat:
edit: Ik moet er ineens aan denken dat Fanny ook een britse naam is, maar zo moet je daar dus ook niet heten volgens mij. Of je moet trouwen met iemand die Richard heet, dan ben je Dick & Fanny. :cool: |
Ik ben wel tevreden met Roos eigenlijk, en m'n achternaam is al helemaal über. Alleen mijn tweede naam had wel iets anders mogen zijn, maar wat weet ik dan weer niet.
|
Citaat:
|
Anna in plaats van Anneke
|
Noa, Amy of Isa vind ik erg mooi..
In ieder geval gewoon een lekkere korte naam. :) |
natalie of natasha
maar dat was vroeger, toen ik met lego en playmobiel speelde en deed alsof ik een almachtige reus was. nu vind ik mijn naam wel oke :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |