![]() |
Heaven Shall Burn - Deaf to our prayers
Wat een heerlijke cd's maken deze gasten toch. Op de 1 of andere manier luister ik in de zomer altijd meer naar HSB dan in andere tijden. Maar deze cd is toch wel weer lekker hoor. Dikke metal met soms een klein (heel klein) vleugje core.
Ik ben down. (y) |
een van de weinige bands in dat genre die ik wel trek, die nieuwe binnenkort maar eens ff behoren.
|
Ah, ik ben benieuwd.. Vorige album vond ik erg goed, en toen ik ze live zag waren ze ook wel gaaf.. Mening over deze CD komt later
|
Wedden dat het rotzooi is ?
|
kreeg hem laatst in de bus. Ik vind het een goed album. Wederom volvette productie en gave riffs. Alleen dat 'I will overcome' stukje vind ik maar niets. Ik heb ook het idee dat ze hier meer metal klinken dan op vorige cd's.
|
Toen ik ze voor het eerst zag (2000 of 2001) was ik echt onder de indruk van hun show. Asunder gekocht, trok ik goed toen. Daarna leken ze elke show saaier te worden. Toen kwam 'whatever it may take' en ik hoorde van alle kanten dat ie VEEL meer metal was en diiit en daaaat... Ik dat ding luisteren, is het gewoon een herhalingsoefening van Asunder maar dan met een andere productie. En nog steeds werd de band elke show saaier. Ik heb het allang opgegeven dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind m toch best goed, met uitzondering van het belachelijke nummer "the greatest gift of god". Maar vooruit, het is het laatste nummer dus zal wel als outro bedoeld zijn. Toch een slechte afsluiter van een in mijn ogen aardig plaatje
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |