![]() |
Windows 2000 upgraden tot xp?
Ik heb op mijn laptop de legale versie van windows 2000 zitten (dat zat er gewoon op toen ik mijn laptop 2e hands kocht).
Maar nu vroeg ik mij af, kan ik xp er ook met de code van windows 2000 op krijgen? Of moet je het dan upgraden? Zo ja, wat zou dat ongeveer kosten :o |
Ik geloof niet dat dat kan, maar ik weet het niet zeker. Je kan windows bellen:
020 - 500 1500 |
Je kunt niet upgraden van 2000 naar XP, dezelfde code zal ook niet werken.
|
Citaat:
Als ik een XP cd in mijn Windows 2000 computer flep, kan ik ervoor kiezen om het systeem up te graden naar XP. Hij geeft alleen een foutmelding omdat ik een Nederlandse 2000 heb en de CD van de Engelse XP is, maar het zou volgens mij wel moeten kunnen. Je hebt alleen wel een nieuwe key nodig, inderdaad. LUH-3417 |
Citaat:
"Ja meneer daar kan ik u niets over zeggen, u kunt er meer over lezen op www.comcol.nl " En die site ziet dr echt gaar uit :D En ik kan dr geen reet over vinden. |
Citaat:
|
Ik zou niet beginnen aan upgrade's. Je kan beter zoeken naar een XP Professional full edition, kost wat maar dan heb je ook wat.
Ik zou dat geld niet uitgeven aan Windows, maar sparen voor een nieuwe laptop. Eentje waarbij gewoon standaard professional, en die (ook niet geheel onbelangrijk) Windows XP gewoon draait op acceptabele snelheid. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16. |