![]() |
Fairytale (niet Engels hoor)
Ik denk, ik waarschuw maar even, voor het geval er mensen zijn die, net als ik, meteen afhaken bij een Engelse titel;)
Fairytale "En dat was Bremen. In Bremen is het heel erg koud en kan het heel gezellig zijn..." Iedereen humt mee met het onoorlijke lied van de man met de accordeon en die vreselijke stem die elk laatste woord uitschreeuwt, maakt dat ik ook wil gillen. Niet over Duitsland of stadsmuzikanten, enkel over waarom wij hier zitten en waarom ze in Engeland niet varen en waarom en zo. "En dat was Hamburg!" Sommige dingen gaan eeuwig door. |
Je springt van de hak op de tak, dat verwart me een beetje dus kan ik enkel zeggen dat ik het niet lekker vind lopen, waarom weet ik niet :confused:
|
Ja, van de hak op de tak. En soms hapert het maar ik vind het wel wat hebben en ook vooral origineel :).
enkel over waarom Daar loopt het voor mij kapot, en ook het einde is heel haperend. Je eindzin had je misschien beter weg kunnen laten. Dat vind ik er niet bij passen omdat je wat verward overkomt in het gedicht en je vraagt je dingen af maar die laatste zin klinkt heel zeker. Haast een feit. |
enkel over waarom
wij hier zitten en waarom ze in Engeland niet varen en waarom en zo. Ik vind dat juist een leuk stukje, klinkt net alsof het niet echt in een gedicht hoort "en waarom en zo", maar daarom vind ik het juist leuk. Ik ben wel fan van jouw gedichten de laatste tijd. :o Je probeert wat meer uit en zo. |
Citaat:
Bedankt voor de reacties:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |