![]() |
Handwerk of oraal?
Waarschijnlijk al een uitgemolken onderwerp, maar volgens mij toch al een tijdje niet meer geweest.
Wat vind jij lekkerder om te geven en te krijgen en vooral ook waarom? Ik ben zelf iets meer fan van pijpen dan van aftrekken. Ik vind pijpen intiemer en gek genoeg vaak ook makkelijker. Bovendien weet ik dat hij er gek op is en raak ik er zelf aardig opgewonden van. Zo ben ik ook meer in voor beffen dan voor vingeren. Ook dit vind ik weer intiemer en bovendien voelt het iets subtieler. Al kan een combinatie van tong en vinger ook heel lekker zijn :o |
ik vind pijpen leuker om te doen dan aftrekken, omdat ik er meer variatie in kan brengen :)
en ik vind gevingerd worden leuker dan gebeft worden - dat is meteen zo alleen maar clitoraal, ik vind dat al gauw pijn doen en als het zo zacht is dat het geen pijn doet, voel ik er weer weinig van :confused: |
Ik doe liever mondwerk dan handwerk, hoewel dat na een tijdje best vermoeiend kan worden. (Misschien moet ik aan mijn techniek werken?). Meestal combineer ik dus beiden.
Geef mij maar het handwerk als het om krijgen gaat, kan ik hem intussen blijven knuffelen en kussen. |
pijpen is way leuker. aftrekken kan ik toch lang niet zo goed als hij t kan.:p en met pijpen kan je hem echt helemaal gek maken (y) .
ontvangen liever handwerk toch..beffen is wat te subtiel meestal en met vingeren kun je zoenen en aanraken tegenlijk, er is wat meer variatie mogelijk. voor t langere werk vind ik vingeren duidelijk fijner. |
Citaat:
En afwisseling scheelt al een hele hoop. Zowel het pijpen afwisselen met aftrekken als je manier van pijpen zo nu en dan subtiel aanpassen. Als je pijpt zonder het directe doel om hem klaar te laten komen, dan zal hij er vrij weinig op tegen hebben als je af en toe het ritme aanpast of de spanning van je mond veranderd. Je lippen strak of iets losser houden, ver naar binnen of alleen het puntje, alleen wat likken met je tong (alsof je een ijsje eet) of hem omsluiten met je hele mond.. Allemaal dingen waarin jij kunt variëren zodat je niet al te veel last krijgt van kramp of een lam gevoel, en waarop hij steeds weer van iets anders kan genieten :) |
Doen: Mondwerk. Intiemer, en hij word er helemaal gek van. Waardoor je hem beter kan treiteren. :evil:
Krijgen: Werkelijk geen idee. De ex was nogal egoistisch op dat gebied. |
Citaat:
en om te geven maakt het mij niet zo gek veel uit, afwisseling is de sleutel tot het universum. |
ik bef liever, om vele redenen, die zelfs niet eens direct met sex te maken hebben
word liever gepijpt. |
Ik wil wel nog even toevoegen dat het natuurlijk wel de bedoeling is dat ze ook haar handen gebruikt bij het pijpen. :p
|
Oraal :o
Maar geen handwerk is een gemis en bijna even belangrijk, maar dat realiseren ze zich meestal niet. Dat moet je er in stampen. |
Ik pijp liever. Het windt me meer op en ik heb het idee dat ik dan meer 'macht' heb ofzo. Trekken kan ik niet (zeker niet bij besneden jongens, vind het ook gewoon moeilijk om het tempo aan te houden en ik vind het redelijk saai) en kan hij zelf ook. Combi is natuurlijk het handigst.
Ik word liever gevingerd. Gebeft worden vind ik enorm genant, voel me dan zo opgelaten. Vind het ook te intiem. Ik laat dat pas doen wanneer ik iemand écht helemaal vertrouw. Maar mn twee laatste exen waren op dat vlak nogal egoïstisch, waardoor het er op neerkwam dat ik mezelf vingerde. |
Citaat:
|
Ik wou even zeggen dat het "dat kan hij zelf ook" argument voor mij iig totale onzin is. Het voelt zó anders als een meisje het doet....
Moeilijke keuze, maar ik denk toch oraal, zowel geven als nemen. |
en waarom niet een beetje van allebij tegelijk
is prima te combineren hoor (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mondwerk veel leuker om te geven :o (y) De combi denk ik het beste om te krijgen. Ghh.
|
Citaat:
Met pijpen is er net iets meer variatie mogelijk ;) :p |
Citaat:
|
Ik weet niet. Pijpen schijnt fysiek gezien lekkerder te zijn voor hem (in ieder geval opwindender), maar met aftrekken is meer contact mogelijk in de vorm van kusjes en knuffels. En dat is ook wel fijn voor de lieve seks.
Zelfde gaat op voor oraal of met de hand de andere richting op. |
ontvangen : mondwerk, zeker. dat is voor mij de enige manier dat ik klaar kan komen, dus..
geven: ligt aan hoe ik me voel.. de reacties op pijpen zijn leuker, al ben ik er niet altijd voor in de mood. |
Citaat:
Wie heeft er ervaring met een andere hand die het beter kan dan je eigen hand? :p |
Citaat:
|
ik vind pijpen leuker, vooral omdat mijn vriend er zo godse van geniet, maar ook omdat ik t aftrekken nog steeds niet echt in de vingers heb :confused:
En bij mijzelf...geef mij maar n combi |
Ik ga voor een combinatie van handwerk als oraal, zowel bij mij als bij hem.
|
beide te geven
beide te krijgen ik kan gwoon niet kiezen wat lekkerder is om te doen/ontvangen :D |
Citaat:
|
Iets ontvangen is bij mij nogal een verhaal apart; Er is niets specifieks wat ik áltijd lekker vind, wat nogal eens de boel wil verstoren. Over het algemeen werkt een combinatie van tong & 2 vingers heel behoorlijk, dus daar houden we het dan maar op. Realiseert zich nu dat haar vriendje het absoluut niet getroffen heeft... :o
Hem geef ik overigens het liefste mondwerk, dit omdat ik het gewoon onwijs leuk vind om te doen en hij er over het algemeen verdomde heet van wordt en veeal bijna geneigd is te smeken om meer. :o Verder is er erg gemakkelijk variatie in aan te brengen en voelt het erg intiem, waardoor ik het gerust een paar uur vol kan houden, wanneer hij/ik dat zouden willen, zonder kramp te krijgen. Handwerk vind ik persoonlijk gewoon een stuk eentoniger, hoewel ook daar uiteraard in afgewisseld kan worden; Een combinatie gebruik ik eigenlijk zelden. :) |
paar uur??
SWEET! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Even serieus; Ik kan het heel lang volhouden - en zo ken ik er nog wel meer-, maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn (ook voor de vrouwen waarvan de partner het lang volhoud) die het na 2 uur nog steeds lekker aan vinden voelen. Come on, volgens mij kun je beter in 30 minuten tijd iemand de tijd van zijn/haar leven geven dan een paar uur lang bezig zijn met als gevolg dat je de vaseline uit de kast kunt pakken om al zijn/haar schrale plekjes in te kunnen smeren - kuch -. Persoonlijk word ik er in iedergeval vrij gevoelloos van, wanneer iemand zich urenlang sabbelend ligt uit te sloven. Ik denk dan ook niet dat het erg veel voordelen heeft om het lang vol te kunnen houden. Andere kant is weer dat je er ook geen donder aan hebt wanneer iemand na 5 minuten weer stopt want 'oeh.. en auw.. het lukt niet', wat ik ook heel regelmatig van vrienden en vriendinnen hoor. (N) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar lekker om er voldoende tijd voor uit te trekken, is het natuurlijk altijd :) |
Combi.
En de tijd nemen. Uiteraard. |
Pijpen omdat ik dan meer kan doen. Vingeren omdat ik alleen dan klaarkom. Alhoewel het niet de bedoeling is dat het beffen vergeten wordt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: