![]() |
Teckel probleem
Hallo,
wij hebben twee hondjes, maar de teckel van 8 jaar wil niet meer naar buiten En heeft hij pas sinds november vorig jaar. en we moeten hem altijd mee trekken, omdat hij buiten ook niet wil lopen, en binnen wel. Verschillende soorten riemen geprobeerd nu een ketting maar dat werkt ook niet. En we krijgen al last van onze armen en schouders Wie weet een oplossing? groet, FerrariR |
Heeft ie niet ergens last van? Zijn poten bijvoorbeeld ofzo. Ik heb een Amerikaanse Bulldog en ik moet haar ook altijd meetrekken als we uit gaan. Ze gaat een klein stukje mee, maar daarna wil ze niet meer mee. En zij heeft ook echt last van haar poot. Misschien dat jouw hondje ook misschien iets inwendigs ofzo heeft?
|
Dierenarts had niks ontdekt :|
|
misschien is er iets gebeurd buiten waardoor het nu eng is?
ik zou in ieder geval gewoon je teckel laten merken dat buiten leuk is. dus d.m.v. koekjes, speeltjes, aandacht, whatever heb proberen buiten te krijgen. Zodra hij dit doet gelijk uitbundig belonen. je kunt ook proberen om zelf eens naar buiten te lopen en hem te laten zien dat jij naar buitenloopt. ik zou in ieder geval niks forceren. misschien heb je er iets aan om op http://www.hondenforum.nl te kijken, voglens mij ging er laatst nog een topic over een hond die niet meer naar buiten wou....gewoon even zoeken daar. en verder succes ermee!!!! |
Zal kijken,
Belonen en straffen, is al geprobeerd. Klopt hij is wel een keer gebeten door een grote hond, sinsdien is hij heel oplettend geworden en bang voor andere honden, maar hij liep wel. Nu wil die niet naar buiten. Ik ga op het forum kijken, benm benieuwd. Groet, FerrariR |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33. |