![]() |
Losgewaaid
Maar dan
herinner ik enkel de steken van zon en zandkorrels en bleke dijen van de dag voor gisteren die korter leek dan de statische polaroids of digitaal beeld of welke pijn dan ook. Langgerekt was toen. Ik tref mijn vrijheid niet minder in morgen aan, noch in de jaren die gaan volgen na vandaag welke blanco blijken als mijn hand, mijn droom- of toekomstbeeld zich zingend voordoen. Kortzichtigheid ten top. |
Citaat:
goed geschreven |
Ik weet het niet :bloos:
|
Je begin is goed, heel goed. Je einde zwakt heel erg af en dan boeit het ook niet meer zo, vind ik want dan hapert er veel.
Ik tref mijn vrijheid niet minder in morgen aan, noch in de jaren die gaan volgen na vandaag welke blanco blijken als mijn hand, mijn droom- of toekomstbeeld zich zingend voordoen. Kortzichtigheid ten top. Vooral dit stuk vind ik echt jammer. Misschien kun je er een nieuw einde aan maken. Dan zou het heel mooi zijn. Nogmaals, je begin loopt naar mijn mening erg goed. |
Opzich best goed geschreven maar ik erger me een beetje aan 2x en in de derde regel en het 2x of dicht achter elkaar in regel 7 en 8. Ook vind ik de rijm van gaan en
[edit] ja ik bedoel idd aan -_-' waar heb ik toch last van vandaag[/edit] |
@devin3: Dankjewel! Kan je het ook onderbouwen?
@G. -: :D @LiefsvanHier: Dankjewel. Ik zie niet echt waar de laatste helft hapert. Misschien dat je over die 'als' struikelde? De zin kan grammaticaal wat lastig lezen, ja. Dat was me zelf ook al opgevallen. Wel grappig, ikzelf vind juist het begin wat onorigineel (vooral qua inhoud) en vind het eind persoonlijk sterker. :) @marrel: Dankjewel. De woordherhaling was me zelf niet als ergerlijk opgevallen, maar ik zal wat dat betreft wat kritischer zijn in het vervolg. Ik neem aan dat je 'gaan' en 'aan' bedoelt? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26. |