![]() |
Creatine,
Hallo,
Heb even een vraagje. Ik hoorde dat veel sporters tegenwoordig Creatine gebruiken. Nu vroeg ik me af, kan ik dit ook gebruiken zonder dat ik eraan verslaafd raak, of agressief zoals Annabolen de bijwerking had wat ik las. Want Creatine moet je spieren extra kracht enzo geven las ik. Groetjes, 3rikj3..!! (y) |
Ga anders eerst zelf informatie zoeken.
Je gaat toch niet daadwerkelijk zomaar een middel gebruiken, als de mensen in dit topic het nu aanraden?? http://forum.bodybuilding.com was 't trouwens toch? |
Oh wacht, jij was ook van dat leuke biceps (spierballetjes) topic :D
|
Je lichaam maakt al wat creatine aan.
In bepaalde voedingsprodukten (vis, biefstuk, etc.) zit ook een klein deel creatine in. Het extra creatine in poedervorm wat je in neemt met water, zorgt ervoor dat je iets langer kan volhouden. Je uithoudingsvermogen gaat er ook van vooruit. Profvoetballers gebruiken het ook. Aangezien het een natuurlijk produkt is, is het geen anabool steroide. Bij fitness heeft het voordeel dat je meerdere herhalingen kan maken. Zo kan je dus meer kracht ontwikkelen. Meestal gebruikt het men 2 maanden en dan een maand niet en dan weer 2 maanden. Niks mis mee. (y) Het enige nadeel is dat je veel water moet drinken want het houdt vocht vast. |
recente onderzoeken toonden trouwens aan dat het gebruiken van creatine supplementen de natuurlijke productie niet verlaagd, dus je kunt ook niet afhankelijk ("verslaafd") worden van creatine.
maar creatine is idd volstrekt ongevaarlijk. profvoetballers gebruiken het trouwens voornamelijk voor het spierherstellend vermogen van creatine. het werkt namelijk maar tot krachtinspanningen van hoogstens een minuut! |
Hey,
Maar ik las ook dat je zomaar opeens 2kilo ofzo zwaarder kan worden? Gaat dit weg als die Creatine weg uit het lichaam is? Super bedankt voor de reacties, Houd van dit Forum.. :bloos: |
Ga eerst maar eens een paar jaar flink trainen, en als je echt geen vooruitgang meer hebt dan pas aan creatine denken. Je spieren worden alleen maar iets minder snel moe als je creatine gebruikt dus als je nog gewoon groeit dan heb je er niet zoveel aan.
|
@jemappelebas
Harstikke bedankt voor je reactie, ik luister 100% naar je. Maar weet iemand misschien hoe ik wat Sneller dan anders, en wat efficenter, dat sexie sixpack krijgt? :p |
Citaat:
f.s.com <3 |
Citaat:
|
Citaat:
anders gewoon krachttraining. Verschillende oefeningen. Zoek maar wat op op internet. www.mannen-gezondheid.nl is een goeie. |
Citaat:
OT: Voeding is misschien wel belangrijker dan training als het gaat om een sixpack en overige resultaten, eet wat vaker (6 tot 8 keer is redelijk) en ook vooral "schoon" eten(zoek maar rond idd, lezen is goed). Verder dus eerst krachttraining, de beste manier van vetverbranden is namelijk spieren bouwen. Als je nadertijd nog energie over hebt, aan de cardio gaan. |
Citaat:
|
waar kan je creatine halen en hoeduur is het ongeveer?
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01. |