![]() |
Ronselen op CG
Ik ben er een voorstander van dat er een verbod komt op het plaatsen van oproepen door externe partijen op Contact Gezocht.
Steeds meer journalisten / programmamakers / freelancers zoeken (voor commerciele doeleinden) contact met mensen op het forum voor hun eigen medium. Ik geloof niet dat CG daarvoor bedoeld is. Voorbeelden: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1455381 Maar ik plaats dit op BZ, omdat ik kan begrijpen dat sommigen er anders over denken. |
Citaat:
|
Ok, de 2e is niet echt representatief voor wat ik bedoel..
|
Heb je ook argumenten?
|
Ach, ze zoeken contact. Als er nu scholieren/studenten zijn op dit forum die daaraan mee willen werken, waarom niet? Denk niet dat het concurrentie is voor de vp van s.com?
|
Je kunt best een onderscheid maken tussen normaal en dingen met een commercieel oogmerk. Maar dat is volledig aan de beheerders denk ik, mij boeit het niet zo.
|
ik vind dat ronselen prima kan. Zolang het geen reclame is.
|
Hm. Het verbieden hoeft voor mij niet, want ik denk dat leden daar best nog weleens leuke klusjes aan over kunnen houden. Maar misschien is werken met een verplichte tag handig, zodat je ze er meteen tussenuit vist en er bewust wel of niet op klikt?
|
Ik kan er ook niet zo mee zitten. Als mensen het niet leuk vinden reageren ze er niet op, maar als ze het wel leuk vinden om te doen dan hebben ze op deze manier iets leuks. Zo lang het maar binnen de regels blijft.
|
Citaat:
|
Overigens, bij de (eerste) link vind ik het wel duidelijk dat de URL gewoon wegmoet. Sluikreclame is ook reclame.
|
Citaat:
Heb je in één keer ook een voorbeeld van wat sluikreclame is. Het plaatsen van een zoekertje heeft niks met (sluik)reclame te maken. |
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1458241
ik vind 't gewoon vrij irritant. maar goed. ik ben misschien wat licht-geraakt. :) |
Ik zie het probleem er ook niet echt aan. Als je iemand zoekt voor een intervieuw is dat tocht juist een goede plek. Dat het dan voor de Yes, de Break-Out, de Playboy of het S.com magazine is maakt natuurlijk weinig uit.
|
Citaat:
Het is mss vrij irritant, maar open ze dan niet? Of gebruik je back-button ofzoiets. Probleem opgelost. Het lijkt me dat dit écht iets is waarmee scholieren hun stem kunnen laten horen. |
ronselen vind ik geen probleem maar wel voor moreel niet juiste doeleinden zoals: schoolfucken, ik schat het gemiddelde intellect op dit forum vrij hoog en vind het niet meer dan logisch dat dat soort zooi eraf blijft.
ok zoals je ziet aan de reactie zullen "schoolfucker" achtige dingen niet veel animo opleveren hier maar het blijft vervuiling. verder is het natuurlijk sluikreclame, naast een oproep |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |