![]() |
tot welke leeftijd?
Ik vroeg me af tot welke leeftijd mensen sex met elkaar hebben, want het lijkt me sterk dat je op je uhh 85e ofzow nog sex heb met elkaar?? Tot welke leeftijd denken jullie ongeveer??
|
Moet je je opa & oma eens vragen of gewoon ff rondsnuffelen op i-net, want ik denk niet dat jongeren dat snel kunnen zeggen ;)
|
Ik hoop het nog heel lang te mogen hebben.
|
ik vind het een raar idee dat mijn oma en opa nog seks met elkaar zouden hebben :) maar als ik dan denk als ik zo oud ben, dan wil ik best nog wel seks hebben met mijn partner. ik denk naarmate dat je ouder wordt, dat je seks automatisch minder belangrijk gaat vinden. seks (met mijn vriend weliswaar) is nu één van de belangrijkste dingen in m'n leven.
|
oke, iedere mens heeft wel zijn behoeftes...
maar mijn bomma&bompa.... :eek: mag et mij nie voorstellle of ik word misselijk thataaaaaaaaaaaaaa blauwkapie |
Citaat:
|
Kunnen ze wel aan seks doen...? Met een gebroken heup of kans daarop maakt t t een beetje moeilijk... of een beetje spannend, kan ook :D
|
Citaat:
|
Dit vraag ik me eigenlijk ook altijd af
|
Citaat:
Ik ben zelf toch echt niet van plan om te stoppen als ik zo'n 40 jaar oud ben. Waarom zou je? |
nee ik kan me ook niet voorstellen dat je er opeens mee op houd. en waarom zou je ook . het lijkt voor ons nu mischien een beetje raar om je voor te stellen. maar ik weet wel dat ik gewoon door ga. uiteindelijk word je toch impotent. nou tot die tijd wil ik er van genieten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04. |