![]() |
een verhaal voor de meesten..
Ik heb een verhaaltje geschreven voor iedereen. Omdat het belangrijk is dat je naar jezelf kijkt en jezelf leert kennen.
De cirkel iedereen heeft zijn eigen energie cirkel, iedereen is die cirkel. Die cirkel ontstaat bij je geboorte. Dan is hij leeg, rond en heel. Om hem te vullen moet de cirkel breken. De cirkel breekt door gebeurtenissen en emoties in je leven. Hij word weer heel door dingen die je doet, al werken ze maar voor tijdelijk. Dit moet juist gebeuren, anders verlies je de cirkel en verlies je jezelf. De cirkel kan dan ook niet meer gevuld worden. Om de cirkel echt te kunnen vullen moet je de afgebroken stukjes niet maar aan elkaar lijmen door andere dingen, maar ze weghalen en nieuwe stukjes zoeken. Nieuwe stukjes vind je door de oude goed weg te halen en ervan te leren. Door de oude weg te hebben en daar van te leren gaat hij weer heel worden. De cirkel ben jij, het is je leven. En door al het afbreken en maken gaat de cirkel steeds dikker worden tot het een bol word. De bol is verlichting, dat is het middenpunt van jezelf. Dan heb je jezelf gevonden. We moeten vaker met onze cirkel bezig zijn en hem niet uit het oog verliezen. Zo verlies je ook jezelf uit het oog en dan gaan dingen niet goed. Soms mag je even wegkijken, maar je moet altijd weer terugkomen en de cirkel volmaken. Wees niet bang om te gaan zoeken naar nieuwe stukjes en om oude weg te krijgen. Als je iets kwijt raakt krijg je immers alleen maar meer. Hoe je de cirkel rond maakt en vult maakt niet uit, waar je dat doet maakt ook niet uit. Zolang je maar op de juiste manier met dingen bezig bent. |
oke.
letteren? |
Citaat:
|
Tijd voor een nieuw subforum 'vervelende interessantdoenerij'. Damn.
|
Je zou bepaalde forummers moeten pm'en.
|
Ehhh... Jaha...
Ga maar mee met die meneren in die witte jassen. |
omgz hou je circel in het oog ;(
|
nee lifestyle, is een manier van leven. Met jezelf bezig zijn. En doe niet zo dom erover, tis maar verhaaltje om wat duidelijk te maken.
|
'keep it simple' als sig :D
mejje CIRKEL |
Citaat:
|
Citaat:
|
"keep it circle"
|
Waarom geen vierkant?
|
Drugs are bad mmkay?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
AAAAAAAA:mad:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :mad: AAHA :AAAAAAAAAAA :s AAAAAAAAAAAAA :hHHHHHHHHHHHHHHHH A :!!!!!!!!!!!!! :mad: !!!!!!!!! AAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaa :s aaaAA :s AAAAAAAAAAAA:mad:AAAAAAAAAAAAAAAAA :s AAAAAAA AAAAAAA hhhhhhhhhhh:mad:hhhhhhhh AaAAAAAAAA:mad:AAA::AA:AAAaaaa :|
|
Gaaf, man. Zoek een uitgever (y)
|
|
Ben ik even blij dat ik niet 's ochtends, 's middags en 's avonds met jou aan de eettafel zit. :) Props voor je moeder en haar uithoudingsvermogen.
|
oke :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liever niet.
|
Tuurlijk wel, dit soort topics zijn wel gaaf.
|
Citaat:
|
Ik namelijk ook niet dus schrijf nog maar ff verhaaltje voor je dan:
er was eens een ventje onder de naam suvórov, hij las een verhaal op een forum en vond zichzelf wel stoer door er wat over te zeggen. suvórov was dom, hij leeft niet voor zichzelf. Hij doet dingen om anderen te kleineren. Terwijl hij eigenlijk zichzelf kleineert. Klein ventje die suvórov, hij weet niet dat hij door deze dingen zichzelf vastzet in gedachten. Ooit komt suvórov er nog wel achter, of niet.. Wat is hij tog zielig! Zelfs nu gaat hij weer stoer doen om zichzelf goed te voelen. Of misschien ook niet omdat ik dat nu zeg. Goed, we weten in ieder geval dat suvórov klein is en waarschijnlijk nog lang niet zal groeien. Maarja, de meesten willen niet groeien en blijven zichzelf voor de gek houden. Jammer, ze zullen nooit begrijpen hoe een zielig ventje hij werkelijk is. |
Gaaf. Thnx.
|
nu ga ik weer. Want jullie vinden het toch alleen maar gelul en luisteren toch niet. Allemaal zielige mensen. Ik wens jullie het beste, echtwaar (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
voel je je zo gekleineerd jongen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik haakte af na de 1e zin
|
ik ga het niet eens lezen.
|
Citaat:
|
Het is in het kader van zelf-reflectie wel echt een aanrader. Ik keek eerst heel anders tegen dingen aan, maar toen las ik dit en nu voelt alles veel beter. Zolang je maar op de juiste manier met dingen bezig bent.
|
Omg, jezelf zó snel laten wegpesten op dit forum (L)
|
sowieso, iedereen weet dat je de DRIEHOEK moet hebben, en niet de cirkel.
|
10/10 Rofl :D
Ik dacht dat alleen uitgerangeerde huisvrouwen die gordijnen als jurken dragen zulke verhalen ophielden :D |
Citaat:
En nu weer stukjes gaan zoeken ! |
Citaat:
Psychologie denk ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |