![]() |
Game quiz
Een kleine quiz om te kijken hoeveel je van gamen afweet en omdat ik me verveel.
Quiz Mijn score: 80 % Jullie? |
58%
Spoiler
|
76%
maarja, ik had al afmoetenhaken toen er .be achter stond vind ik.. |
96%
Toch maar eens een leven zoeken, I guess. |
Citaat:
dat is 100% zeker Ra2 |
Ik heb ook 80%
|
56%
Best netjes voor dat ik de meeste games niet ken ;) |
Gelukkig maar 58%
|
76%
|
88% :cool:
|
72% ^^
|
90%
De enige vragen die ik fout had waren de vragen die over shooters gingen. De rest vulde ik zo in :o |
Ik had die vraag over Lemmings fout, terwijl ik goed wist dat het Lemmings was. Verder waren het een paar chars die ik niet kende.
|
64% (y)
|
86%
Best goed voor iemand die na de MegaDrive geen console meer van dichtbij heeft gezien. (Y) LUH-3417 |
70% erg slecht voor mij aangezien ik bijna elke game waar ze het over hadden gedaan had. Sommige ben ik ook doorheen geklikt :p haast. Zoals die 4 spoken van pac-man, had ik kunnen weten. Was er een bij die ik echt zeker weten nooit wist.
|
84%, toch niet slecht voor iemand die een heel limited gamespan heeft.
|
50% :bloos:
|
40%
Ik had problemen met "which character is this" vragen want die wist ik meestal niet (ik wist er 2 geloof ik en 1 goed gegokt, puur toeval). En verder.. mja eh.. ik ben geen gamer he :o :cool: |
84% had wat meer kunnen zijn als ze die vragen met 2 bijna dezelfde antwoorden niet hadden gedaan >_<
|
52%, ik wist alleen de dingen uit oldk00l spellen :( En die paar nieuwere spellen die ik speel stonden er niet in, bah.
|
80%, maar sommige dingen wist ik gewoon niet. Nog nooit mortal combat aangeraakt, en dan vragen ze de naam van een van de characters, tja..
|
68%
|
94 %
Citaat:
|
Citaat:
|
70%.
|
76%. ik had al die fightspelletjes fout :P
|
58%
Die nieuwe spellen ken ik niet. |
48%
|
76%
|
88%
|
70%
|
noobs!
|
Retnoob!
|
72%, ik wist al die vragen over fps-shooters niet. Alleen de vragen over half life en doom had ik daarvan goed geloof ik. :p
|
96% :o
|
Ik heb 'm uit verveling een tweede keer gedaan en nu had ik 100%. :cool:
|
66% wat vrij goed is als je bedenkt dat ik minten 95% van deze spellen nog nooit heb aangeraakt, blijkbaar helpen reclames en programma's als gamekings kijken toch wel enigzins.
|
68%, met een hoop gokwerk.
|
Citaat:
|
56% terwijl ik de meeste games niet kende :)
|
waar staat wat mario zn vorige beroep was voor loodgieter? w00t the fok, ik dacht dat ie geboren was in dat pakkie
|
80%
Wel alle oldschool vragen goed. :). |
62%, gelukkig. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omg 102% :D
|
74% helaas