![]() |
gnarls barkley
hoi ik kon nog geen topic vinden over dit jolige muziek duo, dus ik dacht IK MAAK ER ÉÉN (y)
Ik vind hun cd een verademing, het klinkt lekker nieuw :) Hun eerst single was Crazy, die ze verkleed als star wars figuren ook op de VMA van mtv ten gehoren brachten. Leuk nummer (y) De nieuwst single, smiley faces, vind ik erg catchy en de videoclip is ronduit hilarisch :):):) op http://www.gnarlsbarkley.com kan je al hun nummers beluisteren. ik vind necromancer momenteel het leukst, maar ze hebben nog meer juweeltjes. wat vinden jullie????????????? |
Ik snap niet dat er daadwerkelijk mensen zijn die het vrijwillig luisteren, MAAR WIE BEN IK HE?!
|
Wel leuk.
|
best aardig
|
ik moet opbiechten dat ik dit album best wel trek. carn, werk scenepoints.xls even bij wil je.
|
afschieten die mensen. Crazy komt me zo mijn neus uit dat snuiten niet meer helpt
|
tof.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Afschieten, wat een kutlied is dat Crazy zeg.
|
Het is wel een fijne plaat om naar te luisteren (Y).
|
Citaat:
|
jaja, stelletje altos.
hey eindelijk een gnarls barkley topic :) ik vind het tof, maar niet supertof. het album klinkt me soms een beetje teveel van hetzelfde, en op de een of andere manier vallen danger mouse producties niet zo bij mij, ondanks zn dope photoshoots. ik zet het zo nu en dan op en dan vind ik het leuk |
Citaat:
Ooit gehoord van Danger Mouse? ;) |
Danger Mouse is wack.
Gnarls Barkley is meh... Cee-Lo was zoveel doper toen hij nog gewoon Goodie Mob was :)... Cell Therapie: http://youtube.com/watch?v=5kHsPNN6tkQ Soul Food: http://youtube.com/watch?v=GdQbGTSMZ7U |
Lekker!
Ik snap ook niet dat Crazy nog steeds gedraaid wordt... Ieder normaal mens zou er gek van worden. Okee, het is nog steeds een leuk nummer, maar inmiddels wel oud. |
Citaat:
|
er zijn natuurlijk wel meer nummers dan crazy hè kids ;)
gone daddy gone vind ik ook wel okay en necromancer NOGMAALS is weer heel anders en lekker "edgy". Fake je krijgt er van mij wel +6 charme voor okay |
28 Augustus in Paradiso.
|
Citaat:
|
Ik vind Crazy maar een raar liedje.
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh wacht... |
Citaat:
:mad: |
Citaat:
Crazy is wel okee, maar ik kan er niet enthousiast van worden. |
Crazy komt me wel een beetje mn neus uit, en ik vond Cee-lo vroeger ook een stuk toffer dan in dit gnarls barkley gedoe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wellicht komen ze weer als stewardessen, dan begrijp ik het wel. |
Ik vond Crazy leuker dan de troep die verder op MTV voorbij komt. Maar na drie keer horen vind ik het wel mooi geweest (n)
|
Citaat:
Dat zijn gewoon vragen waar niemand een antwoord op weet. Oja je weet toch dat je niet op het forum moet gaan als je zat bent? |
Het heeft wat.
|
ik vind crazy tamelijk irritant inmiddels, maar de rest van de cd kan ik nog best goed aanhoren. en ik ken verder geen fuck van cee-lo en danger mouse, boo hoo.
het is soms echt heel zwak, de outro's van de nummers slaan soms echt nergens op, maar het geheel heeft toch wel energie. ik haal hem heel soms uit de kast. |
Danger Mouse hoef je ook niks van te kennen, hij is wack.
Cee Lo daarintegen... |
Citaat:
|
Citaat:
Andere vele mooie productie van Danger Mouse zijn te vinden op de onlangs verschenen Danger Doom en op Getto Pop Life met Jemini staan ook mooie producties. En niet te vergeten het album van Gorillaz "Demon Days" die hij samen met Albarn produceerde. Danger Mouse is hot en er zijn niet zo veel hiphopproducers die hem overtreffen of evenaren. |
Vette shit! St. Elsewhere staat hier op de plank. Storm coming is tha shiznit Y'all!
|
de eerste keer dat ik hem hoorde dacht ik: ¡ leuk !
de tweede keer dat ik hem hoorde dacht ik: ¿ moet dat nou ? en als ik hem nu hoor schreeuw ik: ¡ neeeeeeeeeeeeeeeeee! |
Citaat:
|
Ik waardeer de complete CD. Van die 'crazy'-hype heb ik niet al te veel meegekregen dus ik trek dat nummer nog prima. Maar ik vind de andere nummers op de plaat er zeker niet voor onder doen.
Niet extreem bijzonder, wel verfrissend en leuk. |
Citaat:
|
'Crazy' ben ik langzamerhand wel een beetje zat, maar ik vind de rest van de cd over het algemeen wel te doen hoor. Het zijn gewoon makkelijke meezing-nummers die vrolijk klinken, maar verder is het niet bijzonder.
|
Zo vrolijk is het allemaal niet hoor. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |