![]() |
collectieve HBO verzekering
Hoi allemaal,
ik heb begin dit jaar gekozen voor de collectieve ziektekostenverzekering die ik aangeboden kreeg via de hogeschool. Ik heb ook t pasje en betaal braaf elke maand premie, alleen nu is hier mijn probleem, ik stop waarschijnlijk komend jaar met studeren wegens omstandigheden. Mijn vraag is dan ook, moet ik deze verzekering stop zetten en een reguliere ziektekostenverzekering nemen? of kan ik gewoon deze houden? bedankt alvast! groeten,Tino |
Ik geloof dat je de verzekering kan houden, alleen dan zonder collectiviteitskorting. Bel even naar de verzekering om het na te vragen.
|
Zilveren Kruis Achmea toevallig? In dat geval kan je gewoon even bellen, dan zetten ze het gelijk voor je om van collectief in niet-collectief. Ik weet niet of je dit jaar je verzekering nog collectief kan houden omdat je in principe een verzekering afsluit voor een jaar.
|
Citaat:
ik bel ze van de week wel even, zou goed kunnen dat t per jaar gaat inderdaad. |
verder niemand ervaring met een soortgelijke kwestie?
|
Ik zou niks melden denk ik.
|
Als een medewerker bij ons uit dienst treed melden wij dit aan onze collectieve zorgverzekeraar. Die royeert vervolgens de polis uit het collectieve contract en maakt een nieuwe polis op volgens de individuele condities. Dat kan per elke datum en niet alleen 1 keer per jaar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40. |