![]() |
initiatief van de vrouw
Hallo,
Het zit zo: Ik werk gedurende 4 weken 3 dagen per week van 9 tot 5 (flyeren). Ik doe dit met 3 andere studenten, waarvan een een leuke jongen. Ik voel me op m'n gemak bij hem, ik kan goed met hem praten en... ik vind hem aantrekkelijk, dat is ie ook. Volgens mij klikt het wel een beetje, maar ik weet het niet zeker, we maken wel goed oogcontact. Maar hier komt het: ik wil hem zoenen. Niet wachten tot zijn eventuele initiatief, maar gewoon uit mezelf. Ik wil het proberen althans. Oh ja; ik heb nog nooit echt een jongen gezoend. Is deze missie destined to fail of kan er nog iets goeds uitkomen? Voor de jongens: wat vinden jullie van meisjes die het initiatief nemen? alvast bedankt, I3eesje |
Och daar moet je niet te veel bij stilstaan, als het goed is gaat het vanzelf! En soms is achteraf niet eens echt duidelijk wie het initiatief nam (althans bij het uitgaan, kan ik het achteraf niet zeggen...)
En een jongen zal je niet snel horen protesteren, mits ie niet al bezet is;) En als hij wat in je ziet, waarom zou hij dan bezwaar er tegen hebben als jij initiatief toont, de meeste vinden dat alleen maar mooi. En als jij in zijn schoenen zou staan, zou jou dat toch ook wel goed uitkomen? Veel plezier! |
Daar is toch niks mis mee als meisjes het initiatief nemen. Ik ken genoeg koppels waar de meisjes het initiatief hebben genomen. Het is toch geen schande dat een meisje dit wil doen i.p.v. de jongen. Dat gebeurd tegenwoordig toch meer en meer.
|
Gewoon met hem praten en als je het gevoel hebt dat het klikt dan geef je hem gewoon een kusje op zijn mond van een paar seconden en dan stop je, ik denk dat je dan sowieso verlegen wordt wat zijn reactie ook is.En kijken wat daaruit voortkomt.
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe kan iemand hier nou zeggen of hij je terug gaat zoenen of dat je gedoemd bent te mislukken... je (en vele andere met jou) kan toch zelf bedenken dat niemand anders (via internet nota bene) hier iets zinnigs op kan zeggen!!!! denk daar toch eens over na. sorry, dit had vast positiever gekunt. |
Gewoon doen! (y)
Het is helemaal niet zo vanzelfsprekend dat de jongens altijd het initiatief moeten nemen, zeker niet bij verlegen jongens. Neem gewoon zelf het initiatief en zie wat er gebeurd, hij zal het iig echt niet erg vinden hoor ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het toch iets subtieler aanpakken.. ik zou het persoonlijk he-le-maaaaaal niet fijn vinden om zomaar ineens gezoend te worden. Zeker niet als je dat tijdens het werk verwacht te gaan doen. Wat als hij al bezet is? Wat als hij jou gewoon niet aantrekkelijk vindt? Ik zou me rot schrikken en het écht niet fijn vinden als iemand dat bij mij zou doen.
Kun je beter even subtiel een beetje vissen. Of wat ik zou doen, is gewoon vragen: zou je het erg vinden als ik je nu zou zoenen? Als ie dan niet meteen protesteert, ja dán zou ik m zoenen. Of vraag hem of hij eens wat leuks wil doen met z'n tweeen. Dan is de sfeer er wat meer naar. |
Just go for it. Doe wat jij denkt dat goed is, anders komt 't gekunsteld over. En zelfs al klungel je bij wat jij denkt dat goed is, komt 't tenminste niet fake maar écht over en dus schattig. :p
|
Ik vind het niet erg als een meisje het initiatief neemt, integendeel waarom zouden jongens altijd het initiatief moeten nemen :s.
|
Dat het klikt zegt niet zo veel, voor hetzelfde geld heeft hij al een vriendin en dan kan een dergelijke poging wel eens op een drama (voor jou) uitlopen.
|
Ik zou hem niet zomaar zoenen hoor :eek: Kan je zijn nummer niet vragen en/of voorstellen om eens samen iets te doen buiten de werkuren? Dan leer je hem ook beter kennen en merk je vanzelf wel of ie je leuk vindt of niet. En dan kan je zoenen. Maar niet pats boem tijdens het werk je mond op de zijne drukken...
|
Citaat:
|
Eerst eens uitzoeken of hij al een vriendin heeft:)
|
Bij mij gaat dat altijd vanzelf? Maar als je denkt dat het zal lukken, moet je het vooral doen :P
|
Citaat:
Bovendien maak jij dan gelijk je punt duidelijk, iets waar veel mensen nogal moeite mee hebben als ik dat hier zo af en toe lees. Zit je tenminste niet met het probleem dat je hem niet durft te zeggen wat je voelt. Een zoen is immers duidelijk genoeg, en vaak de reactie van de ander daarop ook wel. Zit je ook niet (of iig veel minder) in onzekerheid over wat je van de ander kunt verwachten. Ik zou het gewoon doen (y) |
Meestal heb je voor het zoenen toch zo'n moment ... Wel als dat er is, ga er dan voor.
|
nee, hij heeft geen vriendin.
|
Citaat:
en iedereen bedankt voor z'n reacties tot nu toe! |
Zoenen? Nee joh, meteen neuken die gast!
|
Citaat:
Tenzij er de gelegenheid echt naar is, en hij toch wel enig signaal geeft je leuk te vinden. Om iemand botweg te gaan zoenen moet er naar mijn mening toch wel een bepaalde 'sfeer' zijn. |
k zou em eerst maa es mee uit vragen owso. Als een collega van mij me in ene zou zoenen, oogcontact of niet, dan kan hij echt n beuk krijgen. Dat doe je gewoon niet.
Probeer eerst es met em uit te gaan owso! succes! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat betekend "owso"?
?? wtf :):) |
Hallo!
Als ik jou was zou ik het gewoon doen...Nee heb je, ja kan je krijgen. En lukt het niet, so be it, dan weet je het in ieder geval op tijd voordat je je hart helemaal verliest aan hem. En lukt het wel; ook prachtig, dan kan er iets moois opbloeien zonder dat je er vreselijk lang op hoeft te wachten. Verder wil ik ook even zeggen dat ik het heel stoer van je vind dat je dat wil/gaat proberen (Y) echt tof! Succes :) Offtopic; ik noem mijn vriend altijd beesje :P |
Jezus, gelijk op de bek pakken is ook wat overdreven niet ? :p
Vraag hem eerst eens mee uit avondje stappen ofzo.. en zie dan verder, maar niet ineens jou op hem gooien, tong erin en roeren.. zo gaat dat niet, ook al is het initiatief heel goed bedoelt. :D |
Citaat:
oftewel.. vraag em mee uit, vraag zn telefoonnummer of iets dergelijks.. beter?;) @Methuselah: :confused: |
gewoon bellen, meevragen naar bios, saaie film kiezen, en zoenen maar.
in sneltreinvaart ;) |
Citaat:
Methuselah en ik zijn ook van België maar zie je ons hier zo schrijven... :confused: |
Benieuwd of dit net zo'n 'soap' wordt als 't topic van Martina1991.
Ik ben benieuwd hoe 't afloopt. Houd je ons op de hoogte? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het sowieso ouderwets van meiden als ze zeggen dat een jongen per se de eerste stap moet zetten. Waarom zou je je als meisje moeten inhouden? :o Zolang je jezelf niet slecht profileert bij het kennis maken of iets soortgelijks, maakt dat toch niet uit? Ontopic: Ik zou eigenlijk eerst ff wachten met zoenen voordat je er achter bent of hij je even leuk vindt als jij hem. Anders heb je kans op een negatieve reactie van hem als je hem plotseling zoent. En dat je nog nooit gezoend hebt maakt niets uit. Ooit moet de eerste keer zijn. |
Als ik een meisje zie weet ik binnen hoogstens een seconde of 3 of ik ooit met haar wil zoenen of niet (factoren als drank en gebrek aan tl- of daglicht daargelaten) Volgens mij werkt het bij nagenoeg alle
PS: je kan ook altijd nog zeggen dat je hem op zijn bek gaat pakken, misschien is die drempel lager. Of je kan samen een hoop gaan drinken, maar dan loop je wel het risico dat hij de volgende ochtend wat minder happig is, want met drank op wordt bijna alles mooier. |
Die 3 seconden regel geldt alleen voor zoenen.
|
Citaat:
|
gedraag je naar je gevoel ;) weet wel wat je voelt:p
|
Citaat:
|
haha, ik was van plan iets met hem af te spreken. . . maar hij rookt nu te veel joints en dan is ie suf en niet leuk meer :( . . . en dan wil hij dat ik ook een jointje neem (daag)... Ik heb hem uit m'n hoofd gezet... laat em maar alleen naar z'n reggea luisteren...
maar alsnog iedereen bedankt voor z'n tips die ik ,wie weet, binnenkort op iemand anders toe ga passen... I3eesje |
Ja, mensen die regelmatig joints roken zijn gewoon niet veel soeps. Gewoon vergeten, komt vast snel een ander :)
|
Wat een natte scheet(n)
|
Citaat:
Edit: maar zij is blijkbaar wel niet van België maar van de Veluwe, en dat ligt in Nederland. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon doen, niet geschoten is altijd mis...
|
Je zegt tegen hem tijdens het flyeren....
lieve meisjes krijgen een ijsje vind je niet? als hij jou dan een ijsje geeft, dan heb je al halve bingo... vervolgens vraag je of je aan zijn ijsje mag likken...en dat doe je dan...wulps en al....kijk hoe hij kijkt terwijl je dat doet. Vervolgens zoen je hem, of niet. goed he? velen variaties zijn mogelijk. |
Citaat:
Zie je wel... leer van de grote meester :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |