![]() |
Film avond met vriendin:)
Goedenavond..
A.S. maandag heb ik samen met mijn vriendin een film avond.. onder het motto van.. Scary movie night.. alleen komen we niet uit welke films we zullen huren.. iemand tips;)? Alvast bedankt:) |
Scary Movie I
Scary Movie II Scary Movie III Scary Movie IV En verder past dit beter op Film. :o |
Nightmare on elmstreet ;)
|
Past idd beter op F&TV.
|
EVIL DEAD! Doe dan EVIL DEAD 2 en ARMY OF DARKNESS er dan maar direct achteraan, kan je ook nog een beetje lachen. :)
TEXAS CHAINSAW MASSACRE BRAINDEAD En de rest laat ik over aan anderen. :) |
Ligt er ook nog aan waar je de dvd's gaat huren.
ik vind zelf bijvoorbeeld dat ze bij Videoland maar weinig hebben, geen goede oude films.. Daar hebben ze de originele Texas Chainsaw Massacre bijvoorbeeld echt niet. Of het ligt aan de Videoland hier in Eindhoven die zo super klein is. |
Ichi the Killer :cool:
|
Citaat:
|
Flatliners (y)
|
Nightwatch :D
|
Texas Chainsaw Massacre
Saw (I en II) The Ring (ook meerdere van) The Grudge Wrong Turn Jeepers Creepers Hostel The Blair Witch Project --> films waar veel in het donker gebeurt en veel "boe-effecten" zijn, zijn goed voor het bevorderen van lichamelijk contact ;) |
Silence Off The Lambs
Hanibal Red Dragon Fear.com The Others (hoewel ik hem niet eng vond maar goed) Verder dingen als Scream 1,2 en 3, I (Still) Know What You Did Last Summer en Urban Legend (films met een hoog boe effect gehalte dus ^^) zijn natuurlijk altijd leuk. |
Voor een wat langere enge film is The Storm of the Century ook zeer de moeite waard. Dat vond ik een jaar of vijf geleden iig. weet niet of ik er nu nog zo over denk. Rose Red was een aantal jaar geleden ook best eng. Hehe, ik weet nog wel wat voo watje ik toen was, met het kussen voor de ogen kijken. Ben benieuwd of ik dat nog steeds heb als ik 'm kijk.
|
hide and seek (ofzoiets:P).
uh. Saw 1 en 2. The hills have eyes. xx |
Citaat:
Op de kleine berg naast/boven de Bullit. |
Citaat:
|
Family Guy- seizoen 4
Bill Hicks- Sane man |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |