![]() |
Hoe zou jij je kind noemen?
Áls je uberhaupt een kind zou krijgen. :)
Ik zou een zoon denk ik Sander noemen en een dochter Sandra. Maar als een kind eenmaal één van die namen heeft zou ik voor de (eventueel) volgende wel iets anders verzinnen. :o |
Sam :p
en de volgende (die voorlopig nog niet in zicht is) zoon: Sep dochter Lieve zoiets. maar tegen die tijd moet heb ik het hopelijk niet alleen voor het zeggen. |
Clara II.
En als het een meisje wordt: Marie-Henriette. |
Desiderius
|
Max en Pien. (y)
|
Meisje:
Noa Sophie Jongen: Sem oid |
Ellen of Esther.
Ronald denk ik. |
Iets simpels, en niet te bizar maar ook niet zo'n vreselijke modenaam.
|
lisa, rosa of sara
alex of sam |
Dinges.
|
voor een meisje vind ik deze namen heel mooi: Sacha, Ava, Noa, Amy, Isa
voor een jongen: Sam, Sven korte namen vind ik echt heel leuk (y) |
Henk
|
Tering, wat een zooi namentopics op het moment zeg..
|
Jongen: Christiano oid
Meisje: Alexis oid lange namen eindigend op -o of -a wrs :) |
Citaat:
|
Luigi :)
|
Pfff daar ben ik nu toch nog niet mee bezig???
Namen die ik wel mooi vind, zijn: Bas, Tim, Roos, Ann.. Dat komt als eerst in me naar boven, ik sta daar nooit bij stil ^ |
En als ik nog een jongen krijg noem ik 'm Hasseltboy.
|
Citaat:
|
Sep komt toch redelijk vaak voor? Volgens mij is er zelfs een GTST personage geweest die de naam Sep had.
|
Wilhelm voor een jongen en Odilia voor een meisje. :)
En ja, het zijn familienamen. :) |
Citaat:
En Puck. Voor een jongen weet ik niet. :confused: |
Hier (Antwerpen) hoor je 'regelmatig' Seppe (y)
Zelf vind ik Alexander wel mooi, maar misschien te lang. Ook Maxim en Alexis (y) En Lucas, Tibo, Beau en Sven. Of Matthias, Jonathan... Keuze genoeg voor een jongen :p Voor een meisje denk ik aan Eline, Céline, Louise of Helene. Of Zoë, Michelle... Puck vind ik voor een hond :o |
ik vind Liv mooi voor een meisje.
|
Citaat:
Helene en Matthias doen :o |
Citaat:
Ik ga onze opties lekker niet verklappen. :p (En nee, ik ben niet zwanger, voor de mensen die dat nu mochten denken. ;)) |
Dat zie ik dan wel?
Een naam die aansluit bij mijn achternaar, denk ik zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is dat toch met al die 'naamtopics' tegenwoordig?
En de namen die ik in mijn hoofd heb, houd ik lekker voor mezelf, tot ik echt wezentjes op de wereld ga zetten. |
Ik pak het net zo aan als Michael de held Jackson.
Jongen: 'Prins Dieter I' en 'Prins Dieter II' Meisje: 'Prinses Hannah I' en 'Prinses Hannah II' |
Roggert en Maranol.
|
Meisje: Pacifica (zonder gein) roepnaam Fieke.
Jongen weet ik niet. |
Dat laat ik aan mijn toekomstige vrouw over. Die doet er ook het meest voor. Naar het schijnt.
|
Er zijn hier een heleboel mensen met wie ik maar geen kinderen moet krijgen =)
|
Lucas
|
jongen:
James Meisje: james (jamie dus eigenlijk). makkelijk he? ;) en als doopnaam voor hem Lester en voor haar Marshall. heeft een vriend van me gedaan :D hij wilde an sich al 'les paul' en "Marshall" getattoeerd hebben, en nu heeft ie dat, en zegt altijd 'nee nee, dat zijn de namen van mijn kinderen' :cool: |
*bladert door namenboekje*
er staat hier echt namen in die je niet wil... om er maar eens wat te noemen: Alto, Beits, Coolman, Erkenbout, Funtn, Geultje, Happy, Jok, Kommer, Kenau, Maagje, Meiskelien, Nier, Prima, Raar, Rook, Spits, Taaltje, Tette, Unite, Weekje, Wolkje, Zeevat, Zoetje Maar ontopic. Jongensnamen vind ik eigenlijk niet zo leuk, maar Daan en Casper zijn wel ok. Qua meisjesnamen vind ik namen van 2 lettergrepen die op een a eindigen leuk :p. Dus Lisa, Anna, Sara (maar zo zou ik mijn kind niet noemen natuurlijk), Mira, etc. |
Die babynamen boeken zijn idd waardeloos :D er staan alleen draken van namen in (denk Servaas, Adolf en Gerbout :D)
|
Dat weet ik nu echt nog niet hoor. Er zweven dagelijks namen door mijn hoofd waarvan ik zeg 'Klinkt leuk' maar erg serieus ben ik er niet mee bezig. Hoop dan ook dat ik er in iedergeval de komende 4/5 jaar nog niet mee bezig hoef te zijn... Nevermind;
Jongen: Sacha, Sem, Roger, Julian, Redmar, Sven, Bo, Max, Micha, Jesse, Jelmer, Kay, Seth, Sjors, Tristan, Thijs, Zack, Walter, Yves, Fabian, Bjorn.. Meisje: Mika, Sacha, Lieve, Ischa, Isa(bel), Ilse, Noa-ann, Zarah, Benthe, Vianne, Isis, Sophie, Jade, Jill , Fieke, Silke, Esther, Sterre, Luna, Sanne, Kiki... uhh ja. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Henk, als het eem meisje is Kees.
|
James. En dan verander ik mn achternaam vantevoren wel in Bond.
|
Meisje: Dominique Alex Pascale
Jongen: Yannick Anton Milan |
Ow, en Ezra voor een meisje. Echt geweldig, gek genoeg.
|
Lilly of Dana voor een meisje.
Nick of Mike voor een jongen. :) Ik vind Amerikaanse namen het mooiste. Dat kan iedereen tenminste uitspreken. |
Simpel iig.
Vind Hanna(h) en Sara(h) mooi, voor jongens Stijn, Kasper, (Mat)Thijs. |
Fleet
|
Nanne
Hanne Janne Lonne Vonne Jonne Senne Fenne Linne ... voor een meisje dus. Voor een jongen: Jesse Sem (hoe cliché ook) Daan Bram |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |