![]() |
Unfaithful
Ikzelf vind unfaithful van rihanna een meesterhit!!! Die meid is verdorie maar 2 jaartjes ouder dan mij! :D Hoe ze met zoveel gevoel heeft leren zingen i dont know!! En die tekst van haar!!
Ik citeer uit de tekst unfaithful: I don't wanna do this anymore I don't wanna be the reason why Every time i walk out the door I see him die i litte more inside I don't wanna hurt him anymore I don't wanna take away his life I don't wanna be...a murderer Hoe kom je er toch op als 18 jarige??? Ik zou er maar een prutsboeltje van maken denk ik :o :bloos: Maar goed, ik wil weten wat jullie van dit liedje vinden!! Hoe vinden jullie het ritme, de tekst, enz.??? :) Reacties graag!!! :D |
Ja, echt, subliem!
Een ontroerende stem, een opzwepende beat en die tekst... ik kreeg tranen in mijn ogen van deze ongekende diepgang. :rolleyes: |
Het is door de 24 jaar oude Ne-Yo geschreven, niet door Rihanna. Voorderest vind ik het niet zo vervelend hoor, niet dat ik het uit mezelf zou opzetten of er een CD van zou kopen, maar toch. Ze kan in iedergeval wel geil in de camera kijken.
|
omfg.
|
Citaat:
En: Het is DEELS door Ne-Yo geschreven!Zelf heeft rihanna ook een groot deel van de tekst gedaan!! :D |
|
"Unfaithful" is the second single released from Rihanna's second album A Girl Like Me (2006) and was written by R&B singer/songwriter Ne-Yo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Unfaithful_%28song%29 Goed, waar maar ik me druk om. |
Citaat:
(y) |
Citaat:
|
Slechte undercover.
|
Citaat:
Voor de rest is het liedje maar wat slechte bullshit. Alsof ze ook echt iets meent. Puur commercieel. |
Citaat:
|
Ebola.
|
Ik vind het een zeiknummer en de tekst is niet zo geweldig goed als jij meent.. kijk hier eens naar dit zijn pas lyrics:
Uit ''My Wish'' van Rascal Flatts I hope the days come easy and the moments pass slow And each road leads you where you want to go And if you’re faced with the choice and you have to choose I hope you choose the one that means the most to you And if one door opens to another door closed I hope you keep on walkin’ ‘til you find the window If it’s cold outside, show the world the warmth of your smile But more than anything, more than anything.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij is teleurgesteld in je omdat je zo enthousiast bent over Rihanna.
|
Dit stukje muziek valt overduidelijk onder de categorie muziek voor mensen die niet met muziek bezig zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
1: ik ben elke dag met muziek bezig! 2: ik zit in een groepje! 3: het is mijn smaak, het hoeft daarom niet de jouwe te zijn! Dat dus voor alle duidelijkheid :D |
ik zit ook in een groepje maar dat is een paardrijgroepje :confused:
|
Ik twijfel nog steeds: betreft het hier een TS die er lol in heeft zich zo breezah mogelijk voor te doen (zie andere topics), of is TS werkelijk zo dom.
|
Citaat:
Snappie?? :rolleyes: |
Ze zingt wel met een beetje gevoel maar ik geloof haar niet. Ik geloof niet dat ze vreemdgaat en daar vreselijk veel spijt van heeft. Het komt niet echt over, vind ik.
Op veel stukken in het liedje krijg ik koppijn van haar stem. De tekst valt op zich nog wel mee, eigenlijk. Maar het zou beter zijn als iemand het echt had meegemaakt en me daarvan kan overtuigen. En waarom wordt de TS nou belachelijk gemaakt omdat ze het toevallig wèl goed vindt? Je kan je eigen mening geven maar dan hoef je mensen met een andere mening niet af te zeiken... |
|
Gij zijt allen weekdieren!!
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Dat is fruit dus :D Ik ben een vogél! :D |
Zal wel moeilijk typen zijn, voor een vogel zonder vleugers. Voor een vrucht ook, overigens.
|
Citaat:
je legt de klemtoon verkeerd http://www.temse.be/images/Cultuur/L...Mendelsohn.jpg |
Citaat:
Luister vooral je eigen muziek hoor (Y). Maar reacties waren te verwachten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zo en dan nu een slotje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan is 't goed.
|
Elke baviaan met een stok in zijn reet kan Unfaithful schrijven.
Dit is echt geen hoogstaande kwaliteit kwa lyrics |
Citaat:
Ik kijk er ook niet echt naar uit om een K3 in het engels tegen te komen :rolleyes: . |
Citaat:
Wat betekent TS? :bloos: |
Topicstarter
|
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
dit gaat nergens heen
|